Förslag på ovanliga killnamn..
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Förslag på ovanliga killnamn..

    Har så svårt att komma på något bra killnamn, behöver hjälp med alla möjliga förslag. Har några i huvudet som börjar på L och N. Tycker om Liam men känns som många döper sitt barn till det nu och Noel men känner tyvärr allt för bra en bebis som redan heter så...
    Tacksam för hjälp och förslag
  2. 1
    Förslag på ovanliga killnamn.. Har så svårt att komma på något bra killnamn, behöver hjälp med alla möjliga förslag. Har några i huvudet som börjar på L och N. Tycker om Liam men känns som många döper sitt barn till det nu och Noel men känner tyvärr allt för bra en bebis som redan heter så...
    Tacksam för hjälp och förslag
  3. Anonym
    #2
    Lars
    Ludvig
    Loke
    Leonard
    Nicholas
    Nils
    Nicholaus
    Nathan
    är mycket finare än Liam eller Noel
  4. 2
    Lars
    Ludvig
    Loke
    Leonard
    Nicholas
    Nils
    Nicholaus
    Nathan
    är mycket finare än Liam eller Noel
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Leopold
    Nico
    Natanael
    Laban
    Lavrans
    Melchior
    Malcolm
    Colm
    Kilian
  6. 3
    Leopold
    Nico
    Natanael
    Laban
    Lavrans
    Melchior
    Malcolm
    Colm
    Kilian
  7. Anonym
    #4
    Mina söner heter:

    Ante, Kelian, Lion & Hiro, dom är ovanliga
  8. 4
    Mina söner heter:

    Ante, Kelian, Lion & Hiro, dom är ovanliga
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Och Ivan, förlåt !
  10. 5
    Och Ivan, förlåt !
  11. Anonym
    #6
    Oj va dum jag är ! Glömmer en! Haha tack, jag pratade just med honom och så glömmer jag att skriva hans namn!
    Längesen man såg dig föresten, hur är det och hur mår familjen ?
  12. 6
    Oj va dum jag är ! Glömmer en! Haha tack, jag pratade just med honom och så glömmer jag att skriva hans namn!
    Längesen man såg dig föresten, hur är det och hur mår familjen ?
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Haha ingen fara Jo det är bara bra ! Och alla mår bra !
    Hur mår alla barnen ? Jag har ju inte sett Lion och Hiro på jätte länge! Dom måste vara stora nu !
  14. 7
    Haha ingen fara Jo det är bara bra ! Och alla mår bra !
    Hur mår alla barnen ? Jag har ju inte sett Lion och Hiro på jätte länge! Dom måste vara stora nu !
  15. Anonym
    #8
    Härligt ! Jo alla mår bra, och killarna börjar bli stora dom fyllde nyss 1, du såg la dom när dom va 7-8 månader det är ett tag sen, vi kan ju ses nu i sommar vi är lediga och så, så vi kan ju höras längre fram, hälsa mamma!
  16. 8
    Härligt ! Jo alla mår bra, och killarna börjar bli stora dom fyllde nyss 1, du såg la dom när dom va 7-8 månader det är ett tag sen, vi kan ju ses nu i sommar vi är lediga och så, så vi kan ju höras längre fram, hälsa mamma!
  17. Inte dum
    #9
    Vad många personligheter du verkar ha ;-) När ska du hålla dig till en? Det är inte första gången du glömmer att klicka i anonym-rutan vet du... ;-)
  18. 9
    Vad många personligheter du verkar ha ;-) När ska du hålla dig till en? Det är inte första gången du glömmer att klicka i anonym-rutan vet du... ;-)
  19. Medlem sedan
    Feb 2008
    #10
    Va pratar du om nu ? Eller hur menar du där ?
  20. 10
    Va pratar du om nu ? Eller hur menar du där ?
  21. Medlem sedan
    Feb 2008
    #11
    Menar du att jag skulle vara 2, så att jag fejkar att vara min faster? Haha, ja men jag kan ju fortsätta att skriva till mig själv då ? Haha, jag hade ju aldrig kommenterat det om jag inte visste att det var hon, för hur många har så många barn med samma namn? Hade ju varit pinsamt annars. + att jag vet att hon inte gillar när man rättar henne, därför skrev jag förlåt efter. Men ja, vissa kan ju inte vara tysta utan måste påpeka allt dom tror. Men så ni alla andra vet så är det min faster Nikki vi pratar om och inte en nr 2 av mig själv Folk -.-
  22. 11
    Menar du att jag skulle vara 2, så att jag fejkar att vara min faster? Haha, ja men jag kan ju fortsätta att skriva till mig själv då ? Haha, jag hade ju aldrig kommenterat det om jag inte visste att det var hon, för hur många har så många barn med samma namn? Hade ju varit pinsamt annars. + att jag vet att hon inte gillar när man rättar henne, därför skrev jag förlåt efter. Men ja, vissa kan ju inte vara tysta utan måste påpeka allt dom tror. Men så ni alla andra vet så är det min faster Nikki vi pratar om och inte en nr 2 av mig själv Folk -.-
  23. Inte dum
    #12
    Mm vi säger så va. Du glömde klicka i anonymrutan förut en gång tidigare där personen påstod sig ha en son som hette Kelian. Man måste inte ha barn för att prata namn här inne och det skulle bli så mycket roligare om alla bara var ärliga. Så visst, fortsätt skriva till dig själv om du tror att du kan övertyga oss här inne.
  24. 12
    Mm vi säger så va. Du glömde klicka i anonymrutan förut en gång tidigare där personen påstod sig ha en son som hette Kelian. Man måste inte ha barn för att prata namn här inne och det skulle bli så mycket roligare om alla bara var ärliga. Så visst, fortsätt skriva till dig själv om du tror att du kan övertyga oss här inne.
  25. Medlem sedan
    Feb 2008
    #13
    Hahahaha, vi säger så! Jag vet iaf vad som är sanning och inte och känner du mig och min faster ? Nej!
    Och vart skulle jag ha missat det innan ? Jag har inga barn. Har aldrig sagt att jag har barn. Sluta tro att du kan övertyga folk om att jag är fejk, antagligen är du just dum! Skriv inte mer till mig ! Blir bara jävligt sur när folk påpekar fel saker !
  26. 13
    Hahahaha, vi säger så! Jag vet iaf vad som är sanning och inte och känner du mig och min faster ? Nej!
    Och vart skulle jag ha missat det innan ? Jag har inga barn. Har aldrig sagt att jag har barn. Sluta tro att du kan övertyga folk om att jag är fejk, antagligen är du just dum! Skriv inte mer till mig ! Blir bara jävligt sur när folk påpekar fel saker !
  27. inte dum
    #14
    Avslutat medlemskap? Du har nog precis bevisat för mig och en del andra skulle jag tro, att du är just fejk. Eller ja, inte "iceDarling", men alla andra personligheter du spelar.
  28. 14
    Avslutat medlemskap? Du har nog precis bevisat för mig och en del andra skulle jag tro, att du är just fejk. Eller ja, inte "iceDarling", men alla andra personligheter du spelar.
  29. Anonym
    #15
    Eller så kanske hon gick ur för att det inte var lika kul att vara medlem längre när folk anklagar! Du borde faktiskt skämmas med tanke på att hon bara va ca 16-17 år, om det är sant nu då att det är hennes faster så tycker jag det var mycket elakt av dig! Och du kan dessutom inte själv stå för vad du säger. Eftersom du är anonym så är även det en annan personlighet! Eller hur? Du kan ju inte stå för vad du säger utan måste vara anonym! Tänk lite själv, tycker du kunde låta tjejen göra som hon vill, sanning eller inte!
  30. 15
    Eller så kanske hon gick ur för att det inte var lika kul att vara medlem längre när folk anklagar! Du borde faktiskt skämmas med tanke på att hon bara va ca 16-17 år, om det är sant nu då att det är hennes faster så tycker jag det var mycket elakt av dig! Och du kan dessutom inte själv stå för vad du säger. Eftersom du är anonym så är även det en annan personlighet! Eller hur? Du kan ju inte stå för vad du säger utan måste vara anonym! Tänk lite själv, tycker du kunde låta tjejen göra som hon vill, sanning eller inte!

Liknande trådar

  1. Förslag på ovanliga namn!
    By BaraSamantha in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-04, 23:21
  2. Killnamn! Hjälp mig med förslag, snälla!
    By ljungiz in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 09:26
  3. Tuffa, lite ovanliga killnamn?
    By DenDärAngie in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 23:03
  4. Ovanliga killnamn?
    By guppi in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 11:14
  5. Förslag på lite ovanliga namn önskas
    By Sara m 2 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 15:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar