Ensamma mammor
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Ensamma mammor

    Hej,
    Finns det några ensamma mammor (singelmammor) som har lust att träffas och ta en fika i Sthlm? Misstänker att det är fler än jag som har behov av det och det vore jättekul att träffa lite nya bekantskaper.
  2. 1
    Ensamma mammor Hej,
    Finns det några ensamma mammor (singelmammor) som har lust att träffas och ta en fika i Sthlm? Misstänker att det är fler än jag som har behov av det och det vore jättekul att träffa lite nya bekantskaper.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Jag bor inte i Sthlm men är också singelmamma behöver bygga ut sin nätverk. Jag vet inte hur du känner men jag lär känna mammor i andra storstäder eftersom jag kan tänka mig att åka på minisemester till varandra någon helg då och då för att umgås. Jag bor i Malmö och har en son på 14 år och en dotter på 7 år. Maila mig gärna om du har lust.
  4. 2
    Jag bor inte i Sthlm men är också singelmamma behöver bygga ut sin nätverk. Jag vet inte hur du känner men jag lär känna mammor i andra storstäder eftersom jag kan tänka mig att åka på minisemester till varandra någon helg då och då för att umgås. Jag bor i Malmö och har en son på 14 år och en dotter på 7 år. Maila mig gärna om du har lust.
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Jag är singelmamma och tycker det vore trevligt att ta en fika någon gång. Bor i Stockholm - söder om söder.

    Maila om du känner för det.
  6. 3
    Jag är singelmamma och tycker det vore trevligt att ta en fika någon gång. Bor i Stockholm - söder om söder.

    Maila om du känner för det.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4

    oxå singelmamma

    men i Småland, och jag vill gärna nätverka!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  8. 4
    oxå singelmamma men i Småland, och jag vill gärna nätverka!
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5
    Gärna fika, behovet finns absolut! : )
    Jill
  10. 5
    Gärna fika, behovet finns absolut! : )
    Jill
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Kan man inte få följa med även om man inte är singel??? Bor i sthlm och hade gärna tagit en fika!
  12. 6
    Kan man inte få följa med även om man inte är singel??? Bor i sthlm och hade gärna tagit en fika!
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Hej! Träffar gärna nya bekantskaper och tar en fika. Bor centralt i Stockholm.
  14. 7
    Hej! Träffar gärna nya bekantskaper och tar en fika. Bor centralt i Stockholm.
  15. Medlem sedan
    May 2010
    #8
    En fika i stan låter trevligt.....det var många år sedan.
    Är själv en singel mamma med fyra barn.
  16. 8
    En fika i stan låter trevligt.....det var många år sedan.
    Är själv en singel mamma med fyra barn.
  17. Medlem sedan
    Sep 2009
    #9
    Hej!
    Jag följer gärna med på en fika är singelmamma och har två barn samt bor i södertälje
  18. 9
    Hej!
    Jag följer gärna med på en fika är singelmamma och har två barn samt bor i södertälje
  19. Medlem sedan
    May 2010
    #10
    Hej!
    Här finns en singelmamma från Stockholm, Haninge som gäna vill lära känna andra singelföräldrar från hela landet. Jag har en son som är 11år. Vill gärna hitta på saker både med och utan barn.
  20. 10
    Hej!
    Här finns en singelmamma från Stockholm, Haninge som gäna vill lära känna andra singelföräldrar från hela landet. Jag har en son som är 11år. Vill gärna hitta på saker både med och utan barn.

Liknande trådar

  1. Ensamma mammor
    By Maria L in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 20:14
  2. Ensamma mammor i Göteborg?
    By mariaria in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 23:47
  3. MVC för ensamma mammor?
    By _ella_ in forum Ensamförälder
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 22:06
  4. Förening för ensamma mammor
    By Anonym in forum Ensamförälder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar