Fantiserar
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Fantiserar

    Fantiserar ni ofta om att andra är med när du och din partner har sex?
    Eller "räcker" det med bara att tänka på honom och vara "här och nu"?
    Får nästan dåligt samvete när jag ibland tänker att det är ngn som tittar på när jag och min kille har sex. Det är oftast ingen specifik som är "med". Ibalnd ngt ex.
    Men det ger mig dåligt samvete. Behöver man ha det eller är det vanligt att man tänker och fantiserar?
  2. 1
    Fantiserar Fantiserar ni ofta om att andra är med när du och din partner har sex?
    Eller "räcker" det med bara att tänka på honom och vara "här och nu"?
    Får nästan dåligt samvete när jag ibland tänker att det är ngn som tittar på när jag och min kille har sex. Det är oftast ingen specifik som är "med". Ibalnd ngt ex.
    Men det ger mig dåligt samvete. Behöver man ha det eller är det vanligt att man tänker och fantiserar?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Tycker du inte ska ha dåligt samvete. Det är ju egentligen en fantasi du lever ut och då är ju din partner med. Sedan om han inte vet om att du fantiserar att någon tittar på är ju inte så farligt.
    Har själv alla möjliga tankar och fantasier ibland när jag har sex. Inte alltid utan ibland när jag är på det humöret.

    Kan fantiserar om att min karl är en sträng lärare och jag en elev som han inte kan låta vara eller att någon står i bakgrunden och väntar på att få komma med och leka.
    Hjärnan är ju en enorm G-punkt så varför inte använda den?
    För att man lägger till några element betyder ju inte att man är här och nu!
  4. 2
    Tycker du inte ska ha dåligt samvete. Det är ju egentligen en fantasi du lever ut och då är ju din partner med. Sedan om han inte vet om att du fantiserar att någon tittar på är ju inte så farligt.
    Har själv alla möjliga tankar och fantasier ibland när jag har sex. Inte alltid utan ibland när jag är på det humöret.

    Kan fantiserar om att min karl är en sträng lärare och jag en elev som han inte kan låta vara eller att någon står i bakgrunden och väntar på att få komma med och leka.
    Hjärnan är ju en enorm G-punkt så varför inte använda den?
    För att man lägger till några element betyder ju inte att man är här och nu!
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    Tror faktiskt att jag ska testa det. Låter som en bra krydda
  6. 3
    Tror faktiskt att jag ska testa det. Låter som en bra krydda
  7. Anonym jag med
    #4
    När jag har sex med honom behöver jag inte fantisera. Men när jag onanerar behöver jag det, och det är inte alltid sådana fantasier som jag egentligen skulle vilja/kunna stå för. (lyckligvis behöver jag inte avslöja dem för någon)

    Min man är öppen med att han blir jättkåt av tanken på att ha sex i samma rum som andra par eller trekant och allt dylikt. I början av vårat förhållade blev jag sårad, nu har jag bara accepterat att vi är olika.
  8. 4
    När jag har sex med honom behöver jag inte fantisera. Men när jag onanerar behöver jag det, och det är inte alltid sådana fantasier som jag egentligen skulle vilja/kunna stå för. (lyckligvis behöver jag inte avslöja dem för någon)

    Min man är öppen med att han blir jättkåt av tanken på att ha sex i samma rum som andra par eller trekant och allt dylikt. I början av vårat förhållade blev jag sårad, nu har jag bara accepterat att vi är olika.
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Fantasier är bra för de är just fantasier. Inget du behöver skämmas för.
  10. 5
    Fantasier är bra för de är just fantasier. Inget du behöver skämmas för.
  11. Medlem sedan
    Mar 2009
    #6
    Rent språkligt skilljer jag och min kvinna på fantasier och drömmar.
    Fantasier är sånt man inte vill göra kanske inte ens dela med sig av till sin partner.
    Drömmar ska förverkligas kanske inte nu men troligen senare
  12. 6
    Rent språkligt skilljer jag och min kvinna på fantasier och drömmar.
    Fantasier är sånt man inte vill göra kanske inte ens dela med sig av till sin partner.
    Drömmar ska förverkligas kanske inte nu men troligen senare
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    Bra distinktion.
  14. 7
    Bra distinktion.
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8
    Den typen av fantasi ser jag inte som något problem. Däremot när man läser om att folk fantiserar om att de har sex tex med grannen, i stället för med partnern, då tycker jag inte det låter så kul, precis.
  16. 8
    Den typen av fantasi ser jag inte som något problem. Däremot när man läser om att folk fantiserar om att de har sex tex med grannen, i stället för med partnern, då tycker jag inte det låter så kul, precis.
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #9

    Hög procent

    Fantiserar ni ofta om att andra är med när du och din partner har sex?
    Eller "räcker" det med bara att tänka på honom och vara "här och nu"?
    Får nästan dåligt samvete när jag ibland tänker att det är ngn som tittar på när jag och min kille har sex. Det är oftast ingen specifik som är "med". Ibalnd ngt ex.
    Men det ger mig dåligt samvete. Behöver man ha det eller är det vanligt att man tänker och fantiserar?
    Hörde någon gång hur hög procent av alla människor som fantiserar om andra då de har sex och svaret var sjukt högt. Minns inte exakt men över 80%---så ta det hela med ro...
  18. 9
    Hög procent
    Fantiserar ni ofta om att andra är med när du och din partner har sex?
    Eller "räcker" det med bara att tänka på honom och vara "här och nu"?
    Får nästan dåligt samvete när jag ibland tänker att det är ngn som tittar på när jag och min kille har sex. Det är oftast ingen specifik som är "med". Ibalnd ngt ex.
    Men det ger mig dåligt samvete. Behöver man ha det eller är det vanligt att man tänker och fantiserar?
    Hörde någon gång hur hög procent av alla människor som fantiserar om andra då de har sex och svaret var sjukt högt. Minns inte exakt men över 80%---så ta det hela med ro...
  19. Black_sun
    #10
    Alltid med min Älskade och med fokus på Henne...
    Har nog aldrig fantiserat om någon annan vid älskog med de kvinnor jag varit med...
  20. 10
    Alltid med min Älskade och med fokus på Henne...
    Har nog aldrig fantiserat om någon annan vid älskog med de kvinnor jag varit med...

Liknande trådar

  1. Fantiserar om wet
    By Vår dröm in forum Sex & erotik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-04-26, 19:49
  2. Vad fantiserar män om?
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-30, 13:30
  3. Fantiserar..
    By Sowed in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 11:36
  4. Min son fantiserar
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 16:53
  5. Fantiserar om färger
    By Matilda m. William in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar