Jag har nåt som inte många har:)
Singelmingel
  1. pinkelinky
    #1

    Jag har nåt som inte många har:)

    Och nåt som absolut inte de som inte laddar hem olagligt har. JAg laddar heller itne hem, men jag tackade inte nej när jag fick Pinks nyaste skiva... som släpps om några dagar.

    Jag vet, omoraliskt men just nu struntar jag i det. Jag bara lyssnar och njuter. Mycket bra!! Såklart
  2. 1
    Jag har nåt som inte många har:) Och nåt som absolut inte de som inte laddar hem olagligt har. JAg laddar heller itne hem, men jag tackade inte nej när jag fick Pinks nyaste skiva... som släpps om några dagar.

    Jag vet, omoraliskt men just nu struntar jag i det. Jag bara lyssnar och njuter. Mycket bra!! Såklart
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Same same but different

    det var inte du som laddade ner,men du spelar ändå illegalt nedladdad musik.Nu tänker jag inte kasta sten i glashus,så njut du.Själv står jag gärna över Pink.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  4. 2
    Same same but different det var inte du som laddade ner,men du spelar ändå illegalt nedladdad musik.Nu tänker jag inte kasta sten i glashus,så njut du.Själv står jag gärna över Pink.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Älskar Pink. Vacker kvinna med attityd. Låten So What passar in på var jag befinner mig i mitt liv just nu. Ja är ingen Rock star Men det andra stämmer
  6. 3
    Älskar Pink. Vacker kvinna med attityd. Låten So What passar in på var jag befinner mig i mitt liv just nu. Ja är ingen Rock star Men det andra stämmer
  7. pinkelinky
    #4
    Moraliskt sett så är det... som det är. Men jag väljer att inte bry mig om det, för jag skulle inte ha råd att köpa skivan nu om ens nånsin innan den var gammal och kom på rea.
  8. 4
    Moraliskt sett så är det... som det är. Men jag väljer att inte bry mig om det, för jag skulle inte ha råd att köpa skivan nu om ens nånsin innan den var gammal och kom på rea.
  9. pinkelinky
    #5
    Ja hon är underbar! Vacker med attityd och verkar väldigt jordnära trots allt. egentligen skulle du fått albumet du med, bara för att det passa i ditt liv just nu
  10. 5
    Ja hon är underbar! Vacker med attityd och verkar väldigt jordnära trots allt. egentligen skulle du fått albumet du med, bara för att det passa i ditt liv just nu
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Jag får lyssna på det på jobb. Det är en stor release på jobbet med mycket tv reklam för Funhouse skivan.
  12. 6
    Jag får lyssna på det på jobb. Det är en stor release på jobbet med mycket tv reklam för Funhouse skivan.
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Kvittar i min värld. Tanka ner själv eller få den är lika. Jag har inte köpt mycket musik på sistone. So What;-)
  14. 7
    Kvittar i min värld. Tanka ner själv eller få den är lika. Jag har inte köpt mycket musik på sistone. So What;-)
  15. Medlem sedan
    Sep 2006
    #8

    Alltså, du har fått

    en skiva som är nedladdad olagligt? Det är inte olagligt att ladda ner. Bara att dela med sej av det. *S*

    Lyssna och njut på. Själv lyssnar jag mest på Pink på Youtube, eller när dottern spelar. Gillar också attityden och pulsen i hennes musik.
  16. 8
    Alltså, du har fått en skiva som är nedladdad olagligt? Det är inte olagligt att ladda ner. Bara att dela med sej av det. *S*

    Lyssna och njut på. Själv lyssnar jag mest på Pink på Youtube, eller när dottern spelar. Gillar också attityden och pulsen i hennes musik.

Liknande trådar

  1. Inte många knop inte
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 21:47
  2. Inte många knop inte
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 18:50
  3. Hur många är det som inte...
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-31, 10:37
  4. Hur många vet inte att?
    By Saftmaja in forum Separation
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 14:02
  5. tog inte många
    By andromeda in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 20:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar