hur många gånger kan en tjej komma?
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    hur många gånger kan en tjej komma?

    Har träffat en tjej ett tag. & vi har riktigt bra sex. Men nu undrar jag hur många gånger kan en tjej få orgasm? Hon säger att hon kommer flera flera gånger under våra sexakter. Har nog inte varit med om det tidigare. Det känns ju jätte bra, men är det normalt? Hur vet man om tjejen får orgasm?
  2. 1
    hur många gånger kan en tjej komma? Har träffat en tjej ett tag. & vi har riktigt bra sex. Men nu undrar jag hur många gånger kan en tjej få orgasm? Hon säger att hon kommer flera flera gånger under våra sexakter. Har nog inte varit med om det tidigare. Det känns ju jätte bra, men är det normalt? Hur vet man om tjejen får orgasm?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    väldigt individuellt, men visst kan vi få flera.
  4. 2
    väldigt individuellt, men visst kan vi få flera.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Väldigt många, speciellt om man är tränad, hihi :d
  6. 3
    Väldigt många, speciellt om man är tränad, hihi :d
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4

    Många!! hehehe

    orättvis nog så behöver vi inte en återhämtningspaus emellan Nåja... jag då
    Bara måste...... allt....
  8. 4
    Många!! hehehe orättvis nog så behöver vi inte en återhämtningspaus emellan Nåja... jag då
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Vet inte riktigt, men en 4-5 ggr. är nog inte ovanligt för mig. Om det sen är normalt eller inte är det upp till andra att bestämma!
    Allt beror också på humör och teknik, så det sker inte så varje gång och blir ingen prestationsångest - jag räknar i alla fall inte.....
  10. 5
    Vet inte riktigt, men en 4-5 ggr. är nog inte ovanligt för mig. Om det sen är normalt eller inte är det upp till andra att bestämma!
    Allt beror också på humör och teknik, så det sker inte så varje gång och blir ingen prestationsångest - jag räknar i alla fall inte.....
  11. anon_hk
    #6

    Mitt rekord är 8

    men då med självsex. Med min man har jag kommit högst tre ggr med hjälp av massagestav men under samma akt så att säga.
  12. 6
    Mitt rekord är 8 men då med självsex. Med min man har jag kommit högst tre ggr med hjälp av massagestav men under samma akt så att säga.
  13. Anonym man
    #7
    Var det det du pratade om att ha dildon i musen samtidigt?
  14. 7
    Var det det du pratade om att ha dildon i musen samtidigt?
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    hahaha......kan det ha sån effekt??
  16. 8
    hahaha......kan det ha sån effekt??
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Det ska tydligen vara en hit... Tycker vissa krävande kvinnor?
  18. 9
    Det ska tydligen vara en hit... Tycker vissa krävande kvinnor?
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10

    Inte krävande

    bara... kvinnor som hittat vad de gillar och hur mycket kul man kan ha med sin kropp Jag har nog inte nått dit än... det räcker bra med maken.. just nu .. i framtiden.. vem vet.
    Bara måste...... allt....
  20. 10
    Inte krävande bara... kvinnor som hittat vad de gillar och hur mycket kul man kan ha med sin kropp Jag har nog inte nått dit än... det räcker bra med maken.. just nu .. i framtiden.. vem vet.
  21. Anna L
    #11
    Mååånga gånger Men en orgasm är inte en orgasm. Den första är lite som en nysning. Slutar jag efter den så är jag bara frustrerad. Sen blir de starkare och starkare, och gitter min partner fortsätta så blir jag så småningom inte frustrerad längre Det är nästan svårt att veta själv när det är dags att sluta. När jag får frågan om jag "vill ha mer" så säger jag nästan alltid ja...
  22. 11
    Mååånga gånger Men en orgasm är inte en orgasm. Den första är lite som en nysning. Slutar jag efter den så är jag bara frustrerad. Sen blir de starkare och starkare, och gitter min partner fortsätta så blir jag så småningom inte frustrerad längre Det är nästan svårt att veta själv när det är dags att sluta. När jag får frågan om jag "vill ha mer" så säger jag nästan alltid ja...
  23. Medlem sedan
    Oct 2007
    #12
    Jag har aldrig haft några problem med krävande kvinnor... Tvärtom!

    Har faktiskt aldrig testat den där varianten. Kvinnor brukar tycka att det är tillräckligt med en åt gången, oavsett vilken... ingång...
  24. 12
    Jag har aldrig haft några problem med krävande kvinnor... Tvärtom!

    Har faktiskt aldrig testat den där varianten. Kvinnor brukar tycka att det är tillräckligt med en åt gången, oavsett vilken... ingång...
  25. Medlem sedan
    Oct 2007
    #13
    Jag har nog lite samma erfarenhet att orgasmer kan växa i styrka allteftersom de kommer.Man blir så att säga inte "nöjd" förran den där riktigt stora och sköna infinner sig, men då krävs en hel portion tålamod och koncentration.
    Men jag är som sagt väldigt lättroad, så jag kräver inte det varje gång........varje orgasm är en bonus!
  26. 13
    Jag har nog lite samma erfarenhet att orgasmer kan växa i styrka allteftersom de kommer.Man blir så att säga inte "nöjd" förran den där riktigt stora och sköna infinner sig, men då krävs en hel portion tålamod och koncentration.
    Men jag är som sagt väldigt lättroad, så jag kräver inte det varje gång........varje orgasm är en bonus!
  27. Medlem sedan
    Oct 2007
    #14
    Hur upplever ni kvinnor de största och skönaste och mest tillfredsställande orgasmerna?
  28. 14
    Hur upplever ni kvinnor de största och skönaste och mest tillfredsställande orgasmerna?
  29. anon_hk
    #15

    Ja just det

    Det var jag.
  30. 15
    Ja just det Det var jag.
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Det känns ganska groteskt och väldigt ohämmat - men väl ganska upphetsande trots allt. Måste vara ganska hårt för tjejen, så att säga?
  32. 16
    Det känns ganska groteskt och väldigt ohämmat - men väl ganska upphetsande trots allt. Måste vara ganska hårt för tjejen, så att säga?
  33. anon_hk
    #17

    Det är hårt och skönt...

    på samma gång. Jag gillar känslan av att vara uppfylld och att testa mina gränser för hur mycket han kan stoppa in i mig. Det är en häftig känsla mellan smärta och njutning och så precis som du säger att det är ohämmat och lite förbjudet.
  34. 17
    Det är hårt och skönt... på samma gång. Jag gillar känslan av att vara uppfylld och att testa mina gränser för hur mycket han kan stoppa in i mig. Det är en häftig känsla mellan smärta och njutning och så precis som du säger att det är ohämmat och lite förbjudet.
  35. Anonym
    #18
    Personligen kan jag bara komma en gång, möjligtvis två - men det tar minst en halvtimme efter den första och skitmycket jobb, så i allmänhet säger jag bara en gång.

    Men alla är ju olika. Har varit med en tjej som kunde få hur många som helst.

    /Bisexuell tjej
  36. 18
    Personligen kan jag bara komma en gång, möjligtvis två - men det tar minst en halvtimme efter den första och skitmycket jobb, så i allmänhet säger jag bara en gång.

    Men alla är ju olika. Har varit med en tjej som kunde få hur många som helst.

    /Bisexuell tjej
  37. Medlem sedan
    Oct 2007
    #19
    Jag har aldrig riktigt förstått det här att kvinnor tycker att det är skönt med smärta. Det bordeju vara precis tvärtom? Då antar jag snarare att det kanske gör lite ont, men att njutning tar över...

    Jag menar, ofta kan man banka på ganska hårt efter en stund om tar det lungt och inte stressar i början...
  38. 19
    Jag har aldrig riktigt förstått det här att kvinnor tycker att det är skönt med smärta. Det bordeju vara precis tvärtom? Då antar jag snarare att det kanske gör lite ont, men att njutning tar över...

    Jag menar, ofta kan man banka på ganska hårt efter en stund om tar det lungt och inte stressar i början...
  39. Medlem sedan
    Oct 2007
    #20
    Jag kan ju svara för mig då, och den absolut största och skönaste orgasmen jag upplevt hittills är i ridande position. Det var i en lite annorlunda upprätt ställning så att min G-punkt blev stimulerad (första gången jag upplevt nåt liknande), och det var också den enda stimulansen förutom penispenetrationen då............
    Drömmer mig ibland tillbaks
  40. 20
    Jag kan ju svara för mig då, och den absolut största och skönaste orgasmen jag upplevt hittills är i ridande position. Det var i en lite annorlunda upprätt ställning så att min G-punkt blev stimulerad (första gången jag upplevt nåt liknande), och det var också den enda stimulansen förutom penispenetrationen då............
    Drömmer mig ibland tillbaks
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur j*vla många gånger
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 22:37
  2. Hur många gånger
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 14:26
  3. Hur många gånger..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 17:58
  4. *suck* många många gånger om
    By anonym just nu in forum Separation
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 07:42
  5. Hur många gånger kan
    By Helena_2E in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar