Analplugg?
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Analplugg?

    Min man blir väldit upphetsad av att smeka, slicka och penetrera mitt anus. Analsex funkar inte riktigt för mig men jag tycker det är väldigt skönt när han smeker, slickar och "fingrar" där bak. Nu undrar jag hur det känns med en analplugg och hur ska vi använda den, rent praktiktiskt? Stoppar man bara in den där bak och kör på i vanliga hålet eller leker man med den?
  2. 1
    Analplugg? Min man blir väldit upphetsad av att smeka, slicka och penetrera mitt anus. Analsex funkar inte riktigt för mig men jag tycker det är väldigt skönt när han smeker, slickar och "fingrar" där bak. Nu undrar jag hur det känns med en analplugg och hur ska vi använda den, rent praktiktiskt? Stoppar man bara in den där bak och kör på i vanliga hålet eller leker man med den?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Det beror på vilken variant man använder.
    Vissa är en plugg du stoppar in och har i baken medans man gör annat, vissa vibrerar, vissa är gjorda för att föras in och ut.
    Om man gör det separat eller undertiden man sexar på annat sätt är upp till användarna.
    Titta på olika leksaker och testa.
  4. 2
    Det beror på vilken variant man använder.
    Vissa är en plugg du stoppar in och har i baken medans man gör annat, vissa vibrerar, vissa är gjorda för att föras in och ut.
    Om man gör det separat eller undertiden man sexar på annat sätt är upp till användarna.
    Titta på olika leksaker och testa.

Liknande trådar

  1. Analplugg?
    By Ann-Onym in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2023-10-17, 06:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar