Åkte till barnvagnsaffären....
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Åkte till barnvagnsaffären....

    för att titta på vagnar" men vi kom hem med en Teutonia Spirit...har en Acta Graco barnstol och köpte en adapter och en mjukligt oxå. Fördelar/nackdelar med vagnen någon? Är lite rädd för tipprisk med trehjuling...
  2. 1
    Åkte till barnvagnsaffären.... för att titta på vagnar" men vi kom hem med en Teutonia Spirit...har en Acta Graco barnstol och köpte en adapter och en mjukligt oxå. Fördelar/nackdelar med vagnen någon? Är lite rädd för tipprisk med trehjuling...
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Mjuklift ska det va ju
  4. 2
    Mjuklift ska det va ju
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Fördelar: Smidig att köra
    Nackdelar: Tippar lätt (hände oss 3 ggr!)
    Urusel fjädring! Barnet skakar runt, vagnen duger bara att köra på slät asfalt.
    Meckig suflett.
    Vi körde vår i max 2 månader, sen gav vi upp och sålde skräpet!
  6. 3
    Fördelar: Smidig att köra
    Nackdelar: Tippar lätt (hände oss 3 ggr!)
    Urusel fjädring! Barnet skakar runt, vagnen duger bara att köra på slät asfalt.
    Meckig suflett.
    Vi körde vår i max 2 månader, sen gav vi upp och sålde skräpet!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Nä, usch vad läskigt. får man fråga vad ni köpte istället? Någon som har andra (mer positiva) erfarenheter?
  8. 4
    Nä, usch vad läskigt. får man fråga vad ni köpte istället? Någon som har andra (mer positiva) erfarenheter?
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5
    Vi hade en Emmaljunga city cross som jag ledsnat på eftersom jag ville ha en smidigare vagn. Så när vi sålde Teutonian använde vi Emmaljungan igen. City crossen är ju den smidigaste vagnen med 4 fasta hjul. Skulle jag köpa en ny smidigare vagn så skulle jag välja Emmaljunga Nitro city, den har 2 mindre framhjul som Teutonia Fun, men mycket bättre fjädring. Lycka till!
  10. 5
    Vi hade en Emmaljunga city cross som jag ledsnat på eftersom jag ville ha en smidigare vagn. Så när vi sålde Teutonian använde vi Emmaljungan igen. City crossen är ju den smidigaste vagnen med 4 fasta hjul. Skulle jag köpa en ny smidigare vagn så skulle jag välja Emmaljunga Nitro city, den har 2 mindre framhjul som Teutonia Fun, men mycket bättre fjädring. Lycka till!

Liknande trådar

  1. Åkte in till sta´n kl 11
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 14:07
  2. Vi åkte hem till mor och far
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 22:15
  3. Åkte till Förlossningen...
    By andrum in forum Änglabarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 14:31
  4. Åkte ut till landet
    By Helena 19,0 kilo kvar in forum Känsliga snack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 11:17
  5. Var inne på barnvagnsaffären....
    By tottis in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 15:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar