Fantiserar om wet
Sex & erotik
  1. Vår dröm
    #1

    Fantiserar om wet

    Jag har länge fantiserat om wet. Har hittat bilder och filmer på nätet som tänder mig oerhört. MEN jag skulle aldrig våga föreslå det här för min sambo. Jag bara vet att han skulle slå bak ut.
    Nån annan som får hålla tillbaka drömmar pga sin partner?

    PS det här är inget jag lider av eller som förstör vårt förhållande, men tråkigt är det.
  2. 1
    Fantiserar om wet Jag har länge fantiserat om wet. Har hittat bilder och filmer på nätet som tänder mig oerhört. MEN jag skulle aldrig våga föreslå det här för min sambo. Jag bara vet att han skulle slå bak ut.
    Nån annan som får hålla tillbaka drömmar pga sin partner?

    PS det här är inget jag lider av eller som förstör vårt förhållande, men tråkigt är det.
  3. Våt kvinna
    #2
    För några år sen hade jag nog också slagit bak ut. Men sen några år är wet ett vanligt inslag i vårt liv. Vet inte hur det började men nu kan vi knappt duscha tillsammans utan att kissa på varandra. Det är inte något sexuellt utan mer.. ja jag kan inte förklara riktigt.
  4. 2
    För några år sen hade jag nog också slagit bak ut. Men sen några år är wet ett vanligt inslag i vårt liv. Vet inte hur det började men nu kan vi knappt duscha tillsammans utan att kissa på varandra. Det är inte något sexuellt utan mer.. ja jag kan inte förklara riktigt.
  5. Anonym
    #3
    Såklart man har fantasier. Wet hör inte till mina men tur att vi är olika :-)
    Däremot skulle jag vilja ge henne några handflator över skinkan så hon blir lite lätt röd Rumpan ska jag låta bli, tycker hon. Alltså Analen. Men det är inga stora problem
  6. 3
    Såklart man har fantasier. Wet hör inte till mina men tur att vi är olika :-)
    Däremot skulle jag vilja ge henne några handflator över skinkan så hon blir lite lätt röd Rumpan ska jag låta bli, tycker hon. Alltså Analen. Men det är inga stora problem
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Nu är det inte Wet som jag fantiserar om men självklart finns det vissa fantasier som min partner inte är intresserad av. Jag skulle gärna testa att ha sex med 2 män som hänger sig helt åt mig (inte åt varandra). Den däremot är lite svår att förverkliga eftersom min karl inte riktigt är på humör att dela med sig av mig.
    Det är inget jag tjatar om utan jag tror att den dagen kanske kan komma någon gång i framtiden om jag har tur.
    De flesta förhållanden utvecklas med tiden och då även på det sexuella planet. Jag förväntar mig inte att mitt sexliv kommer se likadant ut resten av livet även om jag har samma partner. Han förändras och det gör jag med.
    Förhoppningsvis vågar du berätta om din fantasi och även om han inte är intresserad nu så kanske du väcker hans intresse, och vips vem vet vad ni gör om 2 år
  8. 4
    Nu är det inte Wet som jag fantiserar om men självklart finns det vissa fantasier som min partner inte är intresserad av. Jag skulle gärna testa att ha sex med 2 män som hänger sig helt åt mig (inte åt varandra). Den däremot är lite svår att förverkliga eftersom min karl inte riktigt är på humör att dela med sig av mig.
    Det är inget jag tjatar om utan jag tror att den dagen kanske kan komma någon gång i framtiden om jag har tur.
    De flesta förhållanden utvecklas med tiden och då även på det sexuella planet. Jag förväntar mig inte att mitt sexliv kommer se likadant ut resten av livet även om jag har samma partner. Han förändras och det gör jag med.
    Förhoppningsvis vågar du berätta om din fantasi och även om han inte är intresserad nu så kanske du väcker hans intresse, och vips vem vet vad ni gör om 2 år
  9. pain and pleasure
    #5
    OJ, en dröm jag har. två män på en kvinna. kanske få känna en hård i min hand?
    Lite bs kanske man är? :-) Men bara lite
  10. 5
    OJ, en dröm jag har. två män på en kvinna. kanske få känna en hård i min hand?
    Lite bs kanske man är? :-) Men bara lite
  11. Medlem sedan
    Mar 2011
    #6
    men fantasier är bara fantasier för mig, vet inte om jag vill förverkliga dom ens. Kanske i framtiden?
  12. 6
    men fantasier är bara fantasier för mig, vet inte om jag vill förverkliga dom ens. Kanske i framtiden?
  13. monka
    #7
    För mig har det blivit en kick att förverkliga fantasier.... nästan alla jag hade har jag upplevt med L som jag var med... oj så konstigt jag saknar honom
  14. 7
    För mig har det blivit en kick att förverkliga fantasier.... nästan alla jag hade har jag upplevt med L som jag var med... oj så konstigt jag saknar honom
  15. Medlem sedan
    Mar 2011
    #8
    Nu blev jag nyfiken vad var det för fantasier ni förverkligade?
  16. 8
    Nu blev jag nyfiken vad var det för fantasier ni förverkligade?
  17. monka
    #9
    Hahaha, de är bara hans och mina och så får alla andra fundera vad det kan ha varit. En del av hans fantasier blev mina med, liksom en del av mina blev hans.... Det är förunderligt vad man kan få till när man vågar prata med varandra
  18. 9
    Hahaha, de är bara hans och mina och så får alla andra fundera vad det kan ha varit. En del av hans fantasier blev mina med, liksom en del av mina blev hans.... Det är förunderligt vad man kan få till när man vågar prata med varandra
  19. Medlem sedan
    Mar 2011
    #10
    näää vad tråkigt, ville ju höra lite
  20. 10
    näää vad tråkigt, ville ju höra lite
  21. monka
    #11
    Ok då, men jag viskar det bara *pspspspspsps*
  22. 11
    Ok då, men jag viskar det bara *pspspspspsps*
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Jag har haft, och har, fullt med fantasier och berättar alla för min fru. En del förverkligar vi och en del är hon inte intresserad av.
    Till exempel har jag föreslagit wet, inte för att det är en stor grej för mig utan mer av allmän nyfikenhet, men det var hon inte nyfiken på.
    En till i sängen, man eller kvinna, skulle också vara spännande men så blir det nog inte.
    Det är OK. Vi har så roligt ändå.
    Förstår din frustration, men det är nog bara att acceptera.
    Fast du har ju faktiskt inte frågat ännu...
  24. 12
    Jag har haft, och har, fullt med fantasier och berättar alla för min fru. En del förverkligar vi och en del är hon inte intresserad av.
    Till exempel har jag föreslagit wet, inte för att det är en stor grej för mig utan mer av allmän nyfikenhet, men det var hon inte nyfiken på.
    En till i sängen, man eller kvinna, skulle också vara spännande men så blir det nog inte.
    Det är OK. Vi har så roligt ändå.
    Förstår din frustration, men det är nog bara att acceptera.
    Fast du har ju faktiskt inte frågat ännu...
  25. Medlem sedan
    Mar 2011
    #13
    högre hehe
  26. 13
    högre hehe
  27. Anonym
    #14
    Det lär nog vara så att den ene drömmer den andra drömmer också men om andra saker. Själv har jag inte letat efter partner att förverkliga vissa saker med men nu har det slumpat sig så att h*n är lite UG inte mig emot men jag får ju inte prova på att vara UG Ingen stor sak men ändå Tror h*n vill prova på trekant vilket jag sa Ok till för ett år sedan men jag inser nu att jag är så dödligt kär att jag skulle aldrig komma över att ha sett min partner njuta av en annan så där gör jag motstånd
  28. 14
    Det lär nog vara så att den ene drömmer den andra drömmer också men om andra saker. Själv har jag inte letat efter partner att förverkliga vissa saker med men nu har det slumpat sig så att h*n är lite UG inte mig emot men jag får ju inte prova på att vara UG Ingen stor sak men ändå Tror h*n vill prova på trekant vilket jag sa Ok till för ett år sedan men jag inser nu att jag är så dödligt kär att jag skulle aldrig komma över att ha sett min partner njuta av en annan så där gör jag motstånd

Liknande trådar

  1. Fantiserar
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:41
  2. Vad fantiserar män om?
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-30, 13:30
  3. Fantiserar..
    By Sowed in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 11:36
  4. Min son fantiserar
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 16:53
  5. Fantiserar om färger
    By Matilda m. William in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar