Att komma väldigt snabbt
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Att komma väldigt snabbt

    Vi har varit ett par i över 10 år. Min man har svårt att hålla sig, han vill komma väldigt snabbt. Eller vill och vill, han får ligga och hålla emot/ att vi stannar av annars kommer han väldigt snabbt. Han ser det här som ett stort problem, det kan aldrig bli några längre samlag eftersom det är så här. Jag är ändå ganska nöjd, jag får komma, även om det innebär en hel del pausande mitt i akten. Trodde att det skulle bli bättre med åren men det har det inte blivit.
    Men mannen som sagt, känner sig "värdelös" som inte klarar av ett högt tempo och hela tiden måste pausa. Vi har testat fördröjningsspray men då tycker jag att jag bli bedövad. Finns det något annat sätt för honom att bli mer uthållig?
  2. 1
    Att komma väldigt snabbt Vi har varit ett par i över 10 år. Min man har svårt att hålla sig, han vill komma väldigt snabbt. Eller vill och vill, han får ligga och hålla emot/ att vi stannar av annars kommer han väldigt snabbt. Han ser det här som ett stort problem, det kan aldrig bli några längre samlag eftersom det är så här. Jag är ändå ganska nöjd, jag får komma, även om det innebär en hel del pausande mitt i akten. Trodde att det skulle bli bättre med åren men det har det inte blivit.
    Men mannen som sagt, känner sig "värdelös" som inte klarar av ett högt tempo och hela tiden måste pausa. Vi har testat fördröjningsspray men då tycker jag att jag bli bedövad. Finns det något annat sätt för honom att bli mer uthållig?
  3. Anonymis
    #2
    Testa bedövningsspray kombinerat med kondom, då slipper du bli bedövad
  4. 2
    Testa bedövningsspray kombinerat med kondom, då slipper du bli bedövad
  5. Anonym
    #3
    Det skulle kunna gå om det inte vore för att jag tycker att kuken inte är lika hård efter sprayen heller. Den blir liksom svajjig och opålitlig. Men om han sprayar en stund innan så kanske det går. Även om jag starkt ogillar kondom, det blir så plastigt Men man får försöka helt enkelt! Tack för ditt svar!
  6. 3
    Det skulle kunna gå om det inte vore för att jag tycker att kuken inte är lika hård efter sprayen heller. Den blir liksom svajjig och opålitlig. Men om han sprayar en stund innan så kanske det går. Även om jag starkt ogillar kondom, det blir så plastigt Men man får försöka helt enkelt! Tack för ditt svar!
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Hur snabbt efter kan han vara igång igen? blir det samma resultat då? kanske det han ska träna på
  8. 4
    Hur snabbt efter kan han vara igång igen? blir det samma resultat då? kanske det han ska träna på
  9. Anonym
    #5
    Ja, det är också en variant! *pust*, att fortsätta en gång till en stund efter Vet inte hur snabbt han kan komma igång igen, återstår att prova
    Tack för ditt svar.
  10. 5
    Ja, det är också en variant! *pust*, att fortsätta en gång till en stund efter Vet inte hur snabbt han kan komma igång igen, återstår att prova
    Tack för ditt svar.
  11. Medlem sedan
    Feb 2010
    #6
    Jag vet inte om det här är nogot att rekomendera.
    Efter en operation tidigare så fick jag värktabletter Tradolan / Tramadol är likvärdiga.
    Som värktabletter fungerar dom i varjefall inte något vidare på mej.
    Men för att hålla tillbaka orgasmen fungerar det super, nästan lite för bra.
    Av en ren händelse upptäckte jag vad det berodde på.
    Provade flera gånger, samma sak varje gång jag tagit en tramadol.
    Helt klart berodde det på värktabletten.
    Efter ett tag kunde frun ibland säga, är du inte klar snart.
    Nej för min det blev det nog lite för okännsligt mellan benen.
    Men för dom som har problem med för snabb utlösning är det nog effektivt.
    Det var nog det enda verkan den medicinen hade på mej, i övrigt märkte jag inget annat.
  12. 6
    Jag vet inte om det här är nogot att rekomendera.
    Efter en operation tidigare så fick jag värktabletter Tradolan / Tramadol är likvärdiga.
    Som värktabletter fungerar dom i varjefall inte något vidare på mej.
    Men för att hålla tillbaka orgasmen fungerar det super, nästan lite för bra.
    Av en ren händelse upptäckte jag vad det berodde på.
    Provade flera gånger, samma sak varje gång jag tagit en tramadol.
    Helt klart berodde det på värktabletten.
    Efter ett tag kunde frun ibland säga, är du inte klar snart.
    Nej för min det blev det nog lite för okännsligt mellan benen.
    Men för dom som har problem med för snabb utlösning är det nog effektivt.
    Det var nog det enda verkan den medicinen hade på mej, i övrigt märkte jag inget annat.
  13. Medlem sedan
    Feb 2010
    #7
    Vi har varit ett par i över 10 år. Min man har svårt att hålla sig, han vill komma väldigt snabbt. Eller vill och vill, han får ligga och hålla emot/ att vi stannar av annars kommer han väldigt snabbt. Han ser det här som ett stort problem, det kan aldrig bli några längre samlag eftersom det är så här. Jag är ändå ganska nöjd, jag får komma, även om det innebär en hel del pausande mitt i akten. Trodde att det skulle bli bättre med åren men det har det inte blivit.
    Men mannen som sagt, känner sig "värdelös" som inte klarar av ett högt tempo och hela tiden måste pausa. Vi har testat fördröjningsspray men då tycker jag att jag bli bedövad. Finns det något annat sätt för honom att bli mer uthållig?
    Ett annat alternativ kan ju vara att säga till din man att "grunda" lite.
    Dvs onanera en gång på morgonen och kanske en gång under dagen om ni tänker ha sex på kvällen.
    Det brukar fungera jättebra.
    Då klarar man sej definitivt sej mycket längre när det är dags för den "riktiga utmaningen"
  14. 7
    Vi har varit ett par i över 10 år. Min man har svårt att hålla sig, han vill komma väldigt snabbt. Eller vill och vill, han får ligga och hålla emot/ att vi stannar av annars kommer han väldigt snabbt. Han ser det här som ett stort problem, det kan aldrig bli några längre samlag eftersom det är så här. Jag är ändå ganska nöjd, jag får komma, även om det innebär en hel del pausande mitt i akten. Trodde att det skulle bli bättre med åren men det har det inte blivit.
    Men mannen som sagt, känner sig "värdelös" som inte klarar av ett högt tempo och hela tiden måste pausa. Vi har testat fördröjningsspray men då tycker jag att jag bli bedövad. Finns det något annat sätt för honom att bli mer uthållig?
    Ett annat alternativ kan ju vara att säga till din man att "grunda" lite.
    Dvs onanera en gång på morgonen och kanske en gång under dagen om ni tänker ha sex på kvällen.
    Det brukar fungera jättebra.
    Då klarar man sej definitivt sej mycket längre när det är dags för den "riktiga utmaningen"
  15. Medlem sedan
    Feb 2010
    #8
    Hmmm? Måste man hålla högt tempo hela tiden?
  16. 8
    Hmmm? Måste man hålla högt tempo hela tiden?

Liknande trådar

  1. Enkät, går väldigt snabbt att svara.
    By Jacob Svesson in forum _96 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 10:43
  2. Enkät, går väldigt snabbt att svara.
    By Jacob Svesson in forum _95 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 10:41
  3. Hur snabbt kan träningsvärk komma?
    By evinrude in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 09:17
  4. Kolla väldigt snabbt!
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 00:00
  5. Komma snabbt
    By Anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 09:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar