Datorhjälp!
Singelmingel
  1. Anonym
    #1

    Datorhjälp!

    Jag hade en profil på Spraydate några dagar men stängde sedan ner den. Nu kommer jag inte alls in på sidan, blev lite nyfiken och ville bara kolla om killen jag dejtar därifrån nu har kvar sin profil.

    Man ska ju kunna återuppväcka sin profil inom 6 månader ,men det blir bara ett felmeddelande för mig som säger:

    "Sidan dirigeras om felaktigt
    Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.

    * Det här problemet kan ibland uppstå om du inaktiverat eller nekat att ta
    emot kakor."


    Hur fixar jag till det här???
    Hjälp!!!
  2. 1
    Datorhjälp! Jag hade en profil på Spraydate några dagar men stängde sedan ner den. Nu kommer jag inte alls in på sidan, blev lite nyfiken och ville bara kolla om killen jag dejtar därifrån nu har kvar sin profil.

    Man ska ju kunna återuppväcka sin profil inom 6 månader ,men det blir bara ett felmeddelande för mig som säger:

    "Sidan dirigeras om felaktigt
    Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.

    * Det här problemet kan ibland uppstå om du inaktiverat eller nekat att ta
    emot kakor."


    Hur fixar jag till det här???
    Hjälp!!!
  3. Anonym
    #2
    Tillit i sin finaste och renaste form. ;-)
  4. 2
    Tillit i sin finaste och renaste form. ;-)
  5. Anonym (ts)
    #3
    Jovisst men jag vill inte gäräna fråga honom rakt ut, så ingående är inte vår kontakt efter tre träffar. Jag kände bara för egen del att jag inte riktigt hörde hemma där på alla sätt.

    Varför inte försöka förstå??? Och kanske hjälpa?
  6. 3
    Jovisst men jag vill inte gäräna fråga honom rakt ut, så ingående är inte vår kontakt efter tre träffar. Jag kände bara för egen del att jag inte riktigt hörde hemma där på alla sätt.

    Varför inte försöka förstå??? Och kanske hjälpa?
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Aktivera cookies

    I Firefox, välj från menyn Verktyg | Inställningar.
    Klicka på fjärde fliken, "Sekretess".
    Där hittar du en kryssruta för att acceptera cookies, kakor: "Tillåt att webbplatser lagrar kakor".

    I normalfallet är den dock ikryssad och om den är det är det något annat fel.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Aktivera cookies I Firefox, välj från menyn Verktyg | Inställningar.
    Klicka på fjärde fliken, "Sekretess".
    Där hittar du en kryssruta för att acceptera cookies, kakor: "Tillåt att webbplatser lagrar kakor".

    I normalfallet är den dock ikryssad och om den är det är det något annat fel.
  9. monka
    #5
    JAg kan kolla åt dig
  10. 5
    JAg kan kolla åt dig
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Detta hände mig med och var ett resultat av att jag hade klickat på fel länk. När jag tog bort alla cookies fungerade allt bra igen.
  12. 6
    Detta hände mig med och var ett resultat av att jag hade klickat på fel länk. När jag tog bort alla cookies fungerade allt bra igen.

Liknande trådar

  1. Datorhjälp?
    By Mimisoul in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-17, 10:13
  2. Datorhjälp!!!!!
    By Evita in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 12:35
  3. Datorhjälp
    By johannajo in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 13:30
  4. Datorhjälp !
    By kanijo in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 20:45
  5. Datorhjälp!
    By Cattis in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar