Upp och hoppa!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Upp och hoppa!

    Nä, jag skall inte till jobbet, jag har bara blivit litet allmänt galen som är uppe så här dags ändå. Det är klart, det hjälper att kunna ta en tupplur när man känner för det på eftermiddagen också. Ser ut att bli ännu en strålande dag. Ahhh, semester....

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Upp och hoppa! Nä, jag skall inte till jobbet, jag har bara blivit litet allmänt galen som är uppe så här dags ändå. Det är klart, det hjälper att kunna ta en tupplur när man känner för det på eftermiddagen också. Ser ut att bli ännu en strålande dag. Ahhh, semester....
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Är uppe

    Jag är uppe och ska snart ut med hunden. Har varit vaken sedan fyratiden i morse och har inte lyckats somna om. Idag ska jag iväg till affären och handla lite i övrigt inga planer på agendan. Här är det också en strålande dag och min sista lediga dag innan det är dags att återgå till vardagen på jobbet. Oj vad det ska bli skönt att arbeta igen.
  4. 2
    Är uppe Jag är uppe och ska snart ut med hunden. Har varit vaken sedan fyratiden i morse och har inte lyckats somna om. Idag ska jag iväg till affären och handla lite i övrigt inga planer på agendan. Här är det också en strålande dag och min sista lediga dag innan det är dags att återgå till vardagen på jobbet. Oj vad det ska bli skönt att arbeta igen.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Har vi blivit "gubbapigga" för jag har också varit i farten ett bra tag? Eller är det bara värmen? Det få jag väl också kompensera med en lite lur framåt middag, tur jag har sällskap med mig till stranden så jag slipper bli stekt på bara en sida.
    Lättjan är vishetens moder.
  6. 3
    Har vi blivit "gubbapigga" för jag har också varit i farten ett bra tag? Eller är det bara värmen? Det få jag väl också kompensera med en lite lur framåt middag, tur jag har sällskap med mig till stranden så jag slipper bli stekt på bara en sida.

Liknande trådar

  1. Jag ska hoppa ..
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-11, 22:19
  2. hoppa av
    By mimmi86 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 14:16
  3. Upp och hoppa!
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 10:00
  4. nää nu ska jag hoppa ner
    By CHENOA in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 17:53
  5. Nu ska jag hoppa
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 09:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar