Vänner Örebro
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Vänner Örebro

    Hej!
    Jag är en 25årig två barnsmamma som skulle vilja träffa lite nya vänner med eller utan barn spelar ingen större roll. Jag är glad och sprallig, tycker mycket om att prata och hitta på roliga saker både med barnen och utan. Finns det någon som är intresserad av att träffas ta en promenad eller ha en playdejt med barnen eller hitta på något annat roligt så snälla hör av er.

    / Malin
  2. 1
    Vänner Örebro Hej!
    Jag är en 25årig två barnsmamma som skulle vilja träffa lite nya vänner med eller utan barn spelar ingen större roll. Jag är glad och sprallig, tycker mycket om att prata och hitta på roliga saker både med barnen och utan. Finns det någon som är intresserad av att träffas ta en promenad eller ha en playdejt med barnen eller hitta på något annat roligt så snälla hör av er.

    / Malin
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Hör gärna av dig till mig! Jag är 28 år men har inga barn att ordna playdate med ännu dock. Väntar nr1 i oktober =) Jag brukar oxå se mig som sprallig, o mycket glad i promenader. Som sagt, hör av dig så fixar vi nått om du fortfarande är intresserad.
  4. 2
    Hör gärna av dig till mig! Jag är 28 år men har inga barn att ordna playdate med ännu dock. Väntar nr1 i oktober =) Jag brukar oxå se mig som sprallig, o mycket glad i promenader. Som sagt, hör av dig så fixar vi nått om du fortfarande är intresserad.

Liknande trådar

  1. Nya vänner i Örebro län / Lindesberg
    By Annette1970 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-02-05, 11:29
  2. vänners vänner som vill bli vänner
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 18:03
  3. Nya vänner i Örebro
    By Selma74 in forum Efterlysningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 13:44
  4. Vänner och vänners vänner på facebook
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 11:01
  5. Nya vänner Örebro (eller brevisar)
    By mamma i öret in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 23:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar