Ny på AFF... angående Värmdö...
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Ny på AFF... angående Värmdö...

    Jag blev medlem idag här på AFF. Jag är en nygammal medlem, höll till här en del under mina graviditeter men har nu under några år varit "borta". Nu står jag inför en flytt till Värmdö från södra Sverige i sommar, och håller så smått på att vänja mig vid tanken.

    Jag undrar om det finns någon Värmdö-mamma som skulle vilja maila lite med mig, och ge mig lite tips och svar på alla dessa frågor som hela tiden poppar upp i huvudet...
    De flesta funderingarna gäller förstås barnen; skola, fritidsaktiviteter, simskola o s v, men det är klart att man funderar för egen del också.

    Mina barn är 7 och 5 år gamla.

    Mvh
    M T
  2. 1
    Ny på AFF... angående Värmdö... Jag blev medlem idag här på AFF. Jag är en nygammal medlem, höll till här en del under mina graviditeter men har nu under några år varit "borta". Nu står jag inför en flytt till Värmdö från södra Sverige i sommar, och håller så smått på att vänja mig vid tanken.

    Jag undrar om det finns någon Värmdö-mamma som skulle vilja maila lite med mig, och ge mig lite tips och svar på alla dessa frågor som hela tiden poppar upp i huvudet...
    De flesta funderingarna gäller förstås barnen; skola, fritidsaktiviteter, simskola o s v, men det är klart att man funderar för egen del också.

    Mina barn är 7 och 5 år gamla.

    Mvh
    M T
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Jag tipsar gärna om det mesta på Värmdö. Vart ska ni bo? KOmmunen är jättestor till ytan eftersom den har skärgård och öar . Jag har numera stora barn, vårt yngsta är 10 år. Jag har själv flyttat in här och har bott här sedan 1989, jobbat i kommunen och kan rätt mycket om mycket. maila mig gärna [email protected]
  4. 2
    Jag tipsar gärna om det mesta på Värmdö. Vart ska ni bo? KOmmunen är jättestor till ytan eftersom den har skärgård och öar . Jag har numera stora barn, vårt yngsta är 10 år. Jag har själv flyttat in här och har bott här sedan 1989, jobbat i kommunen och kan rätt mycket om mycket. maila mig gärna [email protected]

Liknande trådar

  1. Nån från Nacka Värmdö?
    By Trull2012 in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-05, 15:30
  2. Värmdö vänner söks!
    By Morsan70 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-14, 11:49
  3. Grantomta Värmdö
    By annavera in forum Skolbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 10:09
  4. lyx villa på värmdö-Tylösand el.lik
    By Vi hörs! in forum Byta fritidsbostad
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 15:07
  5. Värmdö??
    By Anpeli och William 060224 in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar