Hjälp! Vart ska jag ta vägen?
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    Hjälp! Vart ska jag ta vägen?

    Ska gå ut ikväll. Ska träffa två kompisar som är på teater. Skulle ha gått tillsammans med en tredje kompis, men hon vill inte längre. Grejen är att de inte riktigt vet när teatern kommer att ta slut, alltså finns det en risk för att jag blir ensam en stund på stället. Det gör mig iofs inte så mycket (*jag är inte rädd, jag kan barhänga ensam*), men vart ska jag gå? Teaterkompisarna har sagt att jag får välja ställe. De är vid Karlaplan, men är flyttbara.

    Så - ett schysst ställe i stan nånstans - hellre nära Karlaplan än långt ifrån - där det kan vara okej att barhänga lite ensam en stund. Hilfe!

    Lägger det på OäF också, eftersom jag behöver svar snabbt.
  2. 1
    Hjälp! Vart ska jag ta vägen? Ska gå ut ikväll. Ska träffa två kompisar som är på teater. Skulle ha gått tillsammans med en tredje kompis, men hon vill inte längre. Grejen är att de inte riktigt vet när teatern kommer att ta slut, alltså finns det en risk för att jag blir ensam en stund på stället. Det gör mig iofs inte så mycket (*jag är inte rädd, jag kan barhänga ensam*), men vart ska jag gå? Teaterkompisarna har sagt att jag får välja ställe. De är vid Karlaplan, men är flyttbara.

    Så - ett schysst ställe i stan nånstans - hellre nära Karlaplan än långt ifrån - där det kan vara okej att barhänga lite ensam en stund. Hilfe!

    Lägger det på OäF också, eftersom jag behöver svar snabbt.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Tänkte först föreslå att du skulle komma hit ut för vi är några som ska ut om en liten stund, men det är inte precis nära Karlaplan. Har inga förslag men hoppas du får en kul kväll!
  4. 2
    Tänkte först föreslå att du skulle komma hit ut för vi är några som ska ut om en liten stund, men det är inte precis nära Karlaplan. Har inga förslag men hoppas du får en kul kväll!
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3
    Inte i stan, alltså?

    Jo, det blir nog trevligt. Ska samla ihop modet och bege mig iväg bara.
  6. 3
    Inte i stan, alltså?

    Jo, det blir nog trevligt. Ska samla ihop modet och bege mig iväg bara.
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    Sätt dig på nån av pubarna på Karlavägen. Londoner tex.
  8. 4
    Sätt dig på nån av pubarna på Karlavägen. Londoner tex.
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Jaaa! Där har jag varit massor med gånger, det är supertrevligt eller var det för en halv evighet sen iaf.
  10. 5
    Jaaa! Där har jag varit massor med gånger, det är supertrevligt eller var det för en halv evighet sen iaf.
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    Klart det är trevligt - Djurgårdspub!
  12. 6
    Klart det är trevligt - Djurgårdspub!
  13. Medlem sedan
    Nov 1998
    #7
    Londoner var vår after work-pub för hundra år sen, det var ett bra tips. Nu hann jag bara kliva av tunnelbanan innan de ringde, så jag slapp hänga ensam.

    Vi gick till... ja det där hotellet nära Humlegården vid Stureplan. Sen gick vi till Fasching. Båda ställena helt okej, men jag var inte riktigt på partyhumör.
  14. 7
    Londoner var vår after work-pub för hundra år sen, det var ett bra tips. Nu hann jag bara kliva av tunnelbanan innan de ringde, så jag slapp hänga ensam.

    Vi gick till... ja det där hotellet nära Humlegården vid Stureplan. Sen gick vi till Fasching. Båda ställena helt okej, men jag var inte riktigt på partyhumör.
  15. Medlem sedan
    Oct 2003
    #8
    Anglais?
  16. 8
    Anglais?

Liknande trådar

  1. Vart tar vi vägen sen?
    By UnderYtan in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 07:12
  2. Hjälp! Vart ska jag ta vägen?
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 20:46
  3. Vart tog ni vägen?
    By draken1 in forum _02 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 09:08
  4. Vart ska man ta vägen....
    By Jenny m.Tim_Max_Olle in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 18:06
  5. men vart tog ni vägen?
    By Anki med Sigge is BACK!!! in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 19:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar