WHAT'S UUUUUUP!!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    WHAT'S UUUUUUP!!

    *minns ni den reklamen`? den va kul *S*

    och hur är det såhär på en fredag ? sitter ni och längtar bort till kvällen bort från jobb å stress? solen skiner här som attans och ja jag längtar åxå ut... har inget plan för kvällen så kom gärna med skamliga förslag eller förslag över huvud taget..

    vad bjuder er helg på???

    hur e vädret ?? ere dax för en helt meningslös enkät eller ? nja....
  2. 1
    WHAT'S UUUUUUP!! *minns ni den reklamen`? den va kul *S*

    och hur är det såhär på en fredag ? sitter ni och längtar bort till kvällen bort från jobb å stress? solen skiner här som attans och ja jag längtar åxå ut... har inget plan för kvällen så kom gärna med skamliga förslag eller förslag över huvud taget..

    vad bjuder er helg på???

    hur e vädret ?? ere dax för en helt meningslös enkät eller ? nja....
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Halllåååå...

    Visst är det härligt med lite sol. Jag känner mig helt chockad av påslaget. Börjar äntligen känna mig hemma i nya lägenheten och ser fram emot barnhelg. Jag ska hämta plutt direkt efter skolan och tvinga med honom på en promenad. Sedan ska vi se premiären av Madagaskar 2, ska bli skitaroligt.

    Återkommer med skamliga förlag framåt kvällningen
  4. 2
    Halllåååå... Visst är det härligt med lite sol. Jag känner mig helt chockad av påslaget. Börjar äntligen känna mig hemma i nya lägenheten och ser fram emot barnhelg. Jag ska hämta plutt direkt efter skolan och tvinga med honom på en promenad. Sedan ska vi se premiären av Madagaskar 2, ska bli skitaroligt.

    Återkommer med skamliga förlag framåt kvällningen
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Här ska vi vara stallvakt och nattfodra hästarna jag och dottern. I övrigt så ska jag väl fortsätta att elda i kaminen och le fånigt och trivas bara *s*
  6. 3
    Här ska vi vara stallvakt och nattfodra hästarna jag och dottern. I övrigt så ska jag väl fortsätta att elda i kaminen och le fånigt och trivas bara *s*
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    ÅH madagaskar e ju superrolig, såg den förra helgen 2an måste jag åxå se.. du får meddela hur den va...

    jajaja återkom gärna emsan väntar med späning *S*
  8. 4
    ÅH madagaskar e ju superrolig, såg den förra helgen 2an måste jag åxå se.. du får meddela hur den va...

    jajaja återkom gärna emsan väntar med späning *S*
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Åhhh va avis jag blir varje gång jag hör kaminen .. vill åxå ha *plutar me underläppen*

    stallvakt e jag därimot inte såååååå avis på.. då jag e grymt rätt för hästar...

    men det låter som om du kommer ha en superkväll
  10. 5
    Åhhh va avis jag blir varje gång jag hör kaminen .. vill åxå ha *plutar me underläppen*

    stallvakt e jag därimot inte såååååå avis på.. då jag e grymt rätt för hästar...

    men det låter som om du kommer ha en superkväll
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Du kan få komma och mysa vid min kamin när du vill

    Hästarna här är av snällaste modell och jag kommer låta lillan sköta utfodringen *s* Om hon orkar, hon har feber sen några dagar....
  12. 6
    Du kan få komma och mysa vid min kamin när du vill

    Hästarna här är av snällaste modell och jag kommer låta lillan sköta utfodringen *s* Om hon orkar, hon har feber sen några dagar....
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7

    längtar..

    efter att få vara frisk. Dagen kommer bestå av vila och meninglösa men hoppfulla huskurer för att bli av med eländet. Orkar jag mer än att natta barnen i kväll när de kommer hem blir jag förvånad.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  14. 7
    längtar.. efter att få vara frisk. Dagen kommer bestå av vila och meninglösa men hoppfulla huskurer för att bli av med eländet. Orkar jag mer än att natta barnen i kväll när de kommer hem blir jag förvånad.
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    tyckte du skrev vita huskurer .. blev lite osäker om du börjat sniffa vitt pulver eller nått i hopp om att bli frísk...

    läste om och läste rätt vila e bättre...
  16. 8
    tyckte du skrev vita huskurer .. blev lite osäker om du börjat sniffa vitt pulver eller nått i hopp om att bli frísk...

    läste om och läste rätt vila e bättre...
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9

    asg

    ja jag är ganska desperat, men inte dum... haha lol
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  18. 9
    asg ja jag är ganska desperat, men inte dum... haha lol
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10
    vet ju att du inte är det Emmie så jag blev lite paff
  20. 10
    vet ju att du inte är det Emmie så jag blev lite paff
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    God eftermiddag.
    Idag blir det lungt, ska handla med barnen. Jick hem efter jobbet, huvudvärk och illamående men vilat nu så det är bättre.
    Städa lite och är det fortfarande kallt så ska jag ta en bastu och två öl.
    I morgon förmiddag drar jag till Örebro och ÖL/WHISKEY mässa så bara liten ölranson idag. Köra bil i morgon FM.
    Det skamliga blir väl isf att emsan får komma hit och basta då? ;-)

    Meningslösa enkäter är kalaskul tycker scoutis;-) Hit me!
  22. 11
    God eftermiddag.
    Idag blir det lungt, ska handla med barnen. Jick hem efter jobbet, huvudvärk och illamående men vilat nu så det är bättre.
    Städa lite och är det fortfarande kallt så ska jag ta en bastu och två öl.
    I morgon förmiddag drar jag till Örebro och ÖL/WHISKEY mässa så bara liten ölranson idag. Köra bil i morgon FM.
    Det skamliga blir väl isf att emsan får komma hit och basta då? ;-)

    Meningslösa enkäter är kalaskul tycker scoutis;-) Hit me!
  23. Medlem sedan
    Jun 2002
    #12
    åh basta e inte fel det kan åxå vara bra mot när man känner sig sjuker... hoppas du krya på dej ...

    öl7whiskeymössa lät kul

    får knåpa lite på eningslösa frågor.. återkommer..
  24. 12
    åh basta e inte fel det kan åxå vara bra mot när man känner sig sjuker... hoppas du krya på dej ...

    öl7whiskeymössa lät kul

    får knåpa lite på eningslösa frågor.. återkommer..
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    whiskeymÖssa??? *S* har nog passerat trötthet till medvetslöshet tror jag *S*
  26. 13
    whiskeymÖssa??? *S* har nog passerat trötthet till medvetslöshet tror jag *S*
  27. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #14

    Hur kommer du hem?

    Köra bil till whiskymässa? Låter ju helt galet!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  28. 14
    Hur kommer du hem? Köra bil till whiskymässa? Låter ju helt galet!
  29. Medlem sedan
    Jun 2002
    #15
    ja eller hur... han kanske får lifta hem.. *S*
  30. 15
    ja eller hur... han kanske får lifta hem.. *S*
  31. Medlem sedan
    Feb 2008
    #16
    I dag har jag princip sovit. Väntar nu hem dottern som varit hos mormor och morfar sedan lunchtid - så att jag kunde sova ännu mer... Om jag orkar är det storstäd som gäller i helgen, fint till 1 advent liksom. Jag gör alltid julstädningen till dess, allt utom köket som jag tar efter pepparkaksbaket. Så om Trollets mamma har aningen av en aning av kraft blir det fönsterputs, listtorkning och annat upphetsande hela långa helgen. Och dotterns ridning förstås.

    Men... kastade just en blick ut genom fönstret. Det SNÖAR!!! Hurra!!!
  32. 16
    I dag har jag princip sovit. Väntar nu hem dottern som varit hos mormor och morfar sedan lunchtid - så att jag kunde sova ännu mer... Om jag orkar är det storstäd som gäller i helgen, fint till 1 advent liksom. Jag gör alltid julstädningen till dess, allt utom köket som jag tar efter pepparkaksbaket. Så om Trollets mamma har aningen av en aning av kraft blir det fönsterputs, listtorkning och annat upphetsande hela långa helgen. Och dotterns ridning förstås.

    Men... kastade just en blick ut genom fönstret. Det SNÖAR!!! Hurra!!!
  33. Medlem sedan
    Feb 2003
    #17
    joo men whiskey innehåller väl inte alkohol? *fundersam*
  34. 17
    joo men whiskey innehåller väl inte alkohol? *fundersam*
  35. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #18

    Naturligtvis inte

    Jag tänkte snarare på att du sätter i dig så mycket att du inte får plats bakom ratten längre. Alkohol? Var fick du det ifrån?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  36. 18
    Naturligtvis inte Jag tänkte snarare på att du sätter i dig så mycket att du inte får plats bakom ratten längre. Alkohol? Var fick du det ifrån?
  37. Medlem sedan
    Feb 2003
    #19
    hehe. Och sedan efter så mycket vätska så måste man stanna mitt på vägen hela tiden?
    Husrum i Örebro är lätt fixat. Glatt gäng till Mössan(?) och Hem till jocke m fam efteråt:-) Mässan börjar redan ett så man kan avsluta tidigt*L*
  38. 19
    hehe. Och sedan efter så mycket vätska så måste man stanna mitt på vägen hela tiden?
    Husrum i Örebro är lätt fixat. Glatt gäng till Mössan(?) och Hem till jocke m fam efteråt:-) Mässan börjar redan ett så man kan avsluta tidigt*L*
  39. Medlem sedan
    Feb 2007
    #20
    Det är lite tjurigt här, jag ville juda (judoa?) i kväll, Men det är så förbenat halt och tjockt med folk i dikena, dessutom är vägarna fulla av fartdårar och sölkorvar (bara jag som kör lagom fort). Så nu sitter jag här och önskar salt på vägarna.

    Helgen kommer annars att bjuda andra på flytt med mig som flyttkarl, jag är lite expert på det.

    Vad var det för reklam, jag har bara hört talas om den.
    Lättjan är vishetens moder.
  40. 20
    Det är lite tjurigt här, jag ville juda (judoa?) i kväll, Men det är så förbenat halt och tjockt med folk i dikena, dessutom är vägarna fulla av fartdårar och sölkorvar (bara jag som kör lagom fort). Så nu sitter jag här och önskar salt på vägarna.

    Helgen kommer annars att bjuda andra på flytt med mig som flyttkarl, jag är lite expert på det.

    Vad var det för reklam, jag har bara hört talas om den.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar