Örebro :D
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Örebro :D

    Vore kul att komma i kontakt med fler från Örebro.. Är inte från stan nämligen utan flyttade hit till pojkvännen.
    Jag har min 5-åring på halvtid och vi gör inte mest när han är här.. Även planer på en till snart.

    Berätta lite om er och vad ni gör osv...
    -Everyday is the last day, unless tomorrow becomes the next day-
  2. 1
    Örebro :D Vore kul att komma i kontakt med fler från Örebro.. Är inte från stan nämligen utan flyttade hit till pojkvännen.
    Jag har min 5-åring på halvtid och vi gör inte mest när han är här.. Även planer på en till snart.

    Berätta lite om er och vad ni gör osv...
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Hej!
    Jag är en tjej på 25år som har två små barn, en dotter på 2år och en son som är 2månader. Jag tycker att det skulle vara kul att träffa andra "unga" mammor. Jag har just inga vänner som har barn och känns som att man lever lite olika liv och är på olika platser i livet.
    Ja som du säkert förstår så är jag just nu mammaledig och vore inte helt fel att få umgås med någon vuxen.
    Ha det bra/ Malin
  4. 2
    Hej!
    Jag är en tjej på 25år som har två små barn, en dotter på 2år och en son som är 2månader. Jag tycker att det skulle vara kul att träffa andra "unga" mammor. Jag har just inga vänner som har barn och känns som att man lever lite olika liv och är på olika platser i livet.
    Ja som du säkert förstår så är jag just nu mammaledig och vore inte helt fel att få umgås med någon vuxen.
    Ha det bra/ Malin

Liknande trådar

  1. Bup i Örebro?
    By Mamma mitt i kaoset in forum Bokstavsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-15, 12:00
  2. örebro
    By Anonym in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 14:41
  3. Örebro???
    By tottis in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 19:43
  4. 3 för 2 i örebro?
    By jumy in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 09:25
  5. 9.69 i Örebro
    By familjsen in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar