En till fråga till killar innan jag somn
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    En till fråga till killar innan jag somn

    Vad tycker du som kille är sexigt eller upphetsande med-på tjejer? Jag tänker nu både på kropp och hennes närmsta attribut och eventuella outfits.
    Ni som vill svara hjärna eller insida. Jag vet, men det var inte det jag frågade om.
  2. 1
    En till fråga till killar innan jag somn Vad tycker du som kille är sexigt eller upphetsande med-på tjejer? Jag tänker nu både på kropp och hennes närmsta attribut och eventuella outfits.
    Ni som vill svara hjärna eller insida. Jag vet, men det var inte det jag frågade om.
  3. Anonym
    #2
    En smal eller normalbygd kropp. Bröst med knådmotstånd. Vad hon har på sig gör liten skillnad. Men har hon ansträngt sig med något vad det nu är (makeup, sexiga kläder) så är det extra sexigt.
  4. 2
    En smal eller normalbygd kropp. Bröst med knådmotstånd. Vad hon har på sig gör liten skillnad. Men har hon ansträngt sig med något vad det nu är (makeup, sexiga kläder) så är det extra sexigt.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Tio attribut som eggar mig....

    * Utstrålar sex (inte vulgärt)
    * Välbyggd utan hängmage.
    * Listig.
    * Långa välformade ben.
    * Rolig.
    * Stiliga underkläder.
    * Sexiga skor/stövlar med passande strumpor.
    * Sparsamt med smink.
    * Ett minimum att hårväxt på könet.
    * Hållning som Anna Anka
  6. 3
    Tio attribut som eggar mig....

    * Utstrålar sex (inte vulgärt)
    * Välbyggd utan hängmage.
    * Listig.
    * Långa välformade ben.
    * Rolig.
    * Stiliga underkläder.
    * Sexiga skor/stövlar med passande strumpor.
    * Sparsamt med smink.
    * Ett minimum att hårväxt på könet.
    * Hållning som Anna Anka
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    Knådmotstånd, har inte alla det?
    Är storleken viktig då?
  8. 4
    Knådmotstånd, har inte alla det?
    Är storleken viktig då?
  9. Anonym
    #5
    Inte hundöron och sillisar. Lagom ska det vara. De ska inte försvinna i min hand heller. Minst storlek B men inte större än D.
  10. 5
    Inte hundöron och sillisar. Lagom ska det vara. De ska inte försvinna i min hand heller. Minst storlek B men inte större än D.
  11. Gillar bröst
    #6
    För mig handlar det om proportioner. Ofta följer ju brösten kvinnans övriga storlek, och det är vackrast/sexigast. Jag tycker inte det e så läckert med en smal kvinna med stora bröst, eller en tjock med små. Oavsett storlek på henne skulle det kännas tomt med för små, då får dom hellre va stora.
  12. 6
    För mig handlar det om proportioner. Ofta följer ju brösten kvinnans övriga storlek, och det är vackrast/sexigast. Jag tycker inte det e så läckert med en smal kvinna med stora bröst, eller en tjock med små. Oavsett storlek på henne skulle det kännas tomt med för små, då får dom hellre va stora.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Hoppar över själva kroppskonstitutionen. Känns fel att peka ut "idealkroppen" och där är mina ramar förresten väldigt vida.
    Men smink är sexigt. Örhängen. Uppsatt hår. Välvårdade (men inte superlånga) naglar. Feminina kläder. Glädje. Spetshandskar. Skor med hög och smal klack (men skorna måste gå att gå i). Blanka strumpor.
    Skulle kunna hålla på ett tag. Fetischistvarning på mig!
    Au naturelle funkar också utmärkt, men då hade svaret blivit allt för kort.
  14. 7
    Hoppar över själva kroppskonstitutionen. Känns fel att peka ut "idealkroppen" och där är mina ramar förresten väldigt vida.
    Men smink är sexigt. Örhängen. Uppsatt hår. Välvårdade (men inte superlånga) naglar. Feminina kläder. Glädje. Spetshandskar. Skor med hög och smal klack (men skorna måste gå att gå i). Blanka strumpor.
    Skulle kunna hålla på ett tag. Fetischistvarning på mig!
    Au naturelle funkar också utmärkt, men då hade svaret blivit allt för kort.
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Lite oväntat att du skulle svara så, och desto roligare att läsa.

    Au naturel (maskulint) eller ā la naturelle (feminint, fast man använder det inte som uttryck) förresten, så blir det ÄNNU bättre. På tal om fetischism...
  16. 8
    Lite oväntat att du skulle svara så, och desto roligare att läsa.

    Au naturel (maskulint) eller ā la naturelle (feminint, fast man använder det inte som uttryck) förresten, så blir det ÄNNU bättre. På tal om fetischism...
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    En tunn oknäppt blus som gör det lite spännande när man inte kan se allt , bara skymta. Man blir mer nyfiken då.

    Hon smeker sig själv över brösten och musen. Grrr !!
  18. 9
    En tunn oknäppt blus som gör det lite spännande när man inte kan se allt , bara skymta. Man blir mer nyfiken då.

    Hon smeker sig själv över brösten och musen. Grrr !!
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Så fick man sig en liten fransk uppläxning, vilket aldrig är fel. Danke schön und hasta la vista, baby!
  20. 10
    Så fick man sig en liten fransk uppläxning, vilket aldrig är fel. Danke schön und hasta la vista, baby!
  21. Medlem sedan
    Feb 2008
    #11
    Nja, uppläxning var det väl inte? Inte tänkt som det, mer korrläsning.
  22. 11
    Nja, uppläxning var det väl inte? Inte tänkt som det, mer korrläsning.
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12
    En kvinna som vågar visa att hon vill, att hon är kåt, och en kvinna som vågar visa sig själv, det är klart sexigt och upphetsande under själva akten. En kvinna som smeker sig själv under akten är också trevligt.

    Troslöst är upphetsande, eftersom det visar på att man liksom tillsammans "gör något" för att skapa en upphetsning, en krydda. Stayups är vackert och sexigt (och praktiskt :-). De kan med fördel få sitta kvar på när allt annat åkt av. Kjol och klänning är vackra plagg, sexigare än byxor i de allra flesta fall.

    Sexigt är också om man har en så bra kommunikation/relation att man kan viska i sin käras öra "När vi kommer hem ska jag det-och-det med dig", och man vet att hon gillar det hon hör, och man vet att det triggar båda två att veta om att det ska ske.
  24. 12
    En kvinna som vågar visa att hon vill, att hon är kåt, och en kvinna som vågar visa sig själv, det är klart sexigt och upphetsande under själva akten. En kvinna som smeker sig själv under akten är också trevligt.

    Troslöst är upphetsande, eftersom det visar på att man liksom tillsammans "gör något" för att skapa en upphetsning, en krydda. Stayups är vackert och sexigt (och praktiskt :-). De kan med fördel få sitta kvar på när allt annat åkt av. Kjol och klänning är vackra plagg, sexigare än byxor i de allra flesta fall.

    Sexigt är också om man har en så bra kommunikation/relation att man kan viska i sin käras öra "När vi kommer hem ska jag det-och-det med dig", och man vet att hon gillar det hon hör, och man vet att det triggar båda två att veta om att det ska ske.
  25. Medlem sedan
    Mar 2006
    #13
    Och långt hår.
  26. 13
    Och långt hår.
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Jag tog inte illa upp. Pas du tout!
    På ett sånt här snack väljer jag dock att hellre bli uppläxad än korrläst. Klart mer upphetsande.
  28. 14
    Jag tog inte illa upp. Pas du tout!
    På ett sånt här snack väljer jag dock att hellre bli uppläxad än korrläst. Klart mer upphetsande.
  29. Medlem sedan
    Feb 2008
    #15
    Okej, då tar jag på baskern, randiga tröjan och .... vad mer och piskar dig lite virtuellt med baguetten.
  30. 15
    Okej, då tar jag på baskern, randiga tröjan och .... vad mer och piskar dig lite virtuellt med baguetten.
  31. Medlem sedan
    Aug 2006
    #16
    Så rätt! IMT
  32. 16
    Så rätt! IMT

Liknande trådar

  1. Spruta i ansiktet:fråga till killar
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 15:24
  2. en till fråga innan de vaknar!
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 16:19
  3. lite pinig fråga till killar..
    By nyfikengul in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 18:56
  4. En fråga till er killar/män (tjejer
    By anonym just nu in forum Sex & erotik
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 21:59
  5. Killar en fråga till er..
    By Nybörjaren in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar