Tänd ett ljus för Linda!
Singelmingel
  1. Misell
    #1

    Tänd ett ljus för Linda!

    Linda var en gammal Aff:are som framför allt befann sig i ankomstgrupperna.
    Jag ramlade in på hennes blogg av en ren slump, men när jag väl hade gjort det så var jag fast i hennes fruktansvärda öde.
    Hon och hennes man Lars har sammanlagt fyra barn tillsammans varav de två yngsta bara är strax över två respektive ett år gamla.
    Idag gick tyvärr Linda bort efter att ha kämpat mot inflammatorisk bröstcancer i 16 månader. Hon fick diagnosen när hon väntade sin yngste son.
    Hon bloggade flitigt om sin sjukdom och lyckades beröra väldigt många på vägen.
    Hennes insamling till cancerfonden är nu uppe i över 100.000 kr.

    Ikväll tänder jag ett ljus för henne och skänker hennes fina familj en extra tanke.

    http://lindaskriver.blogspot.com/
  2. 1
    Tänd ett ljus för Linda! Linda var en gammal Aff:are som framför allt befann sig i ankomstgrupperna.
    Jag ramlade in på hennes blogg av en ren slump, men när jag väl hade gjort det så var jag fast i hennes fruktansvärda öde.
    Hon och hennes man Lars har sammanlagt fyra barn tillsammans varav de två yngsta bara är strax över två respektive ett år gamla.
    Idag gick tyvärr Linda bort efter att ha kämpat mot inflammatorisk bröstcancer i 16 månader. Hon fick diagnosen när hon väntade sin yngste son.
    Hon bloggade flitigt om sin sjukdom och lyckades beröra väldigt många på vägen.
    Hennes insamling till cancerfonden är nu uppe i över 100.000 kr.

    Ikväll tänder jag ett ljus för henne och skänker hennes fina familj en extra tanke.

    http://lindaskriver.blogspot.com/
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Så sorgligt och orättvist! Har också läst hennes blogg från och till och hennes kämparglöd och optimism var beundransvärd! Ska också tända ett ljus för henne.
  4. 2
    Så sorgligt och orättvist! Har också läst hennes blogg från och till och hennes kämparglöd och optimism var beundransvärd! Ska också tända ett ljus för henne.
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    Usch, vad tragiskt! Har läst bloggen lite från och till - på sistone mest från så jag hade missat att det var så illa

    Tänder ett ljus här hemma ikväll!
  6. 3
    Usch, vad tragiskt! Har läst bloggen lite från och till - på sistone mest från så jag hade missat att det var så illa

    Tänder ett ljus här hemma ikväll!
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Usch, så sorgligt

    Jag har inte följt bloggen men det är ju lika sorgligt för det, man skall inte behöva dö så ung och särskilt inte när man har små barn!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Usch, så sorgligt Jag har inte följt bloggen men det är ju lika sorgligt för det, man skall inte behöva dö så ung och särskilt inte när man har små barn!
  9. Misell
    #5
    Nej det ska man inte! Tänker på de små barnen...de kommer väl inte ens att minnas henne!
  10. 5
    Nej det ska man inte! Tänker på de små barnen...de kommer väl inte ens att minnas henne!
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    Usch vilken klump jag fick i magen nu. Det kan inte vara sant!
    Jag känner inte Linda men har följt hennes blogg till och från i många år.
    Sänder en tanke till hennes barn och familj. Världen är orättvis.
  12. 6
    Usch vilken klump jag fick i magen nu. Det kan inte vara sant!
    Jag känner inte Linda men har följt hennes blogg till och från i många år.
    Sänder en tanke till hennes barn och familj. Världen är orättvis.
  13. Medlem sedan
    Mar 2011
    #7
    ursch! fy tusan
  14. 7
    ursch! fy tusan

Liknande trådar

  1. Tänd ett ljus för Linda!
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 19:31
  2. tänd ett ljus
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-01, 21:11
  3. Tänd ett ljus kl 21
    By Mamma A med lilla C in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 18:10
  4. Tänd ett ljus
    By LiZ. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 17:02
  5. Tänd ett ljus (OT)
    By AnnaC m 3 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar