min sambo
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    min sambo

    hej ja har varit tillsammans med min sammbo i 13 år , men hon har mycket bra kontakt med sitt x de har två barn tillsammans x bor i usa och hon åkte ditt, hon har alltid varit svartsjuk och blir arg bara man ser på en annan kvinna. hon åker ditt utan att fråga vad ja tycker om de hela. Hon bor hos sitt x som inte har en kvinna , frågan är om hon kommer att ha en sexuell relation , när man bor i samma hus så ser man varandras kroppar
  2. 1
    min sambo hej ja har varit tillsammans med min sammbo i 13 år , men hon har mycket bra kontakt med sitt x de har två barn tillsammans x bor i usa och hon åkte ditt, hon har alltid varit svartsjuk och blir arg bara man ser på en annan kvinna. hon åker ditt utan att fråga vad ja tycker om de hela. Hon bor hos sitt x som inte har en kvinna , frågan är om hon kommer att ha en sexuell relation , när man bor i samma hus så ser man varandras kroppar
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    omöjligt att svara på

    det finns, som jag ser det, tre alternativ:

    1. fråga henne
    2. lita på henne
    3. föreslå att du följer med, att hon lämnar barnen hos exet, och att ni två tar en semestertur i landet.
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  4. 2
    omöjligt att svara på det finns, som jag ser det, tre alternativ:

    1. fråga henne
    2. lita på henne
    3. föreslå att du följer med, att hon lämnar barnen hos exet, och att ni två tar en semestertur i landet.

Liknande trådar

  1. får min sambo ta tfp på min son?
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-19, 17:46
  2. Nu har ju jag sambo
    By adora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 16:38
  3. Om er sambo
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 12:41
  4. Min sambo
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 09:19
  5. Arg på min sambo!
    By Mikue bf 18/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar