Halloj allihop
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Halloj allihop

    Fast tempot är lite lågt här.Sitter och fikar med nya stövlarna på mig,är det knäppt eller?Det enda "måste" jag har kvar är hjälpa dottern med tre lådor oh två dörr som ska monteras.Strykberget på matbordet nonchalerar jag
    Skumbad ska det absolut bli senare ikväll.
    Livet känns helt enkelt lite lättare,bättre nu för tiden.Tänk vilken skillnad solen och ljuset gör
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    Halloj allihop Fast tempot är lite lågt här.Sitter och fikar med nya stövlarna på mig,är det knäppt eller?Det enda "måste" jag har kvar är hjälpa dottern med tre lådor oh två dörr som ska monteras.Strykberget på matbordet nonchalerar jag
    Skumbad ska det absolut bli senare ikväll.
    Livet känns helt enkelt lite lättare,bättre nu för tiden.Tänk vilken skillnad solen och ljuset gör
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Bad ikväll här också!
    Samt Foyle's war på TV, en söndagstradition

    Men först ska sonen komma hem, och vi ska äta skink&ostfyllda kycklingfiléer till middag. Jag kanske borde gå och förbereda det, men det är såskönt att göra ingenting
  4. 2
    Bad ikväll här också!
    Samt Foyle's war på TV, en söndagstradition

    Men först ska sonen komma hem, och vi ska äta skink&ostfyllda kycklingfiléer till middag. Jag kanske borde gå och förbereda det, men det är såskönt att göra ingenting
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    En underlig dag...

    Dagen började vid midnatt, satt på msn & kom inte i säng förrän vid 03... Upp vid 11, iväg & hämtade barnen. Storeman & Lilleman försvann t Lillemans innebandyträning strax före 15.30. Jag har... Suttit vid datorn . Nu kom barnen hem med en kompis men det var bara för att lämna innebandygrejorna & hämta ett dataspel, sedan drog alla 3 iväg igen.

    Nu fixar jag middag; spagetti & köttfärssås, men tror bara att den äldre sonen äter här, pratades om att den andra skulle äta hos kompisen...

    Bada, låter skönt, kanske skulle passa på strax efter barnen lagt sig???

    Klart man ska ha nya stövlar på sig inne, bra att gå in dem lite (får dock en bild av "Sally Santesson" i Maria Lundqvists skepnad på näthinnan *skratt*).

    Nä, åter mot spisen!!!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  6. 3
    En underlig dag... Dagen började vid midnatt, satt på msn & kom inte i säng förrän vid 03... Upp vid 11, iväg & hämtade barnen. Storeman & Lilleman försvann t Lillemans innebandyträning strax före 15.30. Jag har... Suttit vid datorn . Nu kom barnen hem med en kompis men det var bara för att lämna innebandygrejorna & hämta ett dataspel, sedan drog alla 3 iväg igen.

    Nu fixar jag middag; spagetti & köttfärssås, men tror bara att den äldre sonen äter här, pratades om att den andra skulle äta hos kompisen...

    Bada, låter skönt, kanske skulle passa på strax efter barnen lagt sig???

    Klart man ska ha nya stövlar på sig inne, bra att gå in dem lite (får dock en bild av "Sally Santesson" i Maria Lundqvists skepnad på näthinnan *skratt*).

    Nä, åter mot spisen!!!

Liknande trådar

  1. Halloj allihop! =)
    By maria med oscar in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 08:46
  2. Halloj, vad gör ni allihop!?
    By Annam.4 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 21:11
  3. halloj!
    By patricia76 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 20:56
  4. Halloj!
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 16:57
  5. halloj på er allihop!!
    By Erica in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 21:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar