Solig lördag...
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Solig lördag...

    Inte utan att jag tycker det är vackert trots all snö som dråsade ner för ett dygn sedan . Har inte kommit ur nattskjortan än, sitter i ett tankfullt tillstånd, fick ett mail igår kväll som jag inte vet hur jag ska besvara & det hör INTE till vanligheterna att jag får skrivkramp *skratt*. Handlar nog mest om att jag var beredd på att det skulle vara skrivet på ett sätt (det var ett svar på raka svar från mig) & så var det inte alls så utan kastade nytt ljus över situationen IGEN . Jaja, vem har sagt att livet ska vara enkelt?

    Men, lördag är det... Vad ska ni hitta på för nå´t? Jag ska in till stan för mat & prat framåt eftermiddagen, hoppas det blir trevligt.

    Ha en fin vinterlördag wherever U R!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  2. 1
    Solig lördag... Inte utan att jag tycker det är vackert trots all snö som dråsade ner för ett dygn sedan . Har inte kommit ur nattskjortan än, sitter i ett tankfullt tillstånd, fick ett mail igår kväll som jag inte vet hur jag ska besvara & det hör INTE till vanligheterna att jag får skrivkramp *skratt*. Handlar nog mest om att jag var beredd på att det skulle vara skrivet på ett sätt (det var ett svar på raka svar från mig) & så var det inte alls så utan kastade nytt ljus över situationen IGEN . Jaja, vem har sagt att livet ska vara enkelt?

    Men, lördag är det... Vad ska ni hitta på för nå´t? Jag ska in till stan för mat & prat framåt eftermiddagen, hoppas det blir trevligt.

    Ha en fin vinterlördag wherever U R!
  3. monka
    #2
    Jag arbetar hemma idag och sitter och är så nöjd över hur jag har det - i sommar kommer jag att ta ut arbetsdatorn på balkongen och testa om jag kan sitta ute tillomed!! Solen skiner, klarblå himmel... det känns rätt underbart

    I em ska jag ev till en kompis får kaffe med prat, i övrigt njuta av att vara hemma, kanske sätta upp en spegel eller två, plocka lite med grejjer som inte fått sin bestämda plats
  4. 2
    Jag arbetar hemma idag och sitter och är så nöjd över hur jag har det - i sommar kommer jag att ta ut arbetsdatorn på balkongen och testa om jag kan sitta ute tillomed!! Solen skiner, klarblå himmel... det känns rätt underbart

    I em ska jag ev till en kompis får kaffe med prat, i övrigt njuta av att vara hemma, kanske sätta upp en spegel eller två, plocka lite med grejjer som inte fått sin bestämda plats
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    #3
    Toppenväder i Karlstad också! Yngsta dottern åkte just med en kompis till stan för att handla present åt en klasskompis som ska ha fest i kväll. Själv har jag hunnit dammsuga men nu ska jag ut i solen!
    Ex-särbon skickade sms imorse och vill älska. Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte....
  6. 3
    Toppenväder i Karlstad också! Yngsta dottern åkte just med en kompis till stan för att handla present åt en klasskompis som ska ha fest i kväll. Själv har jag hunnit dammsuga men nu ska jag ut i solen!
    Ex-särbon skickade sms imorse och vill älska. Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte....

Liknande trådar

  1. Härlig solig lördag!
    By cat m Vilgot o Molly in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 10:40
  2. Solig lördag!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 17:41
  3. En skön & solig lördag
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 09:06
  4. Ha en solig
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 11:07
  5. Solig dag.
    By yrroz in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 07:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar