Stockholmsträff 18 el 19 maj
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Stockholmsträff 18 el 19 maj

    Nästa Stockholmsträff blir antingen den 19 eller 20 maj. Vad passar er? Jag ska kolla in någon restaurang längre fram. Bl.a. försöka hitta det vinotek som jag tror Elisha pratat om.

    Hoppas vi ses!
  2. 1
    Stockholmsträff 18 el 19 maj Nästa Stockholmsträff blir antingen den 19 eller 20 maj. Vad passar er? Jag ska kolla in någon restaurang längre fram. Bl.a. försöka hitta det vinotek som jag tror Elisha pratat om.

    Hoppas vi ses!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    nähä...

    det är nog inte meningen att jag ska kunna vara med nåt mer...
    åker till Norge med jobbet 18-20/5, ska hälsa på Kripos (vår motsvarighet i Norge).
    hoppas ni får kul!
    kraMyz
  4. 2
    nähä... det är nog inte meningen att jag ska kunna vara med nåt mer...
    åker till Norge med jobbet 18-20/5, ska hälsa på Kripos (vår motsvarighet i Norge).
    hoppas ni får kul!
    kraMyz
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Kan nog inte

    Med tanke på vad som händer framöver får jag passa, men jag vill också passa på att tacka så mycket för igår. Det var så himla kul att träffa er och få god mat. Men jag undrar fortfarande vem som fick alla blommor...
  6. 3
    Kan nog inte Med tanke på vad som händer framöver får jag passa, men jag vill också passa på att tacka så mycket för igår. Det var så himla kul att träffa er och få god mat. Men jag undrar fortfarande vem som fick alla blommor...
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Kan nog vilket som! Och tack för senast
  8. 4
    Kan nog vilket som! Och tack för senast
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Hmm nu blir jag lite fundersam på om du menar 18/19 eller 19/20... jag kan 18 maj iaf, så den dagen röstar jag på!
  10. 5
    Hmm nu blir jag lite fundersam på om du menar 18/19 eller 19/20... jag kan 18 maj iaf, så den dagen röstar jag på!
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    Vinoteket heter Terreno, och ligger på Scheelegatan!
  12. 6
    Vinoteket heter Terreno, och ligger på Scheelegatan!
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Vad jag snurrat till det. Det var 18 eller 19 vi pratade om senast :-).
  14. 7
    Vad jag snurrat till det. Det var 18 eller 19 vi pratade om senast :-).
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Jag kan bara den 19 maj nu. Som det ser ut just nu kan vara jag en dag och Mathea den andra dagen. Ska vi byta dagar? Nytt försök skulle kunna vara mån 31 maj eller tis 1 juni eller ons 2 juni. Vad tror ni?
  16. 8
    Jag kan bara den 19 maj nu. Som det ser ut just nu kan vara jag en dag och Mathea den andra dagen. Ska vi byta dagar? Nytt försök skulle kunna vara mån 31 maj eller tis 1 juni eller ons 2 juni. Vad tror ni?
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Nej, Dupin kunde ju också båda dagarna! Jag fortsätter snurra till det, tror jag behöver långhelg ;-). Fortfarande bara två som kan var och en av dagarna. Jag är öppen för att byta dagar.
  18. 9
    Nej, Dupin kunde ju också båda dagarna! Jag fortsätter snurra till det, tror jag behöver långhelg ;-). Fortfarande bara två som kan var och en av dagarna. Jag är öppen för att byta dagar.
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10
    Ddet går nog också bra - har inte mitt schema i huvudet, men om vi blir så få är det väl lika bra att prova ett nytt datum!
  20. 10
    Ddet går nog också bra - har inte mitt schema i huvudet, men om vi blir så få är det väl lika bra att prova ett nytt datum!
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11
    Jag kan den 19:e! Hoppas!
  22. 11
    Jag kan den 19:e! Hoppas!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Vad tycker ni, ska vi försöka flytta fram två veckor eller träffas på onsdag (jag, Elisha och Dupin)?
  24. 12
    Vad tycker ni, ska vi försöka flytta fram två veckor eller träffas på onsdag (jag, Elisha och Dupin)?
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13
    Jag kan tänka mig att träffas nu. Man vet aldrig vad som händer om två veckor ;-).
  26. 13
    Jag kan tänka mig att träffas nu. Man vet aldrig vad som händer om två veckor ;-).
  27. Medlem sedan
    Sep 2001
    #14
    Jag är lite osäker om onsdagen - måste ev jobba, så för min del kan vi gärna skjuta upp det. Annars blir det kanske bara ni, men som sagt är det lite osäkert.
  28. 14
    Jag är lite osäker om onsdagen - måste ev jobba, så för min del kan vi gärna skjuta upp det. Annars blir det kanske bara ni, men som sagt är det lite osäkert.
  29. Medlem sedan
    May 2005
    #15
    OK. Vi skjuter upp det. Jag börjar nämligen bli förkyld!
  30. 15
    OK. Vi skjuter upp det. Jag börjar nämligen bli förkyld!

Liknande trådar

  1. Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 22:07
  2. Ny Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-21, 15:43
  3. Stockholmsträff!
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 07:26
  4. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 08:01
  5. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar