Bäst ställningen med liten kuk?
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Bäst ställningen med liten kuk?

    Vilken ställning är bäst om mannen har väldigt liten kuk? Jag menar så att kvinnan ska känna mer.
  2. 1
    Bäst ställningen med liten kuk? Vilken ställning är bäst om mannen har väldigt liten kuk? Jag menar så att kvinnan ska känna mer.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2

    INte en aning

    men sex e ju mera än bara penitration, ni får väl exprementera om inte annat... Varför e det alltid mannen som har liten och inte kvinnan som är stor o slapp?
  4. 2
    INte en aning men sex e ju mera än bara penitration, ni får väl exprementera om inte annat... Varför e det alltid mannen som har liten och inte kvinnan som är stor o slapp?
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Jag skulle säga att rida, alltså hon ovanpå honom kort o gott!
  6. 3
    Jag skulle säga att rida, alltså hon ovanpå honom kort o gott!
  7. rippel
    #4
    Inte rida säjer jag. Bakifrån, att kvinnan ligger på sidan och mannen står på knä bakom så det blir "sidledes in".
  8. 4
    Inte rida säjer jag. Bakifrån, att kvinnan ligger på sidan och mannen står på knä bakom så det blir "sidledes in".
  9. rippel
    #5
    Ibland är det verkligen uppenbart att snoppen ÄR liten. Jag har en sån erfarenhet, där även mannen talade om vid "näckandet" att "den är inte så stor" och nä, det var den inte. vi pratar modell prinskorv och om jag så gjort 100 knipövningar i timmen så hade den aldrig känts stor nog för mig. Hade jag varit kär på allvar hade det säkert inte spelat någon roll, han kunde annat... Men på något sätt så blev det "droppen".
  10. 5
    Ibland är det verkligen uppenbart att snoppen ÄR liten. Jag har en sån erfarenhet, där även mannen talade om vid "näckandet" att "den är inte så stor" och nä, det var den inte. vi pratar modell prinskorv och om jag så gjort 100 knipövningar i timmen så hade den aldrig känts stor nog för mig. Hade jag varit kär på allvar hade det säkert inte spelat någon roll, han kunde annat... Men på något sätt så blev det "droppen".
  11. rippel
    #6
    Förresten - när män eller kvinnor pratar om att kuken är stor - varför säjer ingen att det är fittan som är trång bara??
  12. 6
    Förresten - när män eller kvinnor pratar om att kuken är stor - varför säjer ingen att det är fittan som är trång bara??
  13. Anonym
    #7
    Hmm den får vi prova ikväll! Tack.
  14. 7
    Hmm den får vi prova ikväll! Tack.
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    För att det inte är sant så klart. En del finns ingen som är tillräckligt grund eller trång för.
    Då kan man ju inte omskriva det så när det ÄR kuken som är för liten.
    Öm tå?

    De är få men de finns, de "för små".
  16. 8
    För att det inte är sant så klart. En del finns ingen som är tillräckligt grund eller trång för.
    Då kan man ju inte omskriva det så när det ÄR kuken som är för liten.
    Öm tå?

    De är få men de finns, de "för små".
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Bakifrån, mannen med särade ben och kvinnan med benen ihop.
  18. 9
    Bakifrån, mannen med särade ben och kvinnan med benen ihop.
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10

    Borde bli missionären

    med en kudde under rumpan
    Bara måste...... allt....
  20. 10
    Borde bli missionären med en kudde under rumpan
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    och precis lika märkligt..

    För att det inte är sant så klart. En del finns ingen som är tillräckligt grund eller trång för.
    Då kan man ju inte omskriva det så när det ÄR kuken som är för liten.
    Öm tå?

    De är få men de finns, de "för små".
    är det att då måste alltid kommentaren "öm tå" också då ploppa upp om man ifrågasätter detta med liten? Jag håller med mackan att det är märkligt att det nästan jämt måste vara utgångspunkten med att den är för liten.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    och precis lika märkligt..
    För att det inte är sant så klart. En del finns ingen som är tillräckligt grund eller trång för.
    Då kan man ju inte omskriva det så när det ÄR kuken som är för liten.
    Öm tå?

    De är få men de finns, de "för små".
    är det att då måste alltid kommentaren "öm tå" också då ploppa upp om man ifrågasätter detta med liten? Jag håller med mackan att det är märkligt att det nästan jämt måste vara utgångspunkten med att den är för liten.
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Tja...

    antingen bakifrån eller som sagt missionären med en kudde under kan säkert göra susen. Sen kan det också vara så att i kombination med att han har modell mindre så är du kanske också allt för blöt. Ett papper till hands kan säkert lösa den biten
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  24. 12
    Tja... antingen bakifrån eller som sagt missionären med en kudde under kan säkert göra susen. Sen kan det också vara så att i kombination med att han har modell mindre så är du kanske också allt för blöt. Ett papper till hands kan säkert lösa den biten
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    att det alltid måste bli dessa diskussioner om "vaddå liten" eller du kanske är för stor..

    Tänk om det är en kille som undrar? för att göra det bästa i sängen eller oavsett vilket..

    tycker det är så bjäbbigt att det aaaaalltid ska kommenteras..
    det finns faktiskt dom som har små kukar dom som har stora kukar dom som har trånga fittor å dom som har stora .. so what????


    Nåja nog om det ... till "anonymt namn" så beror det lite på vad kvinnan stimuleras av, det som jag tror är bäst uppfyllnadsmässigt är bakifrån eller att rida för kvinnan, om kvinnan rider så kan hon ju borra upp sig så mycket hon vill och antingen kan hon gnida sig mot mannen eller så kan hon luta sig bakåt och pilla på klitoris perfekt...

    en annan variant är att ligga som ett X på sidan med könen mot varandra det innebär ju tyvärr att man inte kan kyssas å det är ju trevligt ..

    näe jag lägger nog mina poäng på att rida..
  26. 13
    att det alltid måste bli dessa diskussioner om "vaddå liten" eller du kanske är för stor..

    Tänk om det är en kille som undrar? för att göra det bästa i sängen eller oavsett vilket..

    tycker det är så bjäbbigt att det aaaaalltid ska kommenteras..
    det finns faktiskt dom som har små kukar dom som har stora kukar dom som har trånga fittor å dom som har stora .. so what????


    Nåja nog om det ... till "anonymt namn" så beror det lite på vad kvinnan stimuleras av, det som jag tror är bäst uppfyllnadsmässigt är bakifrån eller att rida för kvinnan, om kvinnan rider så kan hon ju borra upp sig så mycket hon vill och antingen kan hon gnida sig mot mannen eller så kan hon luta sig bakåt och pilla på klitoris perfekt...

    en annan variant är att ligga som ett X på sidan med könen mot varandra det innebär ju tyvärr att man inte kan kyssas å det är ju trevligt ..

    näe jag lägger nog mina poäng på att rida..
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    Han lät kränkt (i text är det inte lätt) så det var en fråga (som inte kräver svar).
    Sen pratar vi (tjejer jag umgå med och jag) aldrig storlek, det är killar som gör och tjejer runt mig föredrar inte jättedoningar utan allra bäst är medelstor, för lång har man faktiskt ingen nytta av, mer än visuellt för den som gillar det.

    MEN fortfarande, under tio-tretton cm eller ännu värre för smal som ett finger, det går bort som ONS iaf.
  28. 14
    Han lät kränkt (i text är det inte lätt) så det var en fråga (som inte kräver svar).
    Sen pratar vi (tjejer jag umgå med och jag) aldrig storlek, det är killar som gör och tjejer runt mig föredrar inte jättedoningar utan allra bäst är medelstor, för lång har man faktiskt ingen nytta av, mer än visuellt för den som gillar det.

    MEN fortfarande, under tio-tretton cm eller ännu värre för smal som ett finger, det går bort som ONS iaf.

Liknande trådar

  1. Någon som sett en sådan liten liten sked
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 09:43
  2. kort FILM om liten liten liiiiten tjej!!
    By sunrose in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 15:39
  3. 7-4 Ställningen mellan killar och tjejer
    By Anki33 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 21:39
  4. Skönaste ställningen?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 21:55
  5. Har ställningen stor betydelse?
    By Vera *försök 4* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar