sex efter 60
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    sex efter 60

    Vill klaga på att vårt samhälle fortfarande tycker att när du fyllt 60 är sex tabu.LÖJLIGT!!! min mening är att då kommer njutningen till sin fulla rätt.Men vem vill gå i säng med en "gamling" på65 vårar? Jämnåriga säkert.Men yngre då??
  2. 1
    sex efter 60 Vill klaga på att vårt samhälle fortfarande tycker att när du fyllt 60 är sex tabu.LÖJLIGT!!! min mening är att då kommer njutningen till sin fulla rätt.Men vem vill gå i säng med en "gamling" på65 vårar? Jämnåriga säkert.Men yngre då??
  3. Anonym kvinna
    #2
    Är det verkligen så?? Jag är en kvinna på 52 år som är otroligt kär i en man på 60...åldern spelar dock inte mig någon roll..jag har en jättestor sexlust och han med..Han är helt underbar på alla sätt och vis. Nu är ju inte jag heller ung förstås..så jag tycker inte 60-65 är gammalt..
  4. 2
    Är det verkligen så?? Jag är en kvinna på 52 år som är otroligt kär i en man på 60...åldern spelar dock inte mig någon roll..jag har en jättestor sexlust och han med..Han är helt underbar på alla sätt och vis. Nu är ju inte jag heller ung förstås..så jag tycker inte 60-65 är gammalt..
  5. monka
    #3
    Jag tror inte en sekund på ett sånt tabu, men varför menar du att yngre skulle vilja gå i säng med en 65åring?? Jag tänder på de som jag känner mig liksinnad med, och det gör jag inte med en som är 20 år äldre.
  6. 3
    Jag tror inte en sekund på ett sånt tabu, men varför menar du att yngre skulle vilja gå i säng med en 65åring?? Jag tänder på de som jag känner mig liksinnad med, och det gör jag inte med en som är 20 år äldre.
  7. Black_sun
    #4
    Eftersom jag hela tiden blir äldre i kroppen, men yngre i knoppen så hoppas jag verkligen att TABU mot sex när man kommer till åren ändrar sig...
    Vi har ju en tendens att leva längre och längre - Jag som älskar sex kommer i alla fall att njuta så länge min kropp inte säger stopp på något sätt...Själva TABU;t kommer nog att försvinna genom att kommande generationer blir äldre...

    Känner en del äldre Kvinnor som föredrar yngre män, så känn inte skam eller uppgivenhet - Där finns män som gillar erfarna Kvinnor...

    Lycka till...
  8. 4
    Eftersom jag hela tiden blir äldre i kroppen, men yngre i knoppen så hoppas jag verkligen att TABU mot sex när man kommer till åren ändrar sig...
    Vi har ju en tendens att leva längre och längre - Jag som älskar sex kommer i alla fall att njuta så länge min kropp inte säger stopp på något sätt...Själva TABU;t kommer nog att försvinna genom att kommande generationer blir äldre...

    Känner en del äldre Kvinnor som föredrar yngre män, så känn inte skam eller uppgivenhet - Där finns män som gillar erfarna Kvinnor...

    Lycka till...

Liknande trådar

  1. Gravid efter dagen-efter-piller?
    By Anonym1 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 19:25
  2. Gravid efter dagen efter piller?
    By Anonym1 in forum Abort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 18:57
  3. Blöder efter dagen efter piller
    By Undrande in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 14:46
  4. blödningar efter dagen-efter-piller
    By törnrosa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 12:18
  5. blödningar efter dagen-efter-piller
    By törnrosa in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 13:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar