När ska ni lära er ;)
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    När ska ni lära er ;)

    Ska man ordna en fest så kan man INTE fråga folket på singelmingel för då blir det alltid FEEEEEEL HELG .

    Den som nu e festgeneral/inna gör ju enklast i o boka en helg denna person kan alltså inte jag utan generalen. Sedan så e det ju bara o ordna så det finns lokal o vara i o sängplatser går ju säkert o lösa åt de som kommer.

    Lycka till den som ordnar o ett TIPS är det pengar inblandat så ta dem i förskott
  2. 1
    När ska ni lära er ;) Ska man ordna en fest så kan man INTE fråga folket på singelmingel för då blir det alltid FEEEEEEL HELG .

    Den som nu e festgeneral/inna gör ju enklast i o boka en helg denna person kan alltså inte jag utan generalen. Sedan så e det ju bara o ordna så det finns lokal o vara i o sängplatser går ju säkert o lösa åt de som kommer.

    Lycka till den som ordnar o ett TIPS är det pengar inblandat så ta dem i förskott
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Men erkänn att du har ganska roligt när du läser alla datum här nedanför. Kan se framför mig hur du (och kanske Vindan också) sitter och fnissar i respektive ringhörna medan matchen pågår för fullt... Jag nästan väntar på att någon ska slänga ut några helt nya datum bara för att spä på ytterligare. Är det bara jag som kan 30:e februari?!
  4. 2
    Men erkänn att du har ganska roligt när du läser alla datum här nedanför. Kan se framför mig hur du (och kanske Vindan också) sitter och fnissar i respektive ringhörna medan matchen pågår för fullt... Jag nästan väntar på att någon ska slänga ut några helt nya datum bara för att spä på ytterligare. Är det bara jag som kan 30:e februari?!
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    Jag hade precis för mig att du, i samma veva som när jag "återvände", höll på och roddade med festplanering för gänget här, eller minns jag fel??? (Alltså för några månader sen)
  6. 3
    Jag hade precis för mig att du, i samma veva som när jag "återvände", höll på och roddade med festplanering för gänget här, eller minns jag fel??? (Alltså för några månader sen)
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4

    30:e Feb

    passar mig perfekt, den dagen kan jag laga älgstek till allihopa
  8. 4
    30:e Feb passar mig perfekt, den dagen kan jag laga älgstek till allihopa
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Vi hade en bowlingkväll så trevligt så
  10. 5
    Vi hade en bowlingkväll så trevligt så
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    Just det, då mindes jag rätt!
  12. 6
    Just det, då mindes jag rätt!
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Bäst du tar tag i det här då, så det blir rätt gjort.
  14. 7
    Bäst du tar tag i det här då, så det blir rätt gjort.
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8

    Helt rätt!

    Jag sitter här & ser lugnt på & då det framkommit något konkret så agerar jag då, liksom.

    30 februari? Det lät som en bra dag, måste vara ett idealiskt datum?! Ingen kan ju rimligen ha planerat något just DET datumet???
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  16. 8
    Helt rätt! Jag sitter här & ser lugnt på & då det framkommit något konkret så agerar jag då, liksom.

    30 februari? Det lät som en bra dag, måste vara ett idealiskt datum?! Ingen kan ju rimligen ha planerat något just DET datumet???
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Men nu har vi ju något planerat till 30/2 - det blir älgstek till alla hemma hos Mackan då. Jag bakar semlor till alla om du tar med drickat. Se, det är ju hur lätt som helst att fixa fest!
  18. 9
    Men nu har vi ju något planerat till 30/2 - det blir älgstek till alla hemma hos Mackan då. Jag bakar semlor till alla om du tar med drickat. Se, det är ju hur lätt som helst att fixa fest!
  19. Medlem sedan
    Feb 2008
    #10
    Bra dag, Äpplet! Då är jag alltid ledig, barnfri och dessutom snuskigt rik.
  20. 10
    Bra dag, Äpplet! Då är jag alltid ledig, barnfri och dessutom snuskigt rik.
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11
    Precis! Alla är barnfria och lediga, och lönen har precis kommit in på kontot. Förstår inte varför ni envisas med att tjafsa om alla de där andra datumen, när det finns datum som inte används till något alls!
  22. 11
    Precis! Alla är barnfria och lediga, och lönen har precis kommit in på kontot. Förstår inte varför ni envisas med att tjafsa om alla de där andra datumen, när det finns datum som inte används till något alls!

Liknande trådar

  1. När ska jag lära mig?
    By KorallmedK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 14:18
  2. Lära sig gå i tid...?
    By KillerWhale in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 11:53
  3. Lära sig att gå...
    By Cillen in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 18:32
  4. lära mig GI.
    By sarah* in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 07:14
  5. Hur kan man lära sig att äta
    By *Lee* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar