Icandy!
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Icandy!

    åh! barnvagnstorsk! en kund kom till mitt jobb med en Icandy i turkos/lime! I´m in loooove! men nu är mitt yngsta barn 2år så planerar vi inte fler barn för närvarande men den e så j**la snygg... *buhuuuuu*
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    Icandy! åh! barnvagnstorsk! en kund kom till mitt jobb med en Icandy i turkos/lime! I´m in loooove! men nu är mitt yngsta barn 2år så planerar vi inte fler barn för närvarande men den e så j**la snygg... *buhuuuuu*
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Ja, de är fina Förstår att du blev kär )
    Fast vi har beställt en i färgen Black Jack (brun/svart typ) Icandy till bebis som kommer i höst (vågade inte riktigt ta en sådan färgglad som turkos eller röd, det var de enda färger som jag kunde välja på...) det var den enda vagnen som gick in och fick plats bra så som vi ville i bilen, men inte gråter jag för det inte ;D
  4. 2
    Ja, de är fina Förstår att du blev kär )
    Fast vi har beställt en i färgen Black Jack (brun/svart typ) Icandy till bebis som kommer i höst (vågade inte riktigt ta en sådan färgglad som turkos eller röd, det var de enda färger som jag kunde välja på...) det var den enda vagnen som gick in och fick plats bra så som vi ville i bilen, men inte gråter jag för det inte ;D

Liknande trådar

  1. Icandy bra vagn?
    By Erahsmamma in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-11, 12:11
  2. ICandy fråga...
    By kicki_ek in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-30, 00:26
  3. iCandy
    By tuva06 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 15:38
  4. Icandy
    By Jeanikee in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 09:07
  5. iCandy Cherry
    By RebeccamedTilde in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar