Hur får man ut en
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Hur får man ut en

    båge från en bh ur tvättmaskinen??Går det utan att behöva vända på eländet och montera ned den totalt??Hör den när jag snurrar på trumman.
    j**la tvättmaskin som hela tiden behöver fixas,och JAA bh`n låg i en påse.
    Maskinen har väl en 7-8 år på nacken och har fått slita hund,kanske enklast köpa en ny??
    Vill inte böka med tvättstugan hela tiden,aldrig tider som passar mig
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    Hur får man ut en båge från en bh ur tvättmaskinen??Går det utan att behöva vända på eländet och montera ned den totalt??Hör den när jag snurrar på trumman.
    j**la tvättmaskin som hela tiden behöver fixas,och JAA bh`n låg i en påse.
    Maskinen har väl en 7-8 år på nacken och har fått slita hund,kanske enklast köpa en ny??
    Vill inte böka med tvättstugan hela tiden,aldrig tider som passar mig
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Du kan ha tur...

    Jag råkade ut för samma sak för några år sedan. Jag snurrade då trumman & lyckades få bågen så den fastnade mot en fals innanför trumman & då kom en liiiiiten bit av bågen ut ur ett av hålen i trumman så det gick att dra ut den...

    Annars kanske en stark magnet kan fungera också, lirka så du får bygeln iaf längs med hålen. Sedan ha en smal pincett & peta med. Kan vara värt ett försök!!!

    Håller tummarna för att du lyckas!!!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  4. 2
    Du kan ha tur... Jag råkade ut för samma sak för några år sedan. Jag snurrade då trumman & lyckades få bågen så den fastnade mot en fals innanför trumman & då kom en liiiiiten bit av bågen ut ur ett av hålen i trumman så det gick att dra ut den...

    Annars kanske en stark magnet kan fungera också, lirka så du får bygeln iaf längs med hålen. Sedan ha en smal pincett & peta med. Kan vara värt ett försök!!!

    Håller tummarna för att du lyckas!!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Risken finns att du får skruva lite. Måste få bort så du kommer in. Det fick jag göra, lr hitta iaf inte någon bättre väg. Muttrade väldigt gjorde jag med då hon inte hade sin i en tvättpåse.
  6. 3
    Risken finns att du får skruva lite. Måste få bort så du kommer in. Det fick jag göra, lr hitta iaf inte någon bättre väg. Muttrade väldigt gjorde jag med då hon inte hade sin i en tvättpåse.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    vet inte använder inte bygelbehåar... Som väl är.. Tycker de skaver mot revbenen... Synd att bhn fastnade även med påse... kram.
  8. 4
    vet inte använder inte bygelbehåar... Som väl är.. Tycker de skaver mot revbenen... Synd att bhn fastnade även med påse... kram.
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Tycker Åkervindan verkar vara lite av en expert på det där, så mitt tips blir att bjuda henne på mat och sen låsa in henne på toaletten med magneter, pincetter och så skruvmejslar just in case...
  10. 5
    Tycker Åkervindan verkar vara lite av en expert på det där, så mitt tips blir att bjuda henne på mat och sen låsa in henne på toaletten med magneter, pincetter och så skruvmejslar just in case...
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Ha ha!!!

    Den var bra! *ler*

    Någon nytta av min ingenjörsutbildning & erfarenhet som provningsingenjör har jag iaf!!!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  12. 6
    Ha ha!!! Den var bra! *ler*

    Någon nytta av min ingenjörsutbildning & erfarenhet som provningsingenjör har jag iaf!!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Bra att veta, kanske jag också bjuder dig på middag en dag...
  14. 7
    Bra att veta, kanske jag också bjuder dig på middag en dag...
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #8
    Jag har inga bra tips, men - som sagt - Åkervindan verkar veta vad hon pratar om.

    Sen vill jag inte vara den som är den, efterklok och besserwissrig och allt det där, men tvättpåsar gör ingen större skillnad, går behån sönder och bygeln smiter ut så smiter den ut ur påsen också utan problem.
  16. 8
    Jag har inga bra tips, men - som sagt - Åkervindan verkar veta vad hon pratar om.

    Sen vill jag inte vara den som är den, efterklok och besserwissrig och allt det där, men tvättpåsar gör ingen större skillnad, går behån sönder och bygeln smiter ut så smiter den ut ur påsen också utan problem.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar