Vill träffa andra mammor!
Hitta nya vänner
  1. anonymt namn
    #1

    Vill träffa andra mammor!

    Hej!

    jag är 38 år och har 2 barn 5 & 2, bor söder om Stockholm, undrar om det finns andra mammor som vill träffas och gå ut med barnen, ibland känns trevligare för oss mammor och barnn att vara i sällskap med andra, hör gärna av dig

    mamma 38
  2. 1
    Vill träffa andra mammor! Hej!

    jag är 38 år och har 2 barn 5 & 2, bor söder om Stockholm, undrar om det finns andra mammor som vill träffas och gå ut med barnen, ibland känns trevligare för oss mammor och barnn att vara i sällskap med andra, hör gärna av dig

    mamma 38
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    hej

    bor oxå söder om Sthlm.
    är 38 år o har 3 gulliganer - 6 år, 5 år o 3 år.
    hör av dig,
    kramar
  4. 2
    hej bor oxå söder om Sthlm.
    är 38 år o har 3 gulliganer - 6 år, 5 år o 3 år.
    hör av dig,
    kramar
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Jag bor söder om Stockholm och vill gärna träffas! Är 33 år, f-ledig med Freja född i april och har Arvid 2 år i juli samt en tonåring. Känner nästan inga andra mammalediga och nu börjar det bli väl ensamt!
  6. 3
    Jag bor söder om Stockholm och vill gärna träffas! Är 33 år, f-ledig med Freja född i april och har Arvid 2 år i juli samt en tonåring. Känner nästan inga andra mammalediga och nu börjar det bli väl ensamt!
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Hej!

    Vi bor oxå söder om Stockholm! Har en 8, en 6 och nu väntar # 3 (6 oct). Vill gärna träffa några mammor till: Är nu ledig fram till beräknade datumet. Hör av er alla!

    Kathleen
  8. 4
    Hej!

    Vi bor oxå söder om Stockholm! Har en 8, en 6 och nu väntar # 3 (6 oct). Vill gärna träffa några mammor till: Är nu ledig fram till beräknade datumet. Hör av er alla!

    Kathleen
  9. Anonym
    #5
    Hej!

    Ja jag är ledig fram till dess, var bor du ? bor i vårberg

    Kram
  10. 5
    Hej!

    Ja jag är ledig fram till dess, var bor du ? bor i vårberg

    Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    ursäkta att det dröjades. Vi bor i Nacka men är flexible. Just nu är vi ut på landet men kommer snart tillbaka till stan. Har du barn eller väntar?

    Kat
  12. 6
    ursäkta att det dröjades. Vi bor i Nacka men är flexible. Just nu är vi ut på landet men kommer snart tillbaka till stan. Har du barn eller väntar?

    Kat
  13. Medlem sedan
    May 2008
    #7
    Hej!

    Bor också söder om Stockholm och känner mig ensam när andra jobbar. Har ni andra börjat träffas eller blev det inget. Är 42 år och har två sötnosar på 3,8 år och 6 månader.

    Hör av er
  14. 7
    Hej!

    Bor också söder om Stockholm och känner mig ensam när andra jobbar. Har ni andra börjat träffas eller blev det inget. Är 42 år och har två sötnosar på 3,8 år och 6 månader.

    Hör av er

Liknande trådar

  1. Vill få kontakt med andra mammor...
    By jasmine.u in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-23, 22:37
  2. träffa andra
    By brenna in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-10, 19:09
  3. Vill träffa andra mammor
    By Karin&Pyret in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 20:53
  4. Vill träffa andra!
    By student in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 17:08
  5. träffa andra
    By solblomma in forum Bokstavsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar