Vilka är ni här inne??
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Vilka är ni här inne??

    Får man beee om en liten kort presentation av er??
  2. 1
    Vilka är ni här inne?? Får man beee om en liten kort presentation av er??
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Kan ju börja med mig själv: Nyss fyllda 28
    nybliven singel med två små killar på 4,5 och 3 år samt två små kattungar... så såååå ensam är jag väl inte..
    Älskar att laga mat och umgås och ta ett glas vin o några öl, träffa nytt folk, läsa, inredning och shoppa... ska nu plugga några ämnen på komvux i höst och jobba lite grann på gruppboende samt behandlingsenhet med utvecklingstörda/psykiskt funktionshindrade...sedan hägrar nog högskolan - kanske sjuksköterska eller socionom.
    njaaaa.... var lite om mig
  4. 2
    Kan ju börja med mig själv: Nyss fyllda 28
    nybliven singel med två små killar på 4,5 och 3 år samt två små kattungar... så såååå ensam är jag väl inte..
    Älskar att laga mat och umgås och ta ett glas vin o några öl, träffa nytt folk, läsa, inredning och shoppa... ska nu plugga några ämnen på komvux i höst och jobba lite grann på gruppboende samt behandlingsenhet med utvecklingstörda/psykiskt funktionshindrade...sedan hägrar nog högskolan - kanske sjuksköterska eller socionom.
    njaaaa.... var lite om mig
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Bra idé!!!

    Klart du får ;-).

    Jag är en 40-årig nästintill alltid glad 2-barnsmamma ( 2 killar i nedre skolåldern ) som har barnen hos mig varannan vecka. Har hängt här sedan början av 2006. Bor på en vacker ö strax väster om kungl huvudstaden. Fördriver mina dagar i veckorna med att pyssla om hus & mark i stan, ett kalasjobb.

    Fritidsintressena är träffa vänner, promenera, lyssna på allsköns musik, träna lite ( just nu alldeles för lite ). Å älskar att skriva & diskutera vilket väl *host* märks här...
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  6. 3
    Bra idé!!! Klart du får ;-).

    Jag är en 40-årig nästintill alltid glad 2-barnsmamma ( 2 killar i nedre skolåldern ) som har barnen hos mig varannan vecka. Har hängt här sedan början av 2006. Bor på en vacker ö strax väster om kungl huvudstaden. Fördriver mina dagar i veckorna med att pyssla om hus & mark i stan, ett kalasjobb.

    Fritidsintressena är träffa vänner, promenera, lyssna på allsköns musik, träna lite ( just nu alldeles för lite ). Å älskar att skriva & diskutera vilket väl *host* märks här...
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Laijron är:

    36 år
    heltidspappa till 12-årig son
    personlig assistent till yrket
    boendes öster om huvudstaden

    gillar segling fast jag lätt blir sjösjuk
    äger moped
    cyklar gärna
    gillar att titta på sport
    älskar naturen
    chattar ofta med vänner
    hängt här i ca 5 år
    dricker mycket kaffe
    Bättre fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
    Kinesisk ordspråk
  8. 4
    Laijron är: 36 år
    heltidspappa till 12-årig son
    personlig assistent till yrket
    boendes öster om huvudstaden

    gillar segling fast jag lätt blir sjösjuk
    äger moped
    cyklar gärna
    gillar att titta på sport
    älskar naturen
    chattar ofta med vänner
    hängt här i ca 5 år
    dricker mycket kaffe
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Med magen så full av pizza att jag knappt orkar resa mig, så kan jag väl lika gärna sitta kvar här och göra en kort presentation...

    36-årig, väldigt-nära-heltids-mamma till två pojkar på 8 och 10 år. Till familjen hör också katten Jansson. Bor i radhus i Huddinge, och jobbar inne i stan. Fick ett motionsryck i våras, och försöker nu komma ut och jogga 3 gånger i veckan. Springer hellre än fort! Släktforskar gärna, men kommer inte så mycket längre med egna släkten nu, så jag får väl börja med någon annans snart. Gillar inte att laga mat, fast jag kan få mina ryck och baka mellan varven.

    Har skrivit här i lite över ett år, och precis som Vindan så har jag stundtals väääldigt många gröna rutor med vita pilar på skärmen...

    Välkommen hit förresten!
  10. 5
    Med magen så full av pizza att jag knappt orkar resa mig, så kan jag väl lika gärna sitta kvar här och göra en kort presentation...

    36-årig, väldigt-nära-heltids-mamma till två pojkar på 8 och 10 år. Till familjen hör också katten Jansson. Bor i radhus i Huddinge, och jobbar inne i stan. Fick ett motionsryck i våras, och försöker nu komma ut och jogga 3 gånger i veckan. Springer hellre än fort! Släktforskar gärna, men kommer inte så mycket längre med egna släkten nu, så jag får väl börja med någon annans snart. Gillar inte att laga mat, fast jag kan få mina ryck och baka mellan varven.

    Har skrivit här i lite över ett år, och precis som Vindan så har jag stundtals väääldigt många gröna rutor med vita pilar på skärmen...

    Välkommen hit förresten!
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Jag är en 46 årig men utan barn, som halkat in här på ett bananskal. Jag jobbar som lärare och fritidsledare. Min främsta hobby förutom att läsa tjocka böcker är att träna. Jag har väl varit här strax över ett år tror jag.
    Lättjan är vishetens moder.
  12. 6
    Jag är en 46 årig men utan barn, som halkat in här på ett bananskal. Jag jobbar som lärare och fritidsledare. Min främsta hobby förutom att läsa tjocka böcker är att träna. Jag har väl varit här strax över ett år tror jag.
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    Peters presentation

    Jag är en singelman 52 år gammal som bor tillsammans med min snart fyra år gamla hund av rasen Dansk-Svensk Gårdshund vid namn Sotis. Hundar har funnits i mitt hem ända sedan barnsben.

    Till yrket är jag sedan tio år tillbaka bilsäljare. Innan dess jobbade jag drygt tjugo år vid Telias kundtjänst. Är född med ryggmärgsbråck och är p.g.a denna skada rullstolsburen.
  14. 7
    Peters presentation Jag är en singelman 52 år gammal som bor tillsammans med min snart fyra år gamla hund av rasen Dansk-Svensk Gårdshund vid namn Sotis. Hundar har funnits i mitt hem ända sedan barnsben.

    Till yrket är jag sedan tio år tillbaka bilsäljare. Innan dess jobbade jag drygt tjugo år vid Telias kundtjänst. Är född med ryggmärgsbråck och är p.g.a denna skada rullstolsburen.
  15. -MaryT-
    #8
    Det här är MaryT:
    Mellan 30 och 40..ganska exakt mittemellan
    2 barn
    nyskild
    jobbar med journalistik
    bor i torp i skogen
    gillar djur (har två hundar, tre katter och en chinchilla)
    social enstöring
    djävul och ängel i ett

    Ja, ungefär så.
  16. 8
    Det här är MaryT:
    Mellan 30 och 40..ganska exakt mittemellan
    2 barn
    nyskild
    jobbar med journalistik
    bor i torp i skogen
    gillar djur (har två hundar, tre katter och en chinchilla)
    social enstöring
    djävul och ängel i ett

    Ja, ungefär så.
  17. Medlem sedan
    Apr 2000
    #9

    Bra idé

    Jag är en glad mamma på 37 vårar som är sambo med min son (snart 8 år) varannan vecka. Har varit separerad i lite mer än 3 1/2 år förutom några korta perioder som osingel, är fullt redo att träffa och ta in mannen i mitt liv . Bor i en mysig hörnlägenhet med öppenspis söker annat boende då jag vill ha en trädgård och där det finns mer barn så sonen har någon att leka med.

    Jag jobbar som el- och instrumenttekniker på Svergies största Kraftvärmeverk som finns i Gurkstaden. På fritiden gillar jag att läsa (mycket beteendevetenskap, stort intrsse av att lära mig om andra personer),personlighetsutvekli ng (både privat och jobbet) motionera, umgås med vänner, laga mat, datorn (bra informationskälla), även det övernaturliga/andliga intressera mig som tex healing (går just nu en Reki1 kurs på distans).

    Något du/ni funderar över så bara att fråga
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  18. 9
    Bra idé Jag är en glad mamma på 37 vårar som är sambo med min son (snart 8 år) varannan vecka. Har varit separerad i lite mer än 3 1/2 år förutom några korta perioder som osingel, är fullt redo att träffa och ta in mannen i mitt liv . Bor i en mysig hörnlägenhet med öppenspis söker annat boende då jag vill ha en trädgård och där det finns mer barn så sonen har någon att leka med.

    Jag jobbar som el- och instrumenttekniker på Svergies största Kraftvärmeverk som finns i Gurkstaden. På fritiden gillar jag att läsa (mycket beteendevetenskap, stort intrsse av att lära mig om andra personer),personlighetsutvekli ng (både privat och jobbet) motionera, umgås med vänner, laga mat, datorn (bra informationskälla), även det övernaturliga/andliga intressera mig som tex healing (går just nu en Reki1 kurs på distans).

    Något du/ni funderar över så bara att fråga
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10
    Ska faktiskt ta och skriva här med. Andra gången på mindre än en vecka! Jag kanske blir en "skrivare" här inne ändå?!

    En kort kort kort presentation av mig blir.
    Jag är 32 år, ensamstående, 5 barn på så gott som heltid (nån helg varannan-var tredje v är dom hos sina pappor), inga djur, inget körkort, ingen bil (så klart då ) och jag hyr bara "mitt" radhus.
    Börjar den första terminen (av 7 ) på högskolan nu den 25:e. Jag ska bli förskollärare jag *säger hon med stolthet i rösten*

    Det var den korta varianten det *L*
  20. 10
    Ska faktiskt ta och skriva här med. Andra gången på mindre än en vecka! Jag kanske blir en "skrivare" här inne ändå?!

    En kort kort kort presentation av mig blir.
    Jag är 32 år, ensamstående, 5 barn på så gott som heltid (nån helg varannan-var tredje v är dom hos sina pappor), inga djur, inget körkort, ingen bil (så klart då ) och jag hyr bara "mitt" radhus.
    Börjar den första terminen (av 7 ) på högskolan nu den 25:e. Jag ska bli förskollärare jag *säger hon med stolthet i rösten*

    Det var den korta varianten det *L*
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    kort? hm hur ska det gå till... I'l try..

    först å främst mamma till 2 underbara människor, mitt livsverk mina idoler mina 2 barn. det enda jag inte lyckats med dom är att den ena är aik'are och den andra difare *gråter* hur kunde jag göra så fel?

    fem ord som känns som jag ? Bergådalbana, analyserande, sexfixerad, social, snällare än vad hon ser ut..

    annars kan man kolla in serien Nemi hon verkar ha ngn direkt "link" på hur jag är... scary ? I know!
  22. 11
    kort? hm hur ska det gå till... I'l try..

    först å främst mamma till 2 underbara människor, mitt livsverk mina idoler mina 2 barn. det enda jag inte lyckats med dom är att den ena är aik'are och den andra difare *gråter* hur kunde jag göra så fel?

    fem ord som känns som jag ? Bergådalbana, analyserande, sexfixerad, social, snällare än vad hon ser ut..

    annars kan man kolla in serien Nemi hon verkar ha ngn direkt "link" på hur jag är... scary ? I know!
  23. -MaryT-
    #12
    Du _em_?...
    Precis som med tarantella så tycker jag att du verkar vara en så rar människa. Vi tycker inte alltid lika, men det spelar ju ingen roll - du är bra!
  24. 12
    Du _em_?...
    Precis som med tarantella så tycker jag att du verkar vara en så rar människa. Vi tycker inte alltid lika, men det spelar ju ingen roll - du är bra!
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13

    Starfish är

    en 42-årig singeltjej utan egna barn men med rätt många barn omkring mig ändå. Bor i en liten men trivsam lägenhet i huvudstaden, eller precis utanför själva innerstaden då, och jobbar som personlig assistent till en liten tjej samt har två extrajobb som också har med barn att göra. Tycker om vänner, goda middagar, vin, heminredning (särskilt när det är klart), sommar och bad, "mina" ungar och en massa annat. Är oftast glad och positiv, envis som synden i vissa fall, social och gillar fart och aktivitet. Ja, det var lite om mig då...
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  26. 13
    Starfish är en 42-årig singeltjej utan egna barn men med rätt många barn omkring mig ändå. Bor i en liten men trivsam lägenhet i huvudstaden, eller precis utanför själva innerstaden då, och jobbar som personlig assistent till en liten tjej samt har två extrajobb som också har med barn att göra. Tycker om vänner, goda middagar, vin, heminredning (särskilt när det är klart), sommar och bad, "mina" ungar och en massa annat. Är oftast glad och positiv, envis som synden i vissa fall, social och gillar fart och aktivitet. Ja, det var lite om mig då...
  27. Medlem sedan
    Jun 2002
    #14
    wow THX med stort T som i Mary *T*

    Me like you 2.. alot, och man behöver inte alltid tycka lika för att gilla varandra, tvärtom.. lite utmaning måste man ha

    För att öka på "gilla" trenden så diggar jag dej som fan, du är lite som jag du tycker vad tycker *no mather what*

    den där spindeln, hon är en satans cool tjej.. gillar åxå henne som satan..

    Det är därför jag har bestämmt att du bara måste komma på den kommande festen, för du är en av dom som jag bara _måste_ träffa, som jag VET att jag kommer ha askul med!

    Right back at y'a Mary T
  28. 14
    wow THX med stort T som i Mary *T*

    Me like you 2.. alot, och man behöver inte alltid tycka lika för att gilla varandra, tvärtom.. lite utmaning måste man ha

    För att öka på "gilla" trenden så diggar jag dej som fan, du är lite som jag du tycker vad tycker *no mather what*

    den där spindeln, hon är en satans cool tjej.. gillar åxå henne som satan..

    Det är därför jag har bestämmt att du bara måste komma på den kommande festen, för du är en av dom som jag bara _måste_ träffa, som jag VET att jag kommer ha askul med!

    Right back at y'a Mary T
  29. Medlem sedan
    Apr 2000
    #15

    Tack vännen

    tänke just skriva det samma om dig, du är en helt underbar person
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  30. 15
    Tack vännen tänke just skriva det samma om dig, du är en helt underbar person
  31. Medlem sedan
    Apr 2000
    #16

    Håller med em

    Gillar dig skarpt genom den bild jag bildat mig här på aff. Du är också en av dom personerna jag skulle vilja möta irl
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  32. 16
    Håller med em Gillar dig skarpt genom den bild jag bildat mig här på aff. Du är också en av dom personerna jag skulle vilja möta irl
  33. Medlem sedan
    May 2003
    #17

    Det här är Asolo:

    Kvinna mitt i livet som gör en helomvändning och ska börja plugga till mitt drömyrke om en vecka. Två tonårspojkar varannan vecka.

    Här på aff har jag hängt sen tidernas begynnelse känns det som. Sambo varannan helg... typ... Så även om jag inte är singel längre hänger jag gärna kvar bara för att det är så himla goa människor här..

    Annars så sysslar jag med uthållighetssporter, springer och cyklar långt och länge.
    Man får i regel den kraft man behöver...

    Blogg: www.sjuksyrra2011.blogspot.com
  34. 17
    Det här är Asolo: Kvinna mitt i livet som gör en helomvändning och ska börja plugga till mitt drömyrke om en vecka. Två tonårspojkar varannan vecka.

    Här på aff har jag hängt sen tidernas begynnelse känns det som. Sambo varannan helg... typ... Så även om jag inte är singel längre hänger jag gärna kvar bara för att det är så himla goa människor här..

    Annars så sysslar jag med uthållighetssporter, springer och cyklar långt och länge.
  35. -MaryT-
    #18
    Hääälit ...

    När blire fest?
  36. 18
    Hääälit ...

    När blire fest?
  37. -MaryT-
    #19
    Det kanske blir tillfälle framöver?
  38. 19
    Det kanske blir tillfälle framöver?
  39. Medlem sedan
    Apr 2000
    #20

    absolut

    det blir det säkert
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  40. 20
    absolut det blir det säkert
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka är vi här inne ?
    By doriz in forum Gravidsnack
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 16:18
  2. Vilka här inne har tyckt att jag ska....
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 16:37
  3. Vilka jeansmärken är "inne"?
    By Malin in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 12:25
  4. Vilka här inne har msn? **OT**
    By tigerlilia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 20:05
  5. Vilka här inne
    By .charlotte. in forum _0606 Junibarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 16:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar