Och för er som undrar...
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Och för er som undrar...

    ... så kan jag tala om att nybakad blåbärspaj inte alls är specellt äckligt, utan tvärtom slinker ner rätt fint såhär på fredagskvällen. Den blev lite för blöt egentligen, men jag tror jag kan leva med det.

    Nån som telefonnumret till Anna Skipper, förresten...?!
  2. 1
    Och för er som undrar... ... så kan jag tala om att nybakad blåbärspaj inte alls är specellt äckligt, utan tvärtom slinker ner rätt fint såhär på fredagskvällen. Den blev lite för blöt egentligen, men jag tror jag kan leva med det.

    Nån som telefonnumret till Anna Skipper, förresten...?!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Anna vem? *L* Blåbärspaj är gott med massor med vaniljsås. Köpte lingonglögg i dag. Undrar hur den smakar:-)
  4. 2
    Anna vem? *L* Blåbärspaj är gott med massor med vaniljsås. Köpte lingonglögg i dag. Undrar hur den smakar:-)
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Hon tantan i "Du är vad du äter" på TV3. Du har tur om du inte vet vem hon är... Hon tömmer folks kylskåp på allt som inte är baserat på vetegroddar och alger, och talar om för folk hur tjocka de är/kommer att bli om de fortsätter äta som de gör. Sen får de lära sig leva sunt, går ner en trave kilo, och dansar av lycka i slutscenen. Allt medan Anna visar dekolltaget!
  6. 3
    Hon tantan i "Du är vad du äter" på TV3. Du har tur om du inte vet vem hon är... Hon tömmer folks kylskåp på allt som inte är baserat på vetegroddar och alger, och talar om för folk hur tjocka de är/kommer att bli om de fortsätter äta som de gör. Sen får de lära sig leva sunt, går ner en trave kilo, och dansar av lycka i slutscenen. Allt medan Anna visar dekolltaget!
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    haha ok men du vet väl vad dom säger, för blöt finns inte eller ahhh va det om ngt annat??

    Anna "who" fuck her.. svulla blåbärspaj med gott samvete... hon har ingen aning om kvalitetspoäng..
  8. 4
    haha ok men du vet väl vad dom säger, för blöt finns inte eller ahhh va det om ngt annat??

    Anna "who" fuck her.. svulla blåbärspaj med gott samvete... hon har ingen aning om kvalitetspoäng..
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    *Asg* du tänkte nog på något helt annat och inte blåbärspaj
  10. 5
    *Asg* du tänkte nog på något helt annat och inte blåbärspaj
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Och nu fattade tröga jag att du mycket väl vet hon är... Tänk vilken skillnad det blir när man ser det där *L* som du faktiskt skrev...

    Nya rön, blåbärspaj är intelligenssänkande!
  12. 6
    Och nu fattade tröga jag att du mycket väl vet hon är... Tänk vilken skillnad det blir när man ser det där *L* som du faktiskt skrev...

    Nya rön, blåbärspaj är intelligenssänkande!
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Blåbär som är så nyttigt, jag visste inte att du blivit sådan häsokostfanatiker.
    Lättjan är vishetens moder.
  14. 7
    Blåbär som är så nyttigt, jag visste inte att du blivit sådan häsokostfanatiker.
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    Skit i Anna Skipper, vad fan vet hon När kan jag komma?
  16. 8
    Skit i Anna Skipper, vad fan vet hon När kan jag komma?
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Kunde man väl tänka sig att du skulle dyka upp från ingenstans så där helt plötsligt... Säger som Sanna: du tänker nog på något annat!

    Jag har nog svullat klart för idag. Måste spara till barnen i morgon också, annars får jag nog inga besök på hemmet när jag blir gammal...
  18. 9
    Kunde man väl tänka sig att du skulle dyka upp från ingenstans så där helt plötsligt... Säger som Sanna: du tänker nog på något annat!

    Jag har nog svullat klart för idag. Måste spara till barnen i morgon också, annars får jag nog inga besök på hemmet när jag blir gammal...
  19. Medlem sedan
    Sep 2006
    #10

    Lingonglögg är

    skitgott

    Jag fick sån förra året av mina grannar, i den traditionella "julpåsen" och det var sjukt god glögg. Tycker jag då. Så den är väl värd att prova. (Jag ska hitta mer sån, den var precis i min smak)
  20. 10
    Lingonglögg är skitgott

    Jag fick sån förra året av mina grannar, i den traditionella "julpåsen" och det var sjukt god glögg. Tycker jag då. Så den är väl värd att prova. (Jag ska hitta mer sån, den var precis i min smak)
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    ahaaa kan det vara så....

    vet inte vad det kan vara.. du vet jag är from som ett nydiat lamm ler fint *S*
  22. 11
    ahaaa kan det vara så....

    vet inte vad det kan vara.. du vet jag är from som ett nydiat lamm ler fint *S*
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Åh, är det här hälsokost? Kanon!! Socker borde väl vara vegetariskt, eller hur? Och smöret la jag till för att få i mig de där nyttiga fetterna som alla pratar om. Jag kan nog vänja mig vid den här High Fat Even Higher Carb-dieten.
  24. 12
    Åh, är det här hälsokost? Kanon!! Socker borde väl vara vegetariskt, eller hur? Och smöret la jag till för att få i mig de där nyttiga fetterna som alla pratar om. Jag kan nog vänja mig vid den här High Fat Even Higher Carb-dieten.
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    smaaaart!!!! allt som krävs e alltså lite blåbärs paj???? nåja vad skulle man inte göra för lite blåbärspaj..
  26. 13
    smaaaart!!!! allt som krävs e alltså lite blåbärs paj???? nåja vad skulle man inte göra för lite blåbärspaj..
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14
    Hon vet ingenting! Dessutom är hon rätt elak ibland, och en sån människa vill man ju inte ha att göra med.

    Det är bara att komma hit! Fast du får nog vara snabb, för efter 11-kaffet i morgon förmiddag så finns det nog ingen paj kvar.
  28. 14
    Hon vet ingenting! Dessutom är hon rätt elak ibland, och en sån människa vill man ju inte ha att göra med.

    Det är bara att komma hit! Fast du får nog vara snabb, för efter 11-kaffet i morgon förmiddag så finns det nog ingen paj kvar.
  29. Medlem sedan
    Jul 2002
    #15
    From som ett nydiat lamm hahaha. Är det samma lamm som ville att gitarristen skulle slicka av kolasås från hennes kropp när hon fyllde år
  30. 15
    From som ett nydiat lamm hahaha. Är det samma lamm som ville att gitarristen skulle slicka av kolasås från hennes kropp när hon fyllde år
  31. Medlem sedan
    Feb 2003
    #16
    aj fan är blåbärspaj sådan? inte bra. Jodå. Alger och sådant är inte så vidare har jag fått för mig:-)
  32. 16
    aj fan är blåbärspaj sådan? inte bra. Jodå. Alger och sådant är inte så vidare har jag fått för mig:-)
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Varför kommer jag att tänka på uttrycket: "a wolf in sheep's clothing"

    http://www.christisall.org/wp-conten...0-%20sheep.jpg

    Och varför har jag en känsla av att jag än en gång kommer behöva be om förlåtelse för något jag skriver på den här sidan...? Andra gången idag!
  34. 17
    Varför kommer jag att tänka på uttrycket: "a wolf in sheep's clothing"

    http://www.christisall.org/wp-conten...0-%20sheep.jpg

    Och varför har jag en känsla av att jag än en gång kommer behöva be om förlåtelse för något jag skriver på den här sidan...? Andra gången idag!
  35. Medlem sedan
    Feb 2003
    #18
    Jag har två flaskor:-) Ska inte dricka någon sådan idag iaf:-)
  36. 18
    Jag har två flaskor:-) Ska inte dricka någon sådan idag iaf:-)
  37. Medlem sedan
    Jun 2002
    #19
    VA?? sånt e bara förtal.. har jag sagt..???

    tja ok det måste varit eminemsan... henne har jag ingen koll över *S*

    men visst fan vore de nice... och sa jag att den skulle vara seeeeegflytande... *S*
  38. 19
    VA?? sånt e bara förtal.. har jag sagt..???

    tja ok det måste varit eminemsan... henne har jag ingen koll över *S*

    men visst fan vore de nice... och sa jag att den skulle vara seeeeegflytande... *S*
  39. Medlem sedan
    Jun 2002
    #20
    vaffan har du smygfotat mej.. de e inte snällt appels *ser sträng ut*
  40. 20
    vaffan har du smygfotat mej.. de e inte snällt appels *ser sträng ut*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Undrar om Mia
    By -Jalla- in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 05:52
  2. Jag undrar
    By Anja in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 12:59
  3. Undrar....
    By terriern in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:13
  4. Undrar
    By malin-69 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 17:32
  5. Undrar om CDON undrar...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar