Här händer inte mycket ;)
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Här händer inte mycket ;)

    Vad gör alla? några är online men vilande antar jag

    själv äter vi lite lunch och diskar/städar.. ska nog vika tvätten också
  2. 1
    Här händer inte mycket ;) Vad gör alla? några är online men vilande antar jag

    själv äter vi lite lunch och diskar/städar.. ska nog vika tvätten också
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Jag har städat färdigt för dagen, och funderar nu på kaffe. Ett barn är uthyrt för kalas och den andra håller på preppar för en playdejt så modern är alldeles överflödig
  4. 2
    Jag har städat färdigt för dagen, och funderar nu på kaffe. Ett barn är uthyrt för kalas och den andra håller på preppar för en playdejt så modern är alldeles överflödig
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3

    Steker pannkakor...

    Efter att ha legat nersänkt i varmt vatten i någon timme... funderar på disk och städ sen... och vika tvätt
    You can erase someone from your mind. Getting them out of your heart is another story.
  6. 3
    Steker pannkakor... Efter att ha legat nersänkt i varmt vatten i någon timme... funderar på disk och städ sen... och vika tvätt
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Då är det som vanligt här då. Jag kom nämligen _precis_ in här nu : D
    Ingen träning idag. Tog mitt sunda förnuft till fånga (eller ska jag vara ärlig så var det mina kloka förnuftiga barn som övertalade mig att ICKE träna..."Vi vet var det slutar" : ) Vad gjorde jag utan dessa underbara ungar... Körde hövvet blodigt i väggen antagligen... : D Jag hoppar det idag! *ler stolt* : D
    Återgår till att vila ännu lite till. Tyvärr blir det ingen dejt med Triss heller. (har meddelat)
    Med hövvevärk o hosta känner jag mig mest bara trött även om hon säkert hade kunnat muntrat upp mig...
  8. 4
    Då är det som vanligt här då. Jag kom nämligen _precis_ in här nu : D
    Ingen träning idag. Tog mitt sunda förnuft till fånga (eller ska jag vara ärlig så var det mina kloka förnuftiga barn som övertalade mig att ICKE träna..."Vi vet var det slutar" : ) Vad gjorde jag utan dessa underbara ungar... Körde hövvet blodigt i väggen antagligen... : D Jag hoppar det idag! *ler stolt* : D
    Återgår till att vila ännu lite till. Tyvärr blir det ingen dejt med Triss heller. (har meddelat)
    Med hövvevärk o hosta känner jag mig mest bara trött även om hon säkert hade kunnat muntrat upp mig...
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    skönt.. hm kaffe ja, det ska man kanske ta en
  10. 5
    skönt.. hm kaffe ja, det ska man kanske ta en
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    Skönt med ett bad

    pannkakor som är så gott
  12. 6
    Skönt med ett bad

    pannkakor som är så gott
  13. Medlem sedan
    Jan 2010
    #7
    Det är inte lätt att vara du nu va? men det var nog bra att du inte tränade
  14. 7
    Det är inte lätt att vara du nu va? men det var nog bra att du inte tränade
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8

    Sitter hos mamma

    Jag & barnen kom hit vid 11.30 & möttes av min pappa gråtandes, mamma hade frågat efter mig & en sjuksköterska talade om att det inte var långt kvar. Barnen klappade på sin mormor & hon var medveten om att de var här. Eftersom bedömningen är att allt är på upphällningen ville jag inte åka hem med barnen (50 min enkel resa) så jag ringde barnens pappa & han hämtade dem för ca 2 timmar sedan.

    Man sitter mest på en stol, klappar lite på mamma, flyger högt då hon hickar till... Mitt i allt blev hon superklar i huvudet & ville veta att barnen kommit hem ordentligt *ler ömt*. Pappa åkte hem en snabbis men efter 45 min började jag att få panik, tyckte mamma ryckte så konstigt etc så jag larmade på presonalen & bad dem ringa efter pappa. Sedan kom en sköterska & pratade med mamma & jag fick lite lugnande besked, ryckningarna beror på överdosering av smärtstillande & andningen är fin fortfarande så vi får vänta. Just nu dricker mamma lite vatten...

    En sådan märklig känsla att sitta & vänta på det som ska ske... Har iaf pratat med en sköterska så jag vet vad som händer sedan, gör att jag känner mig något lugnare.

    Många kramar till er utanför min "bubbla"!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  16. 8
    Sitter hos mamma Jag & barnen kom hit vid 11.30 & möttes av min pappa gråtandes, mamma hade frågat efter mig & en sjuksköterska talade om att det inte var långt kvar. Barnen klappade på sin mormor & hon var medveten om att de var här. Eftersom bedömningen är att allt är på upphällningen ville jag inte åka hem med barnen (50 min enkel resa) så jag ringde barnens pappa & han hämtade dem för ca 2 timmar sedan.

    Man sitter mest på en stol, klappar lite på mamma, flyger högt då hon hickar till... Mitt i allt blev hon superklar i huvudet & ville veta att barnen kommit hem ordentligt *ler ömt*. Pappa åkte hem en snabbis men efter 45 min började jag att få panik, tyckte mamma ryckte så konstigt etc så jag larmade på presonalen & bad dem ringa efter pappa. Sedan kom en sköterska & pratade med mamma & jag fick lite lugnande besked, ryckningarna beror på överdosering av smärtstillande & andningen är fin fortfarande så vi får vänta. Just nu dricker mamma lite vatten...

    En sådan märklig känsla att sitta & vänta på det som ska ske... Har iaf pratat med en sköterska så jag vet vad som händer sedan, gör att jag känner mig något lugnare.

    Många kramar till er utanför min "bubbla"!
  17. Medlem sedan
    Dec 2008
    #9
    Jag själv varit där, i den där "bubblan" dårå. Vid två tilfällen. Båda gångerna kändes minst lika jobbiga trots att första gången var Farmor 90+. Det spelar eller spelade inte för mig någon roll. Grymt jobbigt...! Jag vet! Jag kan tänka mig in hur du känner och har det. Mina varmaste tankar nu! *fäller en tår som jag hastigt vill torka bort* Fyyy bubblan, säger jag!
  18. 9
    Jag själv varit där, i den där "bubblan" dårå. Vid två tilfällen. Båda gångerna kändes minst lika jobbiga trots att första gången var Farmor 90+. Det spelar eller spelade inte för mig någon roll. Grymt jobbigt...! Jag vet! Jag kan tänka mig in hur du känner och har det. Mina varmaste tankar nu! *fäller en tår som jag hastigt vill torka bort* Fyyy bubblan, säger jag!
  19. Medlem sedan
    Dec 2007
    #10

    Har ingen aning om vad...

    jag ska säga...
    Skickar en stor KRAM bara!!
    You can erase someone from your mind. Getting them out of your heart is another story.
  20. 10
    Har ingen aning om vad... jag ska säga...
    Skickar en stor KRAM bara!!
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11
    Jag vet inte heller vad man säger, men skickar stora kramar
  22. 11
    Jag vet inte heller vad man säger, men skickar stora kramar
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Kramar om, och tänker på er.
  24. 12
    Kramar om, och tänker på er.
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13
    Vet inte vad man ska säga, men tänker på dig och familjen. Kram & ta hand om dig.
  26. 13
    Vet inte vad man ska säga, men tänker på dig och familjen. Kram & ta hand om dig.
  27. Medlem sedan
    Jul 2001
    #14
    Det finns inga ord som räcker.

    Jag tänker på er och skickar massa kramar!
  28. 14
    Det finns inga ord som räcker.

    Jag tänker på er och skickar massa kramar!
  29. Medlem sedan
    Jul 2001
    #15
    Krya på dig! Jag har bekr ditt mess.
  30. 15
    Krya på dig! Jag har bekr ditt mess.
  31. Medlem sedan
    Jul 2009
    #16
    Men söta goa du... Tänker på dej massa Kliver genom cyberspejs och ger dej en varm varm varm stärkande kram
  32. 16
    Men söta goa du... Tänker på dej massa Kliver genom cyberspejs och ger dej en varm varm varm stärkande kram
  33. Medlem sedan
    Oct 2001
    #17

    Tänker på er

    Känns nästan som jag adopterat dina föräldrar in i min släkt,fast jag aldrig träffat dem.Tänker på er flera gånger om dagen.
    Skickar en massa kramar!!
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  34. 17
    Tänker på er Känns nästan som jag adopterat dina föräldrar in i min släkt,fast jag aldrig träffat dem.Tänker på er flera gånger om dagen.
    Skickar en massa kramar!!
  35. Medlem sedan
    Dec 2008
    #18
    Ja tack! Och du fick svar... : )
  36. 18
    Ja tack! Och du fick svar... : )
  37. Medlem sedan
    Feb 2000
    #19
    Tänker på er alla, stora varma kramar
  38. 19
    Tänker på er alla, stora varma kramar
  39. Medlem sedan
    Jan 2010
    #20
    Som övriga säger.. vi tänker på er.. *kram*
  40. 20
    Som övriga säger.. vi tänker på er.. *kram*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Här händer inte mycket
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 10:25
  2. Här händer inte mycket
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 08:08
  3. Här händer det inte mycket...
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 20:51
  4. Här händer inte så mycket
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 19:31
  5. Händer inte mycket här...
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 17:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar