Reclaim sex och erotik!
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Reclaim sex och erotik!

    Skoja bara, självklart ska ni fortsätta snacka "snusk"!
    Men jag blev inspirerad av tråden längre ned och tänkte dra det här med tonåringar och sex vidare. (Hallå, aff heter faktiskt sajten?!)

    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    2. Bra eller dåligt minne?
    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    4. Var någonstans?
  2. 1
    Reclaim sex och erotik! Skoja bara, självklart ska ni fortsätta snacka "snusk"!
    Men jag blev inspirerad av tråden längre ned och tänkte dra det här med tonåringar och sex vidare. (Hallå, aff heter faktiskt sajten?!)

    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    2. Bra eller dåligt minne?
    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    4. Var någonstans?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    BD-svar:
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    - 13

    2. Bra eller dåligt minne?
    - ja jag har dåligt minne, eller inget jag lagt på minnet iaf. Nej, det var inget fantastisk som jag skall bära med mig resten av livet om man säger så.

    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    - drack inte alkohol i grundskolan

    4. Var någonstans?
    - i mitt pojkrum
  4. 2
    BD-svar:
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    - 13

    2. Bra eller dåligt minne?
    - ja jag har dåligt minne, eller inget jag lagt på minnet iaf. Nej, det var inget fantastisk som jag skall bära med mig resten av livet om man säger så.

    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    - drack inte alkohol i grundskolan

    4. Var någonstans?
    - i mitt pojkrum
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Oj, skulle man valt att vara anonym? Tusan också... hur ska det här gå!?
  6. 3
    Oj, skulle man valt att vara anonym? Tusan också... hur ska det här gå!?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?

    - Någon månad innan 16-årsdagen

    2. Bra eller dåligt minne?

    - Bra minne men inget extraordinärt *s*, det va med pojkvännen sedan 3-4månader tillbaka (vi var tillsammans nästan 2 år).

    3. Alkoholpåverkad eller inte?

    - Nope

    4. Var någonstans?

    - I hans rum hos hans föräldrar, dagtid.
  8. 4
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?

    - Någon månad innan 16-årsdagen

    2. Bra eller dåligt minne?

    - Bra minne men inget extraordinärt *s*, det va med pojkvännen sedan 3-4månader tillbaka (vi var tillsammans nästan 2 år).

    3. Alkoholpåverkad eller inte?

    - Nope

    4. Var någonstans?

    - I hans rum hos hans föräldrar, dagtid.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    1. 27år
    2. Superbra
    3. Väldigt måttligt
    4. På hotellrummet där vi firade bröllopsnatten. Jag tycker att folk har massor av fördomar om att vänta med samlag tills man gift sig. De flesta verkar tycka att det är nästintill oansvarigt - men för oss var det härligt.
  10. 5
    1. 27år
    2. Superbra
    3. Väldigt måttligt
    4. På hotellrummet där vi firade bröllopsnatten. Jag tycker att folk har massor av fördomar om att vänta med samlag tills man gift sig. De flesta verkar tycka att det är nästintill oansvarigt - men för oss var det härligt.
  11. Medlem sedan
    Aug 2009
    #6
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    15
    2. Bra eller dåligt minne?
    Bra
    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    Nopp
    4. Var någonstans?
    Klipphäll i skärgården
  12. 6
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    15
    2. Bra eller dåligt minne?
    Bra
    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    Nopp
    4. Var någonstans?
    Klipphäll i skärgården
  13. AnonymMedOrsak
    #7
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    - 16
    2. Bra eller dåligt minne?
    - Dåligt
    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    - Full
    4. Var någonstans?
    - Efter ett diskobesök hemma hos okänd snubbe.
  14. 7
    1. I vilken ålder hade du din sexdebut?
    - 16
    2. Bra eller dåligt minne?
    - Dåligt
    3. Alkoholpåverkad eller inte?
    - Full
    4. Var någonstans?
    - Efter ett diskobesök hemma hos okänd snubbe.
  15. AnonymMedOrsak
    #8
    Shit, det hade jag velat uppleva, låter som en underbar upplevelse om det är med rätt man!
  16. 8
    Shit, det hade jag velat uppleva, låter som en underbar upplevelse om det är med rätt man!
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    Jag uppskattar din uppriktighet, verkligen!
    Jag ska vara lika ärlig tillbaka; ja jag har fördomar om "er". Så det var bra att du påminde mig. *ruskar om mig själv*
  18. 9
    Jag uppskattar din uppriktighet, verkligen!
    Jag ska vara lika ärlig tillbaka; ja jag har fördomar om "er". Så det var bra att du påminde mig. *ruskar om mig själv*
  19. Medlem sedan
    Sep 2006
    #10
    Tack för svar
    ..OCH så vill jag tillägga (mest till andra, minst till dig) här kan jag faktiskt inte bara respektera, utan också uppskatta anonymitet. varför? Utan anonymitet skulle färre våga bjuda på mindre positiva saker om sig själv.
  20. 10
    Tack för svar
    ..OCH så vill jag tillägga (mest till andra, minst till dig) här kan jag faktiskt inte bara respektera, utan också uppskatta anonymitet. varför? Utan anonymitet skulle färre våga bjuda på mindre positiva saker om sig själv.
  21. Medlem sedan
    Sep 2006
    #11
    Klipphäll i skärgården? Shit det som är många vuxnas dröm, fixade du direkt!
  22. 11
    Klipphäll i skärgården? Shit det som är många vuxnas dröm, fixade du direkt!
  23. Medlem sedan
    Aug 2009
    #12
    Midsommar och tältade Ja det var mysigt
  24. 12
    Midsommar och tältade Ja det var mysigt
  25. AnonymMedOrsak
    #13
    Helt sant, men för en del människor är det känsligare att skriva på Mode och Stil än att skriva här på SoE. Respekten för anonymiteten tycker jag inte bör sitta i ämnet i sig utan helt enkelt ur den enskilda individens sätt att se på saken.
  26. 13
    Helt sant, men för en del människor är det känsligare att skriva på Mode och Stil än att skriva här på SoE. Respekten för anonymiteten tycker jag inte bör sitta i ämnet i sig utan helt enkelt ur den enskilda individens sätt att se på saken.
  27. Medlem sedan
    Sep 2006
    #14
    utan helt enkelt ur den enskilda individens sätt att se på saken
    Om vi bortser från inlägg som lämnar ut andra eller känslig information om personen själv, så håller jag inte med. Jag tycker det har med hur man för sig. Jag tänker på dem som provocerar, uppviglar och beter sig allmänt illa, där borde någon/något utfärda ett hot mot anonymiteten.

    Får man bete sig illa som icke anonym? Näe, men det kan jag ha överseende med.

    ..så tänker jag.
  28. 14
    utan helt enkelt ur den enskilda individens sätt att se på saken
    Om vi bortser från inlägg som lämnar ut andra eller känslig information om personen själv, så håller jag inte med. Jag tycker det har med hur man för sig. Jag tänker på dem som provocerar, uppviglar och beter sig allmänt illa, där borde någon/något utfärda ett hot mot anonymiteten.

    Får man bete sig illa som icke anonym? Näe, men det kan jag ha överseende med.

    ..så tänker jag.
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    14 år, neutralt minne, endast jättelite alkohol, i en kompis pojkväns lillebrors säng
  30. 15
    14 år, neutralt minne, endast jättelite alkohol, i en kompis pojkväns lillebrors säng
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Tack - det var/är rätt man . Visst är det smidigt om det blir rätt från början men jag tycker ändå att det är viktigt att samlivet inte handlar om ett enda tillfälle. Så jag hoppas att du också fått/kommer att få uppleva det där som känns helt rätt. Tror verkligen att det är viktigt att man inte tänker att det är kört för att det blev tokigt från början.
  32. 16
    Tack - det var/är rätt man . Visst är det smidigt om det blir rätt från början men jag tycker ändå att det är viktigt att samlivet inte handlar om ett enda tillfälle. Så jag hoppas att du också fått/kommer att få uppleva det där som känns helt rätt. Tror verkligen att det är viktigt att man inte tänker att det är kört för att det blev tokigt från början.
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Och jag begriper att det inte är konstigt att ha fördomar - för det är ju ganska (men bara ganska - finns rätt många) avvikande. Fast till och från blev jag rätt förvånad över hur påstridiga en del kunde vara.
  34. 17
    Och jag begriper att det inte är konstigt att ha fördomar - för det är ju ganska (men bara ganska - finns rätt många) avvikande. Fast till och från blev jag rätt förvånad över hur påstridiga en del kunde vara.
  35. Anonym
    #18
    Imponerande! Men jag måste ändå fråga - du väljer förstås själv om du svarar. Du skriver "vänta med samlag". Hade ni haft sex på annat sätt innan, eller hade du haft sex på egen hand..?

    Om det var så, hur ser du på det? För strängt taget är väl andra former av sex "värre" än samlag, eftersom de är mindre naturliga. Även om bruden bevarar mödomshinnan intakt till bröllopsnatten. Men _det_ kan väl inte vara det primära inför Gud, om hon redan förlorat sin själs oskuld s.a.s.?
  36. 18
    Imponerande! Men jag måste ändå fråga - du väljer förstås själv om du svarar. Du skriver "vänta med samlag". Hade ni haft sex på annat sätt innan, eller hade du haft sex på egen hand..?

    Om det var så, hur ser du på det? För strängt taget är väl andra former av sex "värre" än samlag, eftersom de är mindre naturliga. Även om bruden bevarar mödomshinnan intakt till bröllopsnatten. Men _det_ kan väl inte vara det primära inför Gud, om hon redan förlorat sin själs oskuld s.a.s.?
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19
    OT: de hotar ju anonymiteten på det snack där de härjar - finns en del snack där man inte får vara anonym för att det generade så många konflikter.
  38. 19
    OT: de hotar ju anonymiteten på det snack där de härjar - finns en del snack där man inte får vara anonym för att det generade så många konflikter.
  39. Anonym
    #20
    Nu är du dum. Som man har du inget att skämmas för för att du hade din sexdebut vid 13. Om någon tänker något alls, så är det väl i så fall något positivt: "det var mig en sjutusan till karl som var igång så tidigt", eller dylikt.

    En kvinna som delar med sig samma uppgift ses på ett heeeeeelt annat sätt. Och det tror jag att du vet, så jag tycker du handlar fel som försöker locka medlemmar att frångå anonymiteten i en så här känslig fråga.
  40. 20
    Nu är du dum. Som man har du inget att skämmas för för att du hade din sexdebut vid 13. Om någon tänker något alls, så är det väl i så fall något positivt: "det var mig en sjutusan till karl som var igång så tidigt", eller dylikt.

    En kvinna som delar med sig samma uppgift ses på ett heeeeeelt annat sätt. Och det tror jag att du vet, så jag tycker du handlar fel som försöker locka medlemmar att frångå anonymiteten i en så här känslig fråga.
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Erotik
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 21:55
  2. Sex och erotik
    By hoppet-07 in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 07:17
  3. Sex och erotik
    By hoppet-07 in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 02:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar