hur hamnade jag här ...
Singelmingel
  1. uppsalamamman
    #1

    hur hamnade jag här ...

    jag borde ta tag i disken, men den går ju ingenstans så den kan vänta.

    Barnens tänder är borstade, sagan är läst. de ligger och lyssar på mer saga....
    det jag borde göra är att skriva massor till skolan...
    men lusten har försvunnit, men jag har bara 2 sidor kvar att skriva innan jag kan göra kväll.
    Så att sitta här är en dum ide jag borde använda mina och till att skriva på det jag ska. men inspirationen är borta ;-(
    men ja, ja jag ska sätta fart innan jag får sätta mig i soffan och glo på en bra film eller nåt. men med det här tempot kommer natten att bli lång :-)

    mot arbetet jippi eller nåt
  2. 1
    hur hamnade jag här ... jag borde ta tag i disken, men den går ju ingenstans så den kan vänta.

    Barnens tänder är borstade, sagan är läst. de ligger och lyssar på mer saga....
    det jag borde göra är att skriva massor till skolan...
    men lusten har försvunnit, men jag har bara 2 sidor kvar att skriva innan jag kan göra kväll.
    Så att sitta här är en dum ide jag borde använda mina och till att skriva på det jag ska. men inspirationen är borta ;-(
    men ja, ja jag ska sätta fart innan jag får sätta mig i soffan och glo på en bra film eller nåt. men med det här tempot kommer natten att bli lång :-)

    mot arbetet jippi eller nåt
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Jodå, den går visst

    Om man bara lämnar disken länge nog har jag en känsla av att den vandrar iväg själv...

    Jag har visst inte heller orkat bry mig om disken. Jag var dödstrött tidigt på kvällen och försökte slumra litet på soffan. Någon riktig tupplur blev det inte eftersom storemannens dator hängde sig, men det hörde ni nog upp till Mälardalen...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Jodå, den går visst Om man bara lämnar disken länge nog har jag en känsla av att den vandrar iväg själv...

    Jag har visst inte heller orkat bry mig om disken. Jag var dödstrött tidigt på kvällen och försökte slumra litet på soffan. Någon riktig tupplur blev det inte eftersom storemannens dator hängde sig, men det hörde ni nog upp till Mälardalen...
  5. uppsalamamman
    #3
    nu är disken diskad, pluggat massor. barnen är hos sin pappa. borde plugga mer. sista dagarna innan tentan. men viljan eller lusten till det är som borta.
    ja ja vad är en bal på slottet. ska sticka och träna. för att sen försöka att göra ingenting
  6. 3
    nu är disken diskad, pluggat massor. barnen är hos sin pappa. borde plugga mer. sista dagarna innan tentan. men viljan eller lusten till det är som borta.
    ja ja vad är en bal på slottet. ska sticka och träna. för att sen försöka att göra ingenting

Liknande trådar

  1. Ja, jag hamnade här
    By Stina2 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-28, 19:50
  2. Hej, nu hamnade jag
    By Anonym ännu in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 19:24
  3. Men hur hamnade jag här
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 13:53
  4. Ops hamnade fel
    By AnJoJeLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 20:28
  5. Hur då "hamnade fel"?
    By smil in forum Pappasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar