Sms med underton
Sex & erotik
  1. Delikat
    #1

    Sms med underton

    En ny man jag är väldigt intresserad av. Men där något alls är långt från klart. Går att läsa om i kärlek och relationer om man vill.

    Jag vill visa att jag vill men är inte säker på hur långt jag vågar gå. Igår skickade vi ett par sms och pratade på telen en liten stund på mina initiativ. Sms var dels en ren praktiskt grej men hans varma svar besvarades lika varmt. Det är alltså ingen tvekan det är nåt. Min en annan kvinna finns ju där med.

    Alltså, fråga: är det dumt att skicka ett sms så här på förmiddagen med en liten underton? Bättre avvakta? Vad tror ni?
  2. 1
    Sms med underton En ny man jag är väldigt intresserad av. Men där något alls är långt från klart. Går att läsa om i kärlek och relationer om man vill.

    Jag vill visa att jag vill men är inte säker på hur långt jag vågar gå. Igår skickade vi ett par sms och pratade på telen en liten stund på mina initiativ. Sms var dels en ren praktiskt grej men hans varma svar besvarades lika varmt. Det är alltså ingen tvekan det är nåt. Min en annan kvinna finns ju där med.

    Alltså, fråga: är det dumt att skicka ett sms så här på förmiddagen med en liten underton? Bättre avvakta? Vad tror ni?
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Är han redan tillsammans med nån?
  4. 2
    Är han redan tillsammans med nån?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar