Första gästen i lägenheten!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    Första gästen i lägenheten!

    Ja alltså, här har ju varit kompisar till döttrarna. Men idag ska en kompis till mig komma på lunch! Träffade henne av en slump på en "dejtingsite" för några veckor sedan. Vi har setts ute en gång och hittade otroligt många gemensamma nämnare.
    Så dejtingsiter är bra på alla sätt och vis

    (Jag har ju inte bara skilt mig, jag har också flyttat till ny ort 8 mil från där jag bodde förut)
    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*

    http://nini.bloggagratis.se

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*
  2. 1
    Första gästen i lägenheten! Ja alltså, här har ju varit kompisar till döttrarna. Men idag ska en kompis till mig komma på lunch! Träffade henne av en slump på en "dejtingsite" för några veckor sedan. Vi har setts ute en gång och hittade otroligt många gemensamma nämnare.
    Så dejtingsiter är bra på alla sätt och vis

    (Jag har ju inte bara skilt mig, jag har också flyttat till ny ort 8 mil från där jag bodde förut)
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Vad trevligt

    Hoppas ni får en trevlig lunch.Det är alltid,,,eller nästan alltid trevligt med besök.Klart det kan känns lite tomt när du flyttat till ny ort också,men det ger sig med tiden.
    Dejtingsajter är lustiga,det kan dyka upp lite allt möjligt där
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  4. 2
    Vad trevligt Hoppas ni får en trevlig lunch.Det är alltid,,,eller nästan alltid trevligt med besök.Klart det kan känns lite tomt när du flyttat till ny ort också,men det ger sig med tiden.
    Dejtingsajter är lustiga,det kan dyka upp lite allt möjligt där
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Trevligt!!!

    Håller verkligen med om att man kan ha glädje av dejtingsajter på många sätt, lärde känna en av mina allra bästa killkompisar på en sådan & det har aldrig varit tal om något dejtande oss emellan. Men vilken vänskap!!! Gör ju inte saken sämre att han bor på Gotland som är min & barnens sommarö så vi har kunnat hyra stuga genom honom & ffa haft en enormt bra guide på ön!

    Blir sååå trött på alla tvåsamma (ja, det är de som är värst!) som "vet" allt om dejtingsajter...
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  6. 3
    Trevligt!!! Håller verkligen med om att man kan ha glädje av dejtingsajter på många sätt, lärde känna en av mina allra bästa killkompisar på en sådan & det har aldrig varit tal om något dejtande oss emellan. Men vilken vänskap!!! Gör ju inte saken sämre att han bor på Gotland som är min & barnens sommarö så vi har kunnat hyra stuga genom honom & ffa haft en enormt bra guide på ön!

    Blir sååå trött på alla tvåsamma (ja, det är de som är värst!) som "vet" allt om dejtingsajter...
  7. Medlem sedan
    Dec 2009
    #4
    Ja, exakt!
    Jag är ju inte så gammal i gamet på dejtingsiter, men man kan uppenbarligen ha dem till mycket!

    Inte var det illa heller att gå genom min maillista med henne och få varningar om dem som hon hade träffat
  8. 4
    Ja, exakt!
    Jag är ju inte så gammal i gamet på dejtingsiter, men man kan uppenbarligen ha dem till mycket!

    Inte var det illa heller att gå genom min maillista med henne och få varningar om dem som hon hade träffat
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Alltid trevligt med EGNA gäster i hemmet. Barn i all ära, men även mamma behöver besök.
    Hoppas du skall trivas i din nya ort. Är det möjligtvis LA, Skåne?
  10. 5
    Alltid trevligt med EGNA gäster i hemmet. Barn i all ära, men även mamma behöver besök.
    Hoppas du skall trivas i din nya ort. Är det möjligtvis LA, Skåne?
  11. Medlem sedan
    Dec 2009
    #6
    Ja, det är Landskrona
    Och visst behöver mamma kompisar. De som inte försvann när jag gick i väggen försvann när vi gick skilda vägar.
    Och jag står som ett levande frågetecken eftersom exet och jag inte är osams eller bittra mot varandra på något sätt. Alltså ingen anledning att välja "sida".
    Oj, vad jag gled iväg nu *S*
  12. 6
    Ja, det är Landskrona
    Och visst behöver mamma kompisar. De som inte försvann när jag gick i väggen försvann när vi gick skilda vägar.
    Och jag står som ett levande frågetecken eftersom exet och jag inte är osams eller bittra mot varandra på något sätt. Alltså ingen anledning att välja "sida".
    Oj, vad jag gled iväg nu *S*

Liknande trådar

  1. Vad får ett bröllop kosta för gästen?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 113
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 11:22
  2. Usch.... gästen är i sovrummet...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 09:28
  3. Dålig energi till gästen
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 20:56
  4. Gästen har åkt
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 06:43
  5. Nu gick sista gästen...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar