SNAAART!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Mar 1998
    #1

    SNAAART!

    SNART får jag också ta mig lite julledighet. Ska till Stockholm i morgon och jobba på ett evenemang men sen blir det till att enbart julstöka hemma. Ska bli riktigt SKÖNT då en hypertung rapport har tagit tre veckor av min tid, utanpå alla ordinarie arbetsuppgifter...

    Glad är jag också då jag inte kommer att fira jul ensam. Jag och min oäkta hälft har kommit sams och det känns helt okey. Vi är inte i hamn än men det finns hopp om (sam)livet i alla fall

    En riktigt GOD JUL önskar jag alla er HÄRLIGA nätvänner/nätbekanta!

    Hoppas att ni får en fin helg med eller utan era barn.

    och till Tarantellan och Vindan skickar jag en extra kram - TACK för att Ni finns!

    Massor av Kramar!
    http://vingo.blogg.se - Ny blogg och den här gången ska jag skriva också...
  2. 1
    SNAAART! SNART får jag också ta mig lite julledighet. Ska till Stockholm i morgon och jobba på ett evenemang men sen blir det till att enbart julstöka hemma. Ska bli riktigt SKÖNT då en hypertung rapport har tagit tre veckor av min tid, utanpå alla ordinarie arbetsuppgifter...

    Glad är jag också då jag inte kommer att fira jul ensam. Jag och min oäkta hälft har kommit sams och det känns helt okey. Vi är inte i hamn än men det finns hopp om (sam)livet i alla fall

    En riktigt GOD JUL önskar jag alla er HÄRLIGA nätvänner/nätbekanta!

    Hoppas att ni får en fin helg med eller utan era barn.

    och till Tarantellan och Vindan skickar jag en extra kram - TACK för att Ni finns!

    Massor av Kramar!
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Vad härligt Det är som för mig. Jag och min oäkta hälft är heller inte i hamn, men åtminstone på G och det känns bra. Jag räknar mig itne till singel riktigt, men jag måste nog fråga om jag är hans flickvän Nä, jag frågar _inte_ för jag vet att jag är det... på G... och att inget behöver ruschas på och allt behöver itne vara så himla väl pratat om. Julen firas dock på varsitt håll, jag blir hemma med mina söner oich tror på en stillsam och rolig jul. Underbart med stora barn som man verkligen kan prata med och ha roligt med, på vuxen vis...
  4. 2
    Vad härligt Det är som för mig. Jag och min oäkta hälft är heller inte i hamn, men åtminstone på G och det känns bra. Jag räknar mig itne till singel riktigt, men jag måste nog fråga om jag är hans flickvän Nä, jag frågar _inte_ för jag vet att jag är det... på G... och att inget behöver ruschas på och allt behöver itne vara så himla väl pratat om. Julen firas dock på varsitt håll, jag blir hemma med mina söner oich tror på en stillsam och rolig jul. Underbart med stora barn som man verkligen kan prata med och ha roligt med, på vuxen vis...
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Det låter väl aldeles utmärkt. Hoppas det funkar bra för er i fortsättningen. Snor en kram fort som fn. ;-)
  6. 3
    Det låter väl aldeles utmärkt. Hoppas det funkar bra för er i fortsättningen. Snor en kram fort som fn. ;-)
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4
    Härligt

    Skickar en kram tillbaka och önskar dig fin helg till att börja med och sen en fantastisk jul så småningom!
  8. 4
    Härligt

    Skickar en kram tillbaka och önskar dig fin helg till att börja med och sen en fantastisk jul så småningom!
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Nuuuuu!

    Jullovet har börjat! Och till våren blir det en del förändringar som är till det bättre. Så jag firar slutet av den höst from hell med ett glas rödvin.

    Kul med sams!

    God jul på dig med!
  10. 5
    Nuuuuu!

    Jullovet har börjat! Och till våren blir det en del förändringar som är till det bättre. Så jag firar slutet av den höst from hell med ett glas rödvin.

    Kul med sams!

    God jul på dig med!

Liknande trådar

  1. Snaaart UL.... snaaart!
    By mommo in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 07:57
  2. Snaaart är det september
    By AnKar in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 22:57
  3. snaaart
    By NeasMamma in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 13:57
  4. Snaaart!
    By *thumlan* in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 07:40
  5. Snaaart...
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 16:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar