stammis på aff
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    stammis på aff

    Jag tycker att det är så roligt att se namn som återkommer hela tiden. Många av er ger så kloka förslag och kommentarer. Ibland undrar jag om era svar grundar sig på er utbildning och så klart erfarenhet. Det är nog många som tackar för era viktiga inlägg på aff. Alltid intressant att läsa era åsikter.

    Tack!
  2. 1
    stammis på aff Jag tycker att det är så roligt att se namn som återkommer hela tiden. Många av er ger så kloka förslag och kommentarer. Ibland undrar jag om era svar grundar sig på er utbildning och så klart erfarenhet. Det är nog många som tackar för era viktiga inlägg på aff. Alltid intressant att läsa era åsikter.

    Tack!
  3. Anonym
    #2
    Det kallas maffia
  4. 2
    Det kallas maffia
  5. Medlem sedan
    Jan 1998
    #3

    Mina svar...

    ...grundar sig på min enorma och brokiga erfarenhet, f.a. .

    Är stammis på aff/fN sedan 1997...
  6. 3
    Mina svar... ...grundar sig på min enorma och brokiga erfarenhet, f.a. .

    Är stammis på aff/fN sedan 1997...
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4

    Mina svar grundar sig...

    på dels personlig erfarenhet av människor jag känner och deras relationer, dels att jag älskar att läsa böcker om relationer, sexualitet och allt som handlar om just samspel mellan människor, inte bara kvinna/man-relationer.
  8. 4
    Mina svar grundar sig... på dels personlig erfarenhet av människor jag känner och deras relationer, dels att jag älskar att läsa böcker om relationer, sexualitet och allt som handlar om just samspel mellan människor, inte bara kvinna/man-relationer.
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    Mina svar grundar sig "bara" på livet.
    På gott och ont...
  10. 5
    Mina svar grundar sig "bara" på livet.
    På gott och ont...
  11. Incognito
    #6
    Mina svar grundar sig på livet....och döden.
  12. 6
    Mina svar grundar sig på livet....och döden.
  13. Anonym
    #7
    Det är intressant att se vilka som räknar sig till dem som fått rebuskort tack. Hon nämnde ju inga namn!
  14. 7
    Det är intressant att se vilka som räknar sig till dem som fått rebuskort tack. Hon nämnde ju inga namn!
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8

    Ja det är väl dem med...

    bra självförtroende och självkänsla kanske samt de som hänger här ofta, eller vad tror du?
  16. 8
    Ja det är väl dem med... bra självförtroende och självkänsla kanske samt de som hänger här ofta, eller vad tror du?
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9
    Det är intressant att se vilka som räknar sig till dem som fått rebuskort tack. Hon nämnde ju inga namn!
    Varför är det intressant vilka som känner sig träffade?
  18. 9
    Det är intressant att se vilka som räknar sig till dem som fått rebuskort tack. Hon nämnde ju inga namn!
    Varför är det intressant vilka som känner sig träffade?
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Det borde vara många fler som känner sig uppskattade.
    It´s nice to be important,
    but it´s more important to be nice.
  20. 10
    Det borde vara många fler som känner sig uppskattade.
  21. Anonym
    #11
    imt
  22. 11
    imt
  23. Anonym
    #12
    Eller de som inte har någon blygsamhet och tar beröm för givet.
  24. 12
    Eller de som inte har någon blygsamhet och tar beröm för givet.
  25. Anonym
    #13
    Det visar vilka som har höga tankar om sig själva. Det finns väldigt många här som farson skriver.
  26. 13
    Det visar vilka som har höga tankar om sig själva. Det finns väldigt många här som farson skriver.
  27. Medlem sedan
    Dec 2007
    #14

    Personligen tycker jag...

    det är bra med folk som är stolta över sig själva och blygsamhet är inte riktigt min melodi. Tycker tvärtom det är synd att människor inte vågar visa att dom tycker dom är bra utan böjer ned huvudet och är blygsamt ödmjuka. Det är tydligen sådan man skall vara, åtminstone i Sverige, annars blir man kallad kaxig. Trist tycker jag men tack och lov har jag kurage att stå över sådana dumheter.
  28. 14
    Personligen tycker jag... det är bra med folk som är stolta över sig själva och blygsamhet är inte riktigt min melodi. Tycker tvärtom det är synd att människor inte vågar visa att dom tycker dom är bra utan böjer ned huvudet och är blygsamt ödmjuka. Det är tydligen sådan man skall vara, åtminstone i Sverige, annars blir man kallad kaxig. Trist tycker jag men tack och lov har jag kurage att stå över sådana dumheter.
  29. Medlem sedan
    Jan 1998
    #15

    Jantelagen....

    ...finns tydligen här också...larvigt...

    Jag svarade eftersom jag skriver är rätt ofta, är "stammis" och ibland är det en och annan som tycker att jag giviut kloka råd.
  30. 15
    Jantelagen.... ...finns tydligen här också...larvigt...

    Jag svarade eftersom jag skriver är rätt ofta, är "stammis" och ibland är det en och annan som tycker att jag giviut kloka råd.
  31. Medlem sedan
    Oct 2001
    #16
    Tänk jag tycker kanske motsatsvis att det är mer intressant att vissa finner sådant intresse i att försöka trycka ner i skorna de som har höga tankar om sig själva.

    Var uppmuntrande istället när andra finner glädje och stolthet i att bidra! Det var faktiskt det som rebuskort menade.
  32. 16
    Tänk jag tycker kanske motsatsvis att det är mer intressant att vissa finner sådant intresse i att försöka trycka ner i skorna de som har höga tankar om sig själva.

    Var uppmuntrande istället när andra finner glädje och stolthet i att bidra! Det var faktiskt det som rebuskort menade.

Liknande trådar

  1. rapport från en gammal stammis
    By villhabarn. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-09, 17:04
  2. Snart stammis på sjukhuset!
    By rocken in forum _1006 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-23, 22:24
  3. Gammal stammis kikar in...
    By Asereht in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 19:57
  4. Hej allihopa (gammal stammis)
    By anonymt namn in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-02, 11:48
  5. Tur att jag inte är någon stammis
    By Bullen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar