vänner i Höör med omnejd
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    vänner i Höör med omnejd

    Har bott ett tag i Höör nu har inte träffat någon kompis ännu saknar en person(Eller Fler) Att snacka med träffas över en fika kanske göra nåt kul någon gång.
    Jag är gift är 38 år och har en son på 8 år,Jag skulle gärna vilja prata med någon i telefon ibland och träffas någongång.Min son har många kompisar och min man har kompisar också ,men jag har ingen i Höör där jag bor.
    Jag är inte krogtypen .
    Vore kul att ha någon utöver min man och son och prata med emellanåt.
    Prata om alla vardagliga ting roligt som ledsamt.
    Någon mer än jag måste det väl finnas i närheten åtminstone som saknar vänner.

    mvh hoppas på tur
  2. 1
    vänner i Höör med omnejd Har bott ett tag i Höör nu har inte träffat någon kompis ännu saknar en person(Eller Fler) Att snacka med träffas över en fika kanske göra nåt kul någon gång.
    Jag är gift är 38 år och har en son på 8 år,Jag skulle gärna vilja prata med någon i telefon ibland och träffas någongång.Min son har många kompisar och min man har kompisar också ,men jag har ingen i Höör där jag bor.
    Jag är inte krogtypen .
    Vore kul att ha någon utöver min man och son och prata med emellanåt.
    Prata om alla vardagliga ting roligt som ledsamt.
    Någon mer än jag måste det väl finnas i närheten åtminstone som saknar vänner.

    mvh hoppas på tur
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    hej!
    jag är 24 år och bor i hörby.
    har 2 barn.
    stora tjejen är 6år och lilla tjejen är 2månader.
    min "man" (inte gifta) och jag letar efter nånstans att bo tillsammans i höör men har inte haft nån tur än
    söker också en eller flera vänner som är mer mogna då de flesta i min ålder inte har så stor förståelse för livet som förälder och allt arbete, slit, glädje och gråa hårstrå det ger

    mvh
    Angelica
  4. 2
    hej!
    jag är 24 år och bor i hörby.
    har 2 barn.
    stora tjejen är 6år och lilla tjejen är 2månader.
    min "man" (inte gifta) och jag letar efter nånstans att bo tillsammans i höör men har inte haft nån tur än
    söker också en eller flera vänner som är mer mogna då de flesta i min ålder inte har så stor förståelse för livet som förälder och allt arbete, slit, glädje och gråa hårstrå det ger

    mvh
    Angelica
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Hej!

    Söker vänner att byta tankar med via tex msn eller mail. Har två barn. En pojke och en flicka född - 00 och 02. Hör gärna av er.

    Här är min E - mailadress och MSN: sä[email protected]
  6. 3
    Hej!

    Söker vänner att byta tankar med via tex msn eller mail. Har två barn. En pojke och en flicka född - 00 och 02. Hör gärna av er.

    Här är min E - mailadress och MSN: sä[email protected]
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Har bott ett tag i Höör nu har inte träffat någon kompis ännu saknar en person(Eller Fler) Att snacka med träffas över en fika kanske göra nåt kul någon gång.
    Jag är gift är 38 år och har en son på 8 år,Jag skulle gärna vilja prata med någon i telefon ibland och träffas någongång.Min son har många kompisar och min man har kompisar också ,men jag har ingen i Höör där jag bor.
    Jag är inte krogtypen .
    Vore kul att ha någon utöver min man och son och prata med emellanåt.
    Prata om alla vardagliga ting roligt som ledsamt.
    Någon mer än jag måste det väl finnas i närheten åtminstone som saknar vänner.

    mvh hoppas på tur
    Hej!

    Söker vänner att byta tankar med via tex msn eller mail. Har två barn. En pojke och en flicka född - 00 och 02. Hör gärna av er.

    Här är min E - mailadress och MSN: [email protected]
  8. 4
    Har bott ett tag i Höör nu har inte träffat någon kompis ännu saknar en person(Eller Fler) Att snacka med träffas över en fika kanske göra nåt kul någon gång.
    Jag är gift är 38 år och har en son på 8 år,Jag skulle gärna vilja prata med någon i telefon ibland och träffas någongång.Min son har många kompisar och min man har kompisar också ,men jag har ingen i Höör där jag bor.
    Jag är inte krogtypen .
    Vore kul att ha någon utöver min man och son och prata med emellanåt.
    Prata om alla vardagliga ting roligt som ledsamt.
    Någon mer än jag måste det väl finnas i närheten åtminstone som saknar vänner.

    mvh hoppas på tur
    Hej!

    Söker vänner att byta tankar med via tex msn eller mail. Har två barn. En pojke och en flicka född - 00 och 02. Hör gärna av er.

    Här är min E - mailadress och MSN: [email protected]

Liknande trådar

  1. Vänner i Lund med omnejd
    By Frank64 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-15, 21:10
  2. saknar vänner i Höör
    By go son 2002 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 14:59
  3. Nya vänner i Borås och omnejd
    By lavender_world in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 19:58
  4. Nya vänner Rättvik m omnejd
    By Mohs7 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-30, 12:33
  5. nya vänner i hörby med omnejd
    By skånetösen in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar