Flyttad Sthlmsträff
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Flyttad Sthlmsträff

    Det var svårt att få till en träff denna vecka och jag tänkte försöka med nya datum.

    Hur är det med mån 31 maj, tis eller ons (1 - 2 juni)?
  2. 1
    Flyttad Sthlmsträff Det var svårt att få till en träff denna vecka och jag tänkte försöka med nya datum.

    Hur är det med mån 31 maj, tis eller ons (1 - 2 juni)?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    jag

    kan bara måndag 31/5
    kraMyz
  4. 2
    jag kan bara måndag 31/5
    kraMyz
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    Jag kan nog tisdag och onsdag, ev kan jag göra mig ledig måndagen. Vi får se när det blir så försöker jag fixa!
  6. 3
    Jag kan nog tisdag och onsdag, ev kan jag göra mig ledig måndagen. Vi får se när det blir så försöker jag fixa!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Om jag minns rätt nu (har inte kalendern här) så kan jag måndag och onsdag.
  8. 4
    Om jag minns rätt nu (har inte kalendern här) så kan jag måndag och onsdag.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Ingen annan som kan avgöra om valet faller på måndag eller onsdag? Hoppas på att Dupin kan frigöra måndagen! Jag avvaktar några dagar om ni inte tycker att vi måste bestämma dag nu?
  10. 5
    Ingen annan som kan avgöra om valet faller på måndag eller onsdag? Hoppas på att Dupin kan frigöra måndagen! Jag avvaktar några dagar om ni inte tycker att vi måste bestämma dag nu?
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    Vi har lite problem med sjukdom på jobbet, så det är lite svårare än vanligt att bli ledig på måndag. men jag ska försöka, annars hänger jag på nästa gång istället om det inte går!
  12. 6
    Vi har lite problem med sjukdom på jobbet, så det är lite svårare än vanligt att bli ledig på måndag. men jag ska försöka, annars hänger jag på nästa gång istället om det inte går!
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    Imorgon redan onsdag!

    Hoppsan hejsan, vad dagarna går fort ibland! Imorgon är det redan onsdag och inte har vi träffats ännu. Vad jag ser så kan Elisha och Dupin imorgon. Eller kunde. Vill ni träffas imorgon? Jag kan tänka mig att göra det. Jag kollar av imorgon.
  14. 7
    Imorgon redan onsdag! Hoppsan hejsan, vad dagarna går fort ibland! Imorgon är det redan onsdag och inte har vi träffats ännu. Vad jag ser så kan Elisha och Dupin imorgon. Eller kunde. Vill ni träffas imorgon? Jag kan tänka mig att göra det. Jag kollar av imorgon.
  15. Medlem sedan
    Sep 2001
    #8
    Nämen, jag som trodde att ni redan hade varit ute eftersom jag inte hörde något mer!
    Vi får hitta ett nytt datum, skulle ju vara kul att få till något före sommaren!
  16. 8
    Nämen, jag som trodde att ni redan hade varit ute eftersom jag inte hörde något mer!
    Vi får hitta ett nytt datum, skulle ju vara kul att få till något före sommaren!

Liknande trådar

  1. Sthlmsträff 14/9
    By myzpyz in forum Hitta nya vänner
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 09:58
  2. sthlmsträff!
    By Erika.m.3gullungar in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 20:52
  3. Sthlmsträff 11/7
    By myzpyz in forum Hitta nya vänner
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 09:25
  4. Sthlmsträff?
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 08:11
  5. Nån Sthlmsträff
    By --mm-- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 07:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar