Penispump då, ngn man som testat?
Sex & erotik
  1. anon_hk
    #1

    Penispump då, ngn man som testat?

    Roade mig med att söka på olika pumpar och undrar nu om det finns ngn man som testat en penispump eller ngn kvinna kanske som har en man som testat?
    Vore intressant att höra om det är ngt att ha och hur dom fungerar och effekt?
  2. 1
    Penispump då, ngn man som testat? Roade mig med att söka på olika pumpar och undrar nu om det finns ngn man som testat en penispump eller ngn kvinna kanske som har en man som testat?
    Vore intressant att höra om det är ngt att ha och hur dom fungerar och effekt?
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2

    Riskabelt?

    Det där är inget jag har testat ellerkänt något behov av. Men det jag undrar både när det gäller pumpar för män som för kvinnor är om inte blodkärlen riskerar att skadas, eller att man åstadkommer andra skador på könsorganen. Jag tycker det verkar lite riskabelt, men har å andra sidan inte järnkoll exakt på hur dessa prylar funkar eller på anatomi heller för den delen.
    --- Skrev tidigare under nicket Anon Üm ---
  4. 2
    Riskabelt? Det där är inget jag har testat ellerkänt något behov av. Men det jag undrar både när det gäller pumpar för män som för kvinnor är om inte blodkärlen riskerar att skadas, eller att man åstadkommer andra skador på könsorganen. Jag tycker det verkar lite riskabelt, men har å andra sidan inte järnkoll exakt på hur dessa prylar funkar eller på anatomi heller för den delen.
  5. anon_hk
    #3

    Med måttlig användning

    så tror jag inte det är ngn fara. Jag som är kvinna föder ju barn och har verkligen fått känna på att bli uttöjd. Det är som med analsex, den som blir tagen i häcken flera ggr i veckan, riskerar besvär med analinkontinens på sikt, men den som gör det bara ibland klarar sig säkerligen undan.
    Sådana här extraordinära leksaker skall ju användas bara som krydda någon gång ibland, inte som standard. Vi använder pumpen högst ett par ggr i månaden. Jag tror snarare att en pump kan ha en positiv effekt på muskulaturen och blodcirkulationen i slidan och kanske även på penisen.
  6. 3
    Med måttlig användning så tror jag inte det är ngn fara. Jag som är kvinna föder ju barn och har verkligen fått känna på att bli uttöjd. Det är som med analsex, den som blir tagen i häcken flera ggr i veckan, riskerar besvär med analinkontinens på sikt, men den som gör det bara ibland klarar sig säkerligen undan.
    Sådana här extraordinära leksaker skall ju användas bara som krydda någon gång ibland, inte som standard. Vi använder pumpen högst ett par ggr i månaden. Jag tror snarare att en pump kan ha en positiv effekt på muskulaturen och blodcirkulationen i slidan och kanske även på penisen.
  7. Medlem sedan
    Dec 2016
    #4
    Penispump - http://shytоbuy.se Grym produkt! Jag har fått en större penis efter 10 veckor, kommer att fortsätta använda den!
  8. 4
    Penispump - http://shytоbuy.se Grym produkt! Jag har fått en större penis efter 10 veckor, kommer att fortsätta använda den!

Liknande trådar

  1. Testat nu
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 18:53
  2. har testat
    By anonymt namn in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 12:16
  3. Nu har vi testat
    By Gullan m Axel-03, bf 4/8 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 13:18
  4. Har testat
    By Nellie m T-03 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:48
  5. Jag har testat!
    By TL-67 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 16:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar