Många barn =hämningsfri?
Sex & erotik
  1. Anonymkvinna
    #1

    Många barn =hämningsfri?

    Jag har pratat en del med en man. Vi träffades av en slump på en resa och bytte telefonnummer. Det fanns ingen möjlighet till att nåt skulle hända då. Nu fanns det möjlighet att träffas igen. Vi pratade om det lite och vi skulle ses ute med lite kompisar till att börja med så skulle jag sova där.
    Det är bara det att han ordnade med sovande för oss i en båt tillsammans med minst en annan person. Båten hade ett sovutrymme så vi skulle sova flera i samma säng. Jag backade och sa att vissst vi kan träffas, men utan publik. Varpå han svarade jamen du har ju flera barn då kan du inte vara blyg.

    På nåt sätt där kände jag att antingen är det jag helt missat att man borde vara villig att ha sex med nån (för första gången) med nån annan i samma säng (skulle den personen vara med eller försöka sova? Jag har ingen aning) eller så är det han som är ute och cyklar.
  2. 1
    Många barn =hämningsfri? Jag har pratat en del med en man. Vi träffades av en slump på en resa och bytte telefonnummer. Det fanns ingen möjlighet till att nåt skulle hända då. Nu fanns det möjlighet att träffas igen. Vi pratade om det lite och vi skulle ses ute med lite kompisar till att börja med så skulle jag sova där.
    Det är bara det att han ordnade med sovande för oss i en båt tillsammans med minst en annan person. Båten hade ett sovutrymme så vi skulle sova flera i samma säng. Jag backade och sa att vissst vi kan träffas, men utan publik. Varpå han svarade jamen du har ju flera barn då kan du inte vara blyg.

    På nåt sätt där kände jag att antingen är det jag helt missat att man borde vara villig att ha sex med nån (för första gången) med nån annan i samma säng (skulle den personen vara med eller försöka sova? Jag har ingen aning) eller så är det han som är ute och cyklar.
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Iiiiieuw! Låter väldigt illa i mina öron, om fokus var en "sexdejt". Jag menar, om ni båda kände att nåt skulle kunna hända mellan er så är det lite skumt varför en till person ska närvara...
  4. 2
    Iiiiieuw! Låter väldigt illa i mina öron, om fokus var en "sexdejt". Jag menar, om ni båda kände att nåt skulle kunna hända mellan er så är det lite skumt varför en till person ska närvara...
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Kneping inställning

    visst jag har en hel hög med ungar. Och enligt dem är jag frispråkig som få Men DET innebär inte att jag vill ha sex med publik.. två vitt skilda saker.
    vill du verkligen ha DEN karln?
    Bara måste...... allt....
  6. 3
    Kneping inställning visst jag har en hel hög med ungar. Och enligt dem är jag frispråkig som få Men DET innebär inte att jag vill ha sex med publik.. två vitt skilda saker.
    vill du verkligen ha DEN karln?
  7. Medlem sedan
    Mar 2009
    #4
    Hummmm vänta nu VEM focuserar på ett det är en sexdejt du, han eller ni. Det KAN vara så att han inte tänker sex nu, men gärna senare när han känner dig bättre. Om detta är hans tankar så är det väl inte så illa. Han är lite för snäll bara, fixar sovplats för både dig och en till.
  8. 4
    Hummmm vänta nu VEM focuserar på ett det är en sexdejt du, han eller ni. Det KAN vara så att han inte tänker sex nu, men gärna senare när han känner dig bättre. Om detta är hans tankar så är det väl inte så illa. Han är lite för snäll bara, fixar sovplats för både dig och en till.
  9. Anonymkvinna
    #5
    Tack för alla svaren.
    Jodå, det var helt klart tänkt att det skulle bli sex och nej både han och jag lade ner direkt när vi insåg att vi båda hade lite olika inställning till det här med att vi skulle vara flera i samma säng.
  10. 5
    Tack för alla svaren.
    Jodå, det var helt klart tänkt att det skulle bli sex och nej både han och jag lade ner direkt när vi insåg att vi båda hade lite olika inställning till det här med att vi skulle vara flera i samma säng.
  11. Naken-Jane
    #6
    Eh? Jag tycker nog inte att det spelar någon roll om mannen refererade till sömn eller sex. Jag skulle inte vara så pigg på att dela säng med personer som jag inte känner oavsett. Det känns ite tonårsaktigt att resonera som han gör. Det låter inte som att du tycker att det är en bra idé. Håll fast vid det så får väl han "bädda om" och komma med ett bättre förslag. Det spelar väl ingen roll om du "missat" någon knepig uppförandekod som han tillämpar. Om det inte känns bra för dig så stanna hemma. Lev efter din egen etik.
  12. 6
    Eh? Jag tycker nog inte att det spelar någon roll om mannen refererade till sömn eller sex. Jag skulle inte vara så pigg på att dela säng med personer som jag inte känner oavsett. Det känns ite tonårsaktigt att resonera som han gör. Det låter inte som att du tycker att det är en bra idé. Håll fast vid det så får väl han "bädda om" och komma med ett bättre förslag. Det spelar väl ingen roll om du "missat" någon knepig uppförandekod som han tillämpar. Om det inte känns bra för dig så stanna hemma. Lev efter din egen etik.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    Ha ha haaaa, det var ju en skojig koppling! HUr tänkte han där?
  14. 7
    Ha ha haaaa, det var ju en skojig koppling! HUr tänkte han där?
  15. Anonym
    #8
    Springer så långt benen bär mig...
  16. 8
    Springer så långt benen bär mig...

Liknande trådar

  1. Inga barn-många barn
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:31
  2. Hur många barn?
    By Hemlig in forum _0806 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 07:41
  3. Nån mer med många barn här?
    By Mamma -75- in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 21:04
  4. Hur många barn?
    By Posie in forum Ordet är fritt
    Svar: 50
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 22:18
  5. för många barn?
    By mamma till fyra in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 15:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar