rabbits, skönt eller?
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    rabbits, skönt eller?

    sitter och tittar på något som heter rabbit,en vibrerande dildos med en för klitoris med?låter fantastiskt, någon som provat? kollar nu på www.intimsex.se ,de har massa olika modeller,men vad ska man välja?tips?
  2. 1
    rabbits, skönt eller? sitter och tittar på något som heter rabbit,en vibrerande dildos med en för klitoris med?låter fantastiskt, någon som provat? kollar nu på www.intimsex.se ,de har massa olika modeller,men vad ska man välja?tips?
  3. Anonyma jag
    #2
    Har två varianter, skulle inte kunna tänka mej vara utan den varianten av dildo, den är helt klart skön på sitt sätt. Den första varianten hade bara en vanlig vibrator i den vanliga dildon och nästan ingen extra yta, bara dildon och sen inget. Den andra varianten har så dildodelen kan snurra, men det gillade jag inte trotts allt. Men en annan fördel med den dildon är att den har ett gräpp som man kan hålla i, så är det lättare att styra dildon, och sen kan man styra hur mycket de olika vibrationerna ska vibrera. Det gillar jag.
  4. 2
    Har två varianter, skulle inte kunna tänka mej vara utan den varianten av dildo, den är helt klart skön på sitt sätt. Den första varianten hade bara en vanlig vibrator i den vanliga dildon och nästan ingen extra yta, bara dildon och sen inget. Den andra varianten har så dildodelen kan snurra, men det gillade jag inte trotts allt. Men en annan fördel med den dildon är att den har ett gräpp som man kan hålla i, så är det lättare att styra dildon, och sen kan man styra hur mycket de olika vibrationerna ska vibrera. Det gillar jag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Både Ja och Nej.
    Har en som har metallkulor som snurrar åt olika håll och grejar... inte alls bekvämt. Låter väldigt störande också. Tyckte också att själva vibrationsdelen inte var så bra, den kom åt lite fel för att bli bra.
    Så jag använder den i avstängt läge. Fast jag tror att jag kan ändra åsikt nu när jag är mer bekant med den är när den var helt ny. Eftersom det är min första dildo och rabbit så är det nog också en fråga om teknik och vana.
    Jag kanske skall leta upp ett par batteri och göra en rejäl test?

    Annars tycker jag det är väldigt skönt med ett separat ägg + dildo, då kan man nämligen ha kvar den sköna vibrationen där man vill samtidigt som man är fri att röra dildon hur man vill utan att förändra vibrationen.

    Men köp en och testa!
  6. 3
    Både Ja och Nej.
    Har en som har metallkulor som snurrar åt olika håll och grejar... inte alls bekvämt. Låter väldigt störande också. Tyckte också att själva vibrationsdelen inte var så bra, den kom åt lite fel för att bli bra.
    Så jag använder den i avstängt läge. Fast jag tror att jag kan ändra åsikt nu när jag är mer bekant med den är när den var helt ny. Eftersom det är min första dildo och rabbit så är det nog också en fråga om teknik och vana.
    Jag kanske skall leta upp ett par batteri och göra en rejäl test?

    Annars tycker jag det är väldigt skönt med ett separat ägg + dildo, då kan man nämligen ha kvar den sköna vibrationen där man vill samtidigt som man är fri att röra dildon hur man vill utan att förändra vibrationen.

    Men köp en och testa!

Liknande trådar

  1. Fotmassage, erotiskt eller bara skönt?
    By CaveMan in forum Sex & erotik
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 15:15
  2. Vad är skönt?
    By Njuta in forum Pappasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 17:49
  3. Skönt, eller, hmm...
    By Trean! in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 13:04
  4. Är det skönt eller
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 19:09
  5. Vad skönt!
    By Fia_med_3 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 16:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar