Hallå allihop
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Hallå allihop

    Semester (igen...), denna gång två veckor, men med inskolning på fritids under den andra veckan. Har jobbat varannan vecka ända sedan midsommar, men det känns helt ok, det känns som jag varit ledig väldigt mycket... Ska ut med min mamma, moster och syster och äta rökta räkor ikväll:-) jättemysigt! Men troligen en ganska lugn kväll, ska på fest med utgång imorgon så det gäller nog att ta det lite lugnt...

    Vad gör ni andra?
  2. 1
    Hallå allihop Semester (igen...), denna gång två veckor, men med inskolning på fritids under den andra veckan. Har jobbat varannan vecka ända sedan midsommar, men det känns helt ok, det känns som jag varit ledig väldigt mycket... Ska ut med min mamma, moster och syster och äta rökta räkor ikväll:-) jättemysigt! Men troligen en ganska lugn kväll, ska på fest med utgång imorgon så det gäller nog att ta det lite lugnt...

    Vad gör ni andra?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Träffa kompis

    blir en matbit och lite vin gissar jag. Sen kommer hon beklaga sig över karln som fixar hemma,springer runt i bara kallingar och inte ser henne. Sen kommer jag att beklaga mig över att ingen karl fixar hos mig,springer runt i bara kallingarna. Vi har nog en skruv lös nåja trevligt kommer vi att ha.Hoppas ni andra ochså kommer att ha det.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  4. 2
    Träffa kompis blir en matbit och lite vin gissar jag. Sen kommer hon beklaga sig över karln som fixar hemma,springer runt i bara kallingar och inte ser henne. Sen kommer jag att beklaga mig över att ingen karl fixar hos mig,springer runt i bara kallingarna. Vi har nog en skruv lös nåja trevligt kommer vi att ha.Hoppas ni andra ochså kommer att ha det.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    *asg*

    Ja, aldrig är man nöjd... Men skönt för både dig & din kompis att få lite perspektiv på de egna problemen iaf?!

    Ha en mysig middag på stan!!!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  6. 3
    *asg* Ja, aldrig är man nöjd... Men skönt för både dig & din kompis att få lite perspektiv på de egna problemen iaf?!

    Ha en mysig middag på stan!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Så trevligt! Med både semster igen och rökta räkor

    Jag gör absolut inget mer än sitter och tycker synd om mig själv........dejten har åkt på magsjuka så jag hinner/vågar antaligen inte träffa honom alls innan jag åker på min semester.....såååå tråkigt

    Men jag borde städa och jag borde handla och jag borde göra piroger till färdkost så jag får väl rycka upp mig
  8. 4
    Så trevligt! Med både semster igen och rökta räkor

    Jag gör absolut inget mer än sitter och tycker synd om mig själv........dejten har åkt på magsjuka så jag hinner/vågar antaligen inte träffa honom alls innan jag åker på min semester.....såååå tråkigt

    Men jag borde städa och jag borde handla och jag borde göra piroger till färdkost så jag får väl rycka upp mig
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Jag skulle ha gått på parkteatern idag och kollat på Cirkus Cirkör, men vid elvatiden slog migränen till som en blixt från en klar himmel, så nu är det sova och vila som gäller. Så att jag fixar prideparad och utgång imorgon.


    Håller med BM att det måste vara ett större problem att man inte har en man som springer omkring i kallingarna än att man har det. Här är den enda nakna man jag får beskåda. Känns inte heeelt tillfredsställande kan jag avslöja. http://i121.photobucket.com/albums/o...h_DSC00273.jpg
  10. 5
    Jag skulle ha gått på parkteatern idag och kollat på Cirkus Cirkör, men vid elvatiden slog migränen till som en blixt från en klar himmel, så nu är det sova och vila som gäller. Så att jag fixar prideparad och utgång imorgon.


    Håller med BM att det måste vara ett större problem att man inte har en man som springer omkring i kallingarna än att man har det. Här är den enda nakna man jag får beskåda. Känns inte heeelt tillfredsställande kan jag avslöja. http://i121.photobucket.com/albums/o...h_DSC00273.jpg
  11. Medlem sedan
    Nov 1998
    #6
    Liten var han visst också...
  12. 6
    Liten var han visst också...
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    Är det inte konstigt?

    Får väl hoppas jag får skäl att beklaga mig av samma anledning Men jag har i alla fall inte börjat planera något bröllop haha
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  14. 7
    Är det inte konstigt? Får väl hoppas jag får skäl att beklaga mig av samma anledning Men jag har i alla fall inte börjat planera något bröllop haha

Liknande trådar

  1. Hallå allihop.....
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 11:58
  2. Hallå allihop :o)
    By Vivo in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 21:36
  3. Hallå allihop!
    By Achelois in forum Singelmingel
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 00:00
  4. Hallå här allihop!
    By ks-redax in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 15:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar