en tjej som älskar sex..
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    en tjej som älskar sex..

    Kan en tjej älska tjej och ändå ha ett seriöst förhållnde? Jag har den erfarenheten att män blir skraja när ens kvinna älskar sex för dom tror vi ska söka oss till nån annan när förhållandet har på gått en stund. Vad ska jag göra? jag älskar sex, men vill ha ett seriöst förhållande och bara ha sex med min man...
  2. 1
    en tjej som älskar sex.. Kan en tjej älska tjej och ändå ha ett seriöst förhållnde? Jag har den erfarenheten att män blir skraja när ens kvinna älskar sex för dom tror vi ska söka oss till nån annan när förhållandet har på gått en stund. Vad ska jag göra? jag älskar sex, men vill ha ett seriöst förhållande och bara ha sex med min man...
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Börja med att tala klarspråk

    en man som är säker på sig själv tycker snarare det är positivt än oroande.
    Bara måste...... allt....
  4. 2
    Börja med att tala klarspråk en man som är säker på sig själv tycker snarare det är positivt än oroande.
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Ja! det är sant.. har väl inte hittat säkra män än
  6. 3
    Ja! det är sant.. har väl inte hittat säkra män än
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4

    Leta på :)

    det finns såna med
    Bara måste...... allt....
  8. 4
    Leta på :) det finns såna med
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Säger som ovan, säg att du gillar sex o vill ha sex men kom ihåg det är på bådas villkor.

    Sexa på du men gör det säkert
  10. 5
    Säger som ovan, säg att du gillar sex o vill ha sex men kom ihåg det är på bådas villkor.

    Sexa på du men gör det säkert
  11. Medlem sedan
    Mar 2011
    #6
    ok inga problem med det, bara visa att det är han du älskar.
  12. 6
    ok inga problem med det, bara visa att det är han du älskar.
  13. Medlem sedan
    Jan 2010
    #7
    Jag har träffat en sådan tjej är inte speciellt säker på mig själv.. eller trodde i alla fall inte det

    Vi är väl rätt lika också

    Sedan beror det på hur hon är också. Min tjej har hela tiden i andra förhållande fått dra ner på mysandet och "klängandet" men jag trivs med det

    Det gäller "bara" att hitta en man trivs med i allt och är ärlig..
  14. 7
    Jag har träffat en sådan tjej är inte speciellt säker på mig själv.. eller trodde i alla fall inte det

    Vi är väl rätt lika också

    Sedan beror det på hur hon är också. Min tjej har hela tiden i andra förhållande fått dra ner på mysandet och "klängandet" men jag trivs med det

    Det gäller "bara" att hitta en man trivs med i allt och är ärlig..
  15. Medlem sedan
    Mar 2011
    #8
    Ja!! jag visar dom att jag älskar dom och är väldigt trogen och ser bara dom och visar dom respekt och i början av förhållandet avgudar dom det och det blir väldigt passionerat, men efter ett tag kommer problemen. Jag har alltid dragit blickar till mig och folk säger att det beror på min utstrålning, men vet inte. När jag är i ett förhållande så möter jag inte dom här blickarna men det hjälps inte pga att jag gillar sex ser mina pojkvänner framför sig hur jag tar en snabbis på toan på jobbet. Det är så irreterande dom litar inte på mig på grund av att jag älskar sex.
  16. 8
    Ja!! jag visar dom att jag älskar dom och är väldigt trogen och ser bara dom och visar dom respekt och i början av förhållandet avgudar dom det och det blir väldigt passionerat, men efter ett tag kommer problemen. Jag har alltid dragit blickar till mig och folk säger att det beror på min utstrålning, men vet inte. När jag är i ett förhållande så möter jag inte dom här blickarna men det hjälps inte pga att jag gillar sex ser mina pojkvänner framför sig hur jag tar en snabbis på toan på jobbet. Det är så irreterande dom litar inte på mig på grund av att jag älskar sex.
  17. Medlem sedan
    Jan 2010
    #9
    hm det låter som de har dåligt själv förtroende. Jag ser det väl som att så länge vi har sex och jag tillfredställer henne så har jag inte ens en tanke på att hon ens skulle vilja (hon är ändå mättad haha)
  18. 9
    hm det låter som de har dåligt själv förtroende. Jag ser det väl som att så länge vi har sex och jag tillfredställer henne så har jag inte ens en tanke på att hon ens skulle vilja (hon är ändå mättad haha)
  19. Black_sun
    #10
    Självklart...
    Men prata med Din man först...Är ni bara trygga i ert förhållande så bör det inte vara nått problem...

    Rock on...
  20. 10
    Självklart...
    Men prata med Din man först...Är ni bara trygga i ert förhållande så bör det inte vara nått problem...

    Rock on...

Liknande trådar

  1. Älskar/Älskar inte?Uppskattning??
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-07-17, 21:26
  2. Tjej/tjej eller Tjej/kille?
    By Grodan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 14:54
  3. Tjej/tjej eller Tjej/kille?
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 14:32
  4. Älskar/älskar inte
    By Mamma T in forum Styvfamiljer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 17:35
  5. Älskar, älskar inte?
    By Förvirrad mami in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 23:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar