tidig utlösning!
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    tidig utlösning!

    Min sambo har problem med att han kommer för fort. Han lider av det, inte jag lika fullt.
    Finns det någon som har något tips på vad vi kan göra.

    tack på för hand!!
  2. 1
    tidig utlösning! Min sambo har problem med att han kommer för fort. Han lider av det, inte jag lika fullt.
    Finns det någon som har något tips på vad vi kan göra.

    tack på för hand!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Lokalbedövande salva kan hjälpa har jag hört.Sådan finns väl inte receptfri,men det är liknande ingredienser som finns i salvor mot för tidig utlösning om jag inte tar fel.
  4. 2
    Lokalbedövande salva kan hjälpa har jag hört.Sådan finns väl inte receptfri,men det är liknande ingredienser som finns i salvor mot för tidig utlösning om jag inte tar fel.
  5. Birdy
    #3
    Jorå, det finns receptfri på apoteket - tex Xylocain. Det kan faktiskt hjälpa. Han blir lite mindre känslig. Värt att testa. Har testat det själv med partner som kom för snabbt och han tyckte det funkade utan att han tappade all känsel.
  6. 3
    Jorå, det finns receptfri på apoteket - tex Xylocain. Det kan faktiskt hjälpa. Han blir lite mindre känslig. Värt att testa. Har testat det själv med partner som kom för snabbt och han tyckte det funkade utan att han tappade all känsel.
  7. Anonym
    #4
    Han kan ju dra en handtralla först och vänta några minuter innan ni älskar med varandra så sprutar det inte i första taget! P.S. Upplever liknande problem när jag och min fru kollat P-rulle så avstå ifrån det ifall han har problem med för tidig utlösning.
  8. 4
    Han kan ju dra en handtralla först och vänta några minuter innan ni älskar med varandra så sprutar det inte i första taget! P.S. Upplever liknande problem när jag och min fru kollat P-rulle så avstå ifrån det ifall han har problem med för tidig utlösning.

Liknande trådar

  1. För tidig utlösning
    By 4 sekunder in forum Pappasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-01-19, 13:59
  2. Utlösning
    By "Minna" in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 17:15
  3. Tidig och sen utlösning.Fråga.
    By M:s tjej in forum Pappasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 12:18
  4. Tidig och sen utlösning.Fråga.
    By M:s tjej in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 19:23
  5. fördröjd utlösning..
    By Anonym.. in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 10:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar