Hur hittar vi tjej till oss, par?
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Hur hittar vi tjej till oss, par?

    Hur gör man för att hitta en tjej/eller annat par som är intresserad av sex med ett par? Vi har varit inne på några sajter men de känns så porriga.... Ni som "kan", finns det några subtila signaler när man närmar sig andra som också är intresserade, typ på krog eller annat...? Jag och min kärlek har pratat en del om hur det skulle vara med en tjej eller ett annat par och det är något som lockar oss båda...
    Tips?
  2. 1
    Hur hittar vi tjej till oss, par? Hur gör man för att hitta en tjej/eller annat par som är intresserad av sex med ett par? Vi har varit inne på några sajter men de känns så porriga.... Ni som "kan", finns det några subtila signaler när man närmar sig andra som också är intresserade, typ på krog eller annat...? Jag och min kärlek har pratat en del om hur det skulle vara med en tjej eller ett annat par och det är något som lockar oss båda...
    Tips?
  3. Anonym
    #2
    Du kan ju testa att flörta med tjejer när du går ut. Jag är inte ute efter en till i vårt sovrum, men flörtar och småhånglar gärna med andra tjejer när jag är ute. Det har jag lyckats med ett par gånger.
    Straighta tjejer dras av någon anledning till mig. Såna som aldrig har hånglat med tjejer... kanske är dom bi men har inte utforskat det tidigare.
  4. 2
    Du kan ju testa att flörta med tjejer när du går ut. Jag är inte ute efter en till i vårt sovrum, men flörtar och småhånglar gärna med andra tjejer när jag är ute. Det har jag lyckats med ett par gånger.
    Straighta tjejer dras av någon anledning till mig. Såna som aldrig har hånglat med tjejer... kanske är dom bi men har inte utforskat det tidigare.
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    hur gammla är ni?
  6. 3
    hur gammla är ni?
  7. Anonym
    #4
    Vi är som ni, tycker att vissa sajter är lite för porriga. Men har lagt det på hyllan nu, då jag är i v36, med foglossningar, supersvullen elefant, men har ni inte hittat några när svullnaden gått ner, jag har läkt och brösten slutat läcka , så kanske vi hör av oss här
  8. 4
    Vi är som ni, tycker att vissa sajter är lite för porriga. Men har lagt det på hyllan nu, då jag är i v36, med foglossningar, supersvullen elefant, men har ni inte hittat några när svullnaden gått ner, jag har läkt och brösten slutat läcka , så kanske vi hör av oss här

Liknande trådar

  1. En tjej till
    By Veronica in forum _1005 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 19:19
  2. höststövlar till min tjej, vart hittar j
    By Sunken in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 19:17
  3. Hur hittar vi tjej f. trekant?
    By vill testa :) in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 21:35
  4. Tjej/tjej eller Tjej/kille?
    By Grodan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 14:54
  5. Tjej/tjej eller Tjej/kille?
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 14:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar