carena double swing
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    carena double swing

    nån som har den? vill veta vad ni tycker om vagnen...
    nu har vi emmaljunga twin cerox( tro den hette så) 4 fasta hjul iaf. nu glider ju vagnen så lätt på snön, men till sommaren tro jag det blir så tungt så jag vill nog ha en vagn med rörliga hjul fram till, som på carenas double swing. eller finns det nån annan liknande vagn jag bör leta efter, kommer nog satsa på begagnat, blir såå mycket billigare alla kommentarer är jätte välkomna
  2. 1
    carena double swing nån som har den? vill veta vad ni tycker om vagnen...
    nu har vi emmaljunga twin cerox( tro den hette så) 4 fasta hjul iaf. nu glider ju vagnen så lätt på snön, men till sommaren tro jag det blir så tungt så jag vill nog ha en vagn med rörliga hjul fram till, som på carenas double swing. eller finns det nån annan liknande vagn jag bör leta efter, kommer nog satsa på begagnat, blir såå mycket billigare alla kommentarer är jätte välkomna
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    tror carenan och babytravle dublin är väldigt lika, skiljer en del i pris dock. vi är inne på en bt men ska kika mer i helgen
  4. 2
    tror carenan och babytravle dublin är väldigt lika, skiljer en del i pris dock. vi är inne på en bt men ska kika mer i helgen
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    du råkar inte veta vad en ny babytravel syskonvagn kostar? och vad kostar en liggdel?
    kan inte hitta pris nånstans
  6. 3
    du råkar inte veta vad en ny babytravel syskonvagn kostar? och vad kostar en liggdel?
    kan inte hitta pris nånstans
  7. Medlem sedan
    Jul 2010
    #4
    liggdelen kostar nog 995 tror jag, och vagnen har jag för mig ligger på någonstans kring 3500-4000
  8. 4
    liggdelen kostar nog 995 tror jag, och vagnen har jag för mig ligger på någonstans kring 3500-4000
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    ok, tack för svaret
  10. 5
    ok, tack för svaret
  11. Medlem sedan
    Jul 2010
    #6
    kikade på vagnar igår och såg att de tog 5499 för vagnen i våran babyproffsen-butik, mycket mer än jag hört av andra... liggdelen var även den dyrare än vad alla andra sagt till mig (1299), men ändå billigare än många andra syskonvagnar i samma stil
  12. 6
    kikade på vagnar igår och såg att de tog 5499 för vagnen i våran babyproffsen-butik, mycket mer än jag hört av andra... liggdelen var även den dyrare än vad alla andra sagt till mig (1299), men ändå billigare än många andra syskonvagnar i samma stil
  13. Medlem sedan
    Oct 2008
    #7
    ok, tack för upplysningen om man tex kollar urban jungel så är det ju mycket billigare med babytravel. kan ju vara så att babytravel varit lite billigare tidigare, allt blir ju bara dyrare hela tiden
  14. 7
    ok, tack för upplysningen om man tex kollar urban jungel så är det ju mycket billigare med babytravel. kan ju vara så att babytravel varit lite billigare tidigare, allt blir ju bara dyrare hela tiden

Liknande trådar

  1. Carena Double Swing?
    By Cinco in forum Bebissnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-11-15, 22:07
  2. Carena Double Swing?
    By Mamma_87 in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 19:32
  3. carena double swing
    By sessa79 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-17, 14:23
  4. Carena double swing?
    By ~Ida~ in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 19:42
  5. CARENA DOUBLE SWING
    By UNDRANDES in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 20:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar