Tomt!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Tomt!

    Vet inte riktigt vad jag ska skriva...

    I Torsdags orkade Anna inte längre utan gick bort..
    Så mycket mer än så vet jag inte...

    Hennes pojkvän tackar alla för all omtanke och engagemang!
    Han ville att jag skulle meddela alla som kände Anna härinne.

    Är just nu helt avtrubbad så jag vet inte mer vad jag ska skriva...
  2. 1
    Tomt! Vet inte riktigt vad jag ska skriva...

    I Torsdags orkade Anna inte längre utan gick bort..
    Så mycket mer än så vet jag inte...

    Hennes pojkvän tackar alla för all omtanke och engagemang!
    Han ville att jag skulle meddela alla som kände Anna härinne.

    Är just nu helt avtrubbad så jag vet inte mer vad jag ska skriva...
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2

    Nä men...??!!

    Usch så... ja, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kände ju inte Anna annat än härigenom Aff...men... fy så gräsligt... sorgligt... Tänker på alla hennes närmaste nu...
    “Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
  4. 2
    Nä men...??!! Usch så... ja, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kände ju inte Anna annat än härigenom Aff...men... fy så gräsligt... sorgligt... Tänker på alla hennes närmaste nu...
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Men oj, vad ledsamt att höra! Nog för att det kanske såg mörkt redan förra gången du skrev, men man hoppas ju alltid att det ska ordna sig till det bättre på något mirakulöst sätt. Jag kände henne inte personligen, men hon var en sån frisk och glad fläkt när hon dök upp här med jämna mellanrum och hon verkade ju verkligen ha hittat hem igen med sin nya kärlek och hus och allt.

    Ja, vad säger man? Beklagar och tänker på Anna, hennes familj och vänner. Livet är inte rättvist.
  6. 3
    Men oj, vad ledsamt att höra! Nog för att det kanske såg mörkt redan förra gången du skrev, men man hoppas ju alltid att det ska ordna sig till det bättre på något mirakulöst sätt. Jag kände henne inte personligen, men hon var en sån frisk och glad fläkt när hon dök upp här med jämna mellanrum och hon verkade ju verkligen ha hittat hem igen med sin nya kärlek och hus och allt.

    Ja, vad säger man? Beklagar och tänker på Anna, hennes familj och vänner. Livet är inte rättvist.
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Oj... Att livet ska vra så skört och ömtåligt. Kände inte Anna personligen, men mina tankar går till hennes familj och vänner. Livet kan vara SÅ orättvist...
  8. 4
    Oj... Att livet ska vra så skört och ömtåligt. Kände inte Anna personligen, men mina tankar går till hennes familj och vänner. Livet kan vara SÅ orättvist...
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Helt jättetråkigt. Alldeles för ung för det ödet:-(
  10. 5
    Helt jättetråkigt. Alldeles för ung för det ödet:-(
  11. Medlem sedan
    Oct 1998
    #6
    Fy, så hemskt...Först så lycklig..en nystart i livet...och så detta...
  12. 6
    Fy, så hemskt...Först så lycklig..en nystart i livet...och så detta...
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Nu ramlade det ner ordentligt. Lite tomt blir det och tankarna far runt. Verkade lycklig i förhållandet och tänker såklart både på hennes pojkvän och familj. Jävla skit, på ren svenska. Ingen mening med sådant alls.
  14. 7
    Nu ramlade det ner ordentligt. Lite tomt blir det och tankarna far runt. Verkade lycklig i förhållandet och tänker såklart både på hennes pojkvän och familj. Jävla skit, på ren svenska. Ingen mening med sådant alls.
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    Det känns inte riktigt som att det finns något vettigt att säga, det känns bara så otroligt tragiskt. Det gäller att ta tillvara på varje dag man har och att vara rädda om varandra. Det är det enda jag kan tänka.
  16. 8
    Det känns inte riktigt som att det finns något vettigt att säga, det känns bara så otroligt tragiskt. Det gäller att ta tillvara på varje dag man har och att vara rädda om varandra. Det är det enda jag kan tänka.
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9
    Kommer inte på nåt att säga än....Varför?!!? Mina tankar går till hennes familj,pojkvän...!
  18. 9
    Kommer inte på nåt att säga än....Varför?!!? Mina tankar går till hennes familj,pojkvän...!
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10

    Fy så sorgligt.

    Jag kände henne inte men hon skrev ett väldigt snällt mess till mig en gång och ...ja, det känns ändå ganska nära när det är någon man sett här inne liksom. Har inga fler ord än dem ni andra redan skrivit egentligen. Livet är orättvist. Verkligen.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  20. 10
    Fy så sorgligt. Jag kände henne inte men hon skrev ett väldigt snällt mess till mig en gång och ...ja, det känns ändå ganska nära när det är någon man sett här inne liksom. Har inga fler ord än dem ni andra redan skrivit egentligen. Livet är orättvist. Verkligen.
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11
    Samma här, det är tomt. Det är alltid tråkigt när det händer och tankarna går direkt till de anhöriga. Hon var alldeles för ung för att lämna oss.
  22. 11
    Samma här, det är tomt. Det är alltid tråkigt när det händer och tankarna går direkt till de anhöriga. Hon var alldeles för ung för att lämna oss.
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12

    fy vad livet är orättvist. En fartfläkt som verkligen verkat ha blivit lycklig med sin nya familj. Finns inte så många ord att säga.
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  24. 12
    Nä fy vad livet är orättvist. En fartfläkt som verkligen verkat ha blivit lycklig med sin nya familj. Finns inte så många ord att säga.
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13

    sorligt

    orättvist. Kände inte Anna, men tankarna går till de nära hon lämnat.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  26. 13
    sorligt orättvist. Kände inte Anna, men tankarna går till de nära hon lämnat.
  27. Medlem sedan
    May 2003
    #14
    Åh... hon var så glad och hade härliga inlägg... Svårt att säga något med ord... Tänker på hennes familj...
  28. 14
    Åh... hon var så glad och hade härliga inlägg... Svårt att säga något med ord... Tänker på hennes familj...
  29. Medlem sedan
    Feb 2007
    #15
    Sorgligt och trist nu när hon var så lycklig.
    Lättjan är vishetens moder.
  30. 15
    Sorgligt och trist nu när hon var så lycklig.
  31. Medlem sedan
    Feb 2005
    #16
    Det var verkligen riktigt tråkigt att höra...Får mig en tankeställare om hur vi alla ink. mig själv bör leva vår tid här på jorden...Hade hon barn tro? Så tragiskt att förlora sin förälder, lider med alla hennes annhöriga. ...Kramar från Johan.
  32. 16
    Det var verkligen riktigt tråkigt att höra...Får mig en tankeställare om hur vi alla ink. mig själv bör leva vår tid här på jorden...Hade hon barn tro? Så tragiskt att förlora sin förälder, lider med alla hennes annhöriga. ...Kramar från Johan.
  33. Medlem sedan
    Nov 2006
    #17

    Vet inte vem som bestämmer

    över våra liv förutom oss själva, Mina tankar kommer tebax till Annas sista inlägg där hon ber oss vara försiktiga ute i trafiken för det var så halt ute.

    Tänker på hur lycklig hon var med sin nya familj, glädjen över sin pojkvän och sin son.

    Igentligen finns det väl inga ord som kan sägas utan de innersta man känner....
    Fan va livet är orättvist ibland. Kommer o minnas Anna för hennes virvelvindsinläggande, den goa glada tjejen som gladde oss och säkerligen många andra än bara oss här. Skulle säkert kunna skriva mera men känns mest bara tomt.

    R.I.P Anna
  34. 17
    Vet inte vem som bestämmer över våra liv förutom oss själva, Mina tankar kommer tebax till Annas sista inlägg där hon ber oss vara försiktiga ute i trafiken för det var så halt ute.

    Tänker på hur lycklig hon var med sin nya familj, glädjen över sin pojkvän och sin son.

    Igentligen finns det väl inga ord som kan sägas utan de innersta man känner....
    Fan va livet är orättvist ibland. Kommer o minnas Anna för hennes virvelvindsinläggande, den goa glada tjejen som gladde oss och säkerligen många andra än bara oss här. Skulle säkert kunna skriva mera men känns mest bara tomt.

    R.I.P Anna
  35. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #18

    Å nej

    Det var ju något man inte ens ville tänka på. Usch vad sorgligt!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  36. 18
    Å nej Det var ju något man inte ens ville tänka på. Usch vad sorgligt!
  37. Medlem sedan
    Oct 2003
    #19
    Skit!
  38. 19
    Skit!
  39. Medlem sedan
    Feb 2008
    #20
    Jag fryser i hela kroppen, är så ledsen och så... tom. Livet känns kort och det känns orättvist... Fast samtidigt så känner jag en tacksamhet att Anna faktiskt verkade väldigt kär och lycklig! För hellre att gå bort så är olycklig... för min egen del alltså.

    Stackars, stackars hennes sambo... de fick så kort tid tillsammans.

    Loggade in bara för att kunna visa mitt deltagande jag också, fick vweta via sms tidigare idag från en av våra vänner här...

    Finns inget vettigt att säja, men jag tänker på henne och sambon och familjen och dig och alla andra som "verkligen" kände... Kramar!
  40. 20
    Jag fryser i hela kroppen, är så ledsen och så... tom. Livet känns kort och det känns orättvist... Fast samtidigt så känner jag en tacksamhet att Anna faktiskt verkade väldigt kär och lycklig! För hellre att gå bort så är olycklig... för min egen del alltså.

    Stackars, stackars hennes sambo... de fick så kort tid tillsammans.

    Loggade in bara för att kunna visa mitt deltagande jag också, fick vweta via sms tidigare idag från en av våra vänner här...

    Finns inget vettigt att säja, men jag tänker på henne och sambon och familjen och dig och alla andra som "verkligen" kände... Kramar!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tomt här?
    By Stellaris in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 08:13
  2. här var tomt,dax att åka
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 15:43
  3. Tomt...
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 09:20
  4. Tomt!
    By kanske nybyggare in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 10:00
  5. Tomt här!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar