Tips om sulky vagnar?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Tips om sulky vagnar?

    Hej!

    jag skulle vilja ha lite tips om fällbara sulky. Vi har en emmljunga combi vagn nu och den är jätte bra men nackdelen att den tar stor plats i vår lilla bil. En annan nackdel är att den är lite tung att lyfta, speciellt för mormor och morfar som ofta tar hand om sitt barnbarn.
    Har kollat runt lite. Vill gärna ha en stabil men inte för stor sulky. Och så vore det bra om det fanns liggläge. Jag hoppas på lite tips från er nu ; )

    ha de bra !
  2. 1
    Tips om sulky vagnar? Hej!

    jag skulle vilja ha lite tips om fällbara sulky. Vi har en emmljunga combi vagn nu och den är jätte bra men nackdelen att den tar stor plats i vår lilla bil. En annan nackdel är att den är lite tung att lyfta, speciellt för mormor och morfar som ofta tar hand om sitt barnbarn.
    Har kollat runt lite. Vill gärna ha en stabil men inte för stor sulky. Och så vore det bra om det fanns liggläge. Jag hoppas på lite tips från er nu ; )

    ha de bra !
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    fullt liggläge

    finns det nog bara Kronans Sulky och Teutonia Timmy som har. Båda vagnarna är kanon bra enligt mig (och BETYDLIGT lättare och smidigare än er emmaljunga combivagn). Då jag valde mellan dessa vagnar valde jag Timmyn då den hade bätttre fjädring. Timmyn är dock dyrare ca. 3000 (mellan 2995-3200 beroende vart man köper den) och Kronan kostar 2695 kr.
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  4. 2
    fullt liggläge finns det nog bara Kronans Sulky och Teutonia Timmy som har. Båda vagnarna är kanon bra enligt mig (och BETYDLIGT lättare och smidigare än er emmaljunga combivagn). Då jag valde mellan dessa vagnar valde jag Timmyn då den hade bätttre fjädring. Timmyn är dock dyrare ca. 3000 (mellan 2995-3200 beroende vart man köper den) och Kronan kostar 2695 kr.
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3

    Tack,,

    Tack så mycket för dina tips. Ska kolla upp om de finns i någon affär här nere i skåne. Så får vi se vad vi väljer....
  6. 3
    Tack,, Tack så mycket för dina tips. Ska kolla upp om de finns i någon affär här nere i skåne. Så får vi se vad vi väljer....

Liknande trådar

  1. tips på sulky?
    By Pojkflicka in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-11-15, 22:32
  2. sulky tips?
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-07, 21:38
  3. Tips på vagnar?
    By J.larzon in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-02, 10:02
  4. Tips på vagnar???
    By J.larzon in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-01, 18:48
  5. sulky tips?
    By pysselmaria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 13:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar