Ok, mina barns pappa är ett bra ex ;-)
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Ok, mina barns pappa är ett bra ex ;-)

    Har jag iofs sagt förut men nyss hände en liten sak som jag uppskattade mycket. Jag ska spela boule på onsdag & "visste" att jag hade mitt bouleset i förrådet. Å jag har rivit & rotat men tji boule... Mailade på vinst & förlust till barnens pappa, kan det varit så att det aldrig kom med i flytten för över 3 år sedan? Tog max 10 min, då kommer svarsmailet: "Var ut i förrådet & hittade det, dammigt. Nu avtorkat & ställt på vanliga stället så du kan hämta det."

    Skönt då man kan samarbeta *tacksam*.
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  2. 1
    Ok, mina barns pappa är ett bra ex ;-) Har jag iofs sagt förut men nyss hände en liten sak som jag uppskattade mycket. Jag ska spela boule på onsdag & "visste" att jag hade mitt bouleset i förrådet. Å jag har rivit & rotat men tji boule... Mailade på vinst & förlust till barnens pappa, kan det varit så att det aldrig kom med i flytten för över 3 år sedan? Tog max 10 min, då kommer svarsmailet: "Var ut i förrådet & hittade det, dammigt. Nu avtorkat & ställt på vanliga stället så du kan hämta det."

    Skönt då man kan samarbeta *tacksam*.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Du ser, han läser sina mail...

    Det är skönt när det flyter smidigt!
  4. 2
    Du ser, han läser sina mail...

    Det är skönt när det flyter smidigt!

Liknande trådar

  1. mina barns pappa
    By Anonym in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 18:57
  2. mina barns pappa
    By Anonym in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-15, 23:25
  3. mina barns pappa
    By Anonym in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 14:12
  4. Mina barns fantastiska pappa
    By Maria med S&A in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar